Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har ingen positive forventninger til Guardians of the Galaxy i det heletatt. Ser for meg at filmen blir überdritt av en dimensjon ukjent, men det gjorde jeg også at The Avengers, en film som underholdte meg veldig. Satser på at Guardians of the Galaxy overrasker stort au, for konseptert i seg selv er jo baconfett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett traileren? Umulig å og ikke bli begeistret etter å ha sett den.

Nei. Jeg ble sinnsykt skeptisk av traileren, synes rett og slett det så dritdårlig ut. Men håper jo på deg motsatte.

Har du sett traileren? Umulig å og ikke bli begeistret etter å ha sett den.

Nei. Jeg ble sinnsykt skeptisk av traileren, synes rett og slett det så dritdårlig ut. Men håper jo på deg motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett traileren. Kun sett en del bilder, og jeg synes det ser helt forferdelig ut. Altså, flere av karakterne ser direkte stygge og kunstige ut. Helt jævlig. Når det er sagt så ser jeg ikke bort fra at James Gunn kan komme opp med noe fett. Mannen står tross alt bak Slither og Super, som begge er helt topp.

 

 

 

Så litt av Paranormal Activity 2 på tv her om dagen. er de filmene noe tess? så det er endel oppfølgere inkludert en japansk avstikker.

 

Den første er ganske kul (6/10), men toeren og treeren synes jeg er veldig kjipe.

Lenke til kommentar

Har ikke sett traileren. Kun sett en del bilder, og jeg synes det ser helt forferdelig ut. Altså, flere av karakterne ser direkte stygge og kunstige ut. Helt jævlig. Når det er sagt så ser jeg ikke bort fra at James Gunn kan komme opp med noe fett. Mannen står tross alt bak Slither og Super, som begge er helt topp.

 

 

 

 

Gjør deg selv en tjeneste og se den nå. Det er en god dose humor og stil du ikke får med deg bare gjennom stillbilder.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6lVH3ogPE0w

Lenke til kommentar
"Guardians of the Galaxy will feature Thanos and connections to Avengers 3"

Var ikke Thanos også duden som er på slutten (midt i credits) av Avengers 1?

Spennende at Guardians og Avengers har en sammenkobling og skjer i samme univers, dog forskjellig tid går jeg ut ifra :)
Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Vin Diesel har aldri vært en bra skuespiller, selv om jeg har likt rollene hans i Boiler Room og Saving Private Ryan litt. Men til å levere voice-over til Guardians of The Galaxu virker perfekt, dette med Iron Giant fremdeles friskt til minne etter å ha sett den igjen tidligere i år. Likte intervjuet hans om Guardians of The Galaxy med en av favoritt kritikerne mine, Drew McWeeny nylig.

 

Lenke til kommentar

 

Så litt av Paranormal Activity 2 på tv her om dagen. er de filmene noe tess? så det er endel oppfølgere inkludert en japansk avstikker.

 

Nummer 1 var seende. Men de begynte å suge proposjonalt mer for hver film.
sJekka litt reviews, det virker som 2 er den beste, fordi Micah er så intenst rasshøl i 1 at det nesten er uutholdelig?

 

de erketypiske skeptiker-karakterene i skrekkfilmer er alltid de verste. Og han her visst latterlig skeptisk selv når ting skjer rett foran han på kamera..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så litt av Paranormal Activity 2 på tv her om dagen. er de filmene noe tess? så det er endel oppfølgere inkludert en japansk avstikker.

For meg lider Saw og Paranormal Activity filmene den samme skjebnen.

 

Starter bra og lovende, ender opp som utvannet ræl.

Blir veldig forutsigbart og de samme triksene brukes om og om igjen.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å bruke de samme triksene igjen, igjen, igjen og igjen, så lenge det er gjennomført, noe som er fullt mulig. Zatoichi er et veldig godt eksempel på dette. Har sett 15 av de 26 klassiske filmene, og majoriteten av disse går i samme tralten. Du vet hvor ting går, og det er rett og slett jævlig forutsigbart. Men filmene holder et såpass høyt nivå at det ikke er noe problem i det heletatt. Alle de 15 filmene er å regne som mesterverk, og kvaliteten er skyhøy fra første sekund i den første filmene, til siste sekund i den femtende filmen. Og for min del kan de kjøre på med mer av det samme i de neste elleve filmene, samt de 100 episodene i TV-serien, så lenge det er av samme, høye kvalitet som de jeg har sett til nå.

 

 

Shintaro Katsu var forresten en gudommelig mann, sånn at dere vet det. En av de virkelig store skuespillerne gjennom tidene for min del, noe som også gjelder hans bror, Tomisaburo Wakayama. For noen menn!

 

 

zatoichi2-450.jpg

 

Tomisaburo Wakayama og Shintaro Katsu i The Tale of Zatoichi Continues. Kanskje den beste av de første femten filmene.

 

 

God natt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...