Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvorfor det er sånn at hver gang jeg stemmer på en IMDb-poll så tar jeg et av de minst populære alternativene? Nå klarte jeg faktisk å velge det aller minst populære. Kanskje jeg bare har ukonvensjonell smak?  :p

8772081[/snapback]

 

Med Lord of the Rings som favorittfilm? Ja, veldig ukonvensjonelt :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har ganske mainstream smak når det gjelder film ja, men Lord of the Rings er vel omtrent så mainstream som det blir av alle filmene på listen min. Mange som sikkert får et dårlig førsteinntrykk av det når de ser YMDBen min, men så har jeg også sånne som The Lady Vanishes også, så det balanserer seg vel ut.

 

IMDb-pollene har for det meste med mainstream å gjøre da, siden de skal appellere til så mange som mulig. Det jeg svarte i dag på "Best live-action hero" var Ethan Hunt, som var plassert nederst på lista. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
kanskje en Mel Brooks film

 

Blazing Sandles.

SpaceBalls

Robin Hood men in tights

 

eller så har du jo Animal House

8767364[/snapback]

Eller to andre (bedre) Mel Brooks-filmer: The Producers og Young Frankenstein

8768935[/snapback]

 

Spaceballs er hans beste film,

8772510[/snapback]

 

Superpirk: Den heter Blazing Saddles. :wee:

Lenke til kommentar

Er det noen her som kan liste opp noen GODE spion/agent og special forces filmer? Bare skriv alle dere kommer på, selv om jeg kanskje har sett noen av dem. Fikk lyst til å se noe av denne sjangren, men jeg vet ikke om noen som jeg ikke har sett enda.

Lenke til kommentar
IMDb-pollene har for det meste med mainstream å gjøre da, siden de skal appellere til så mange som mulig. Det jeg svarte i dag på "Best live-action hero" var Ethan Hunt, som var plassert nederst på lista.  :D

8772439[/snapback]

Med tanke på alternativene du kunne valgt (Jack Bauer, Bond, Rambo, Dirty Harry og ikke minst Han Solo), så er valget ditt ganske sært. Jeg skal være ærlig, jeg liker omtrent alle på listen (unntakene er Lara Croft (ikke Laura), og Jack Sparrow), men valget falt på Jack Bauer. =D

 

 

(som jeg ser nå plasserer meg omtrent i midten et sted, mens Indy får en velfortjent seier).

Lenke til kommentar
Er det noen her som kan liste opp noen GODE spion/agent og special forces filmer? Bare skriv alle dere kommer på, selv om jeg kanskje har sett noen av dem. Fikk lyst til å se noe av denne sjangren, men jeg vet ikke om noen som jeg ikke har sett enda.

8773488[/snapback]

 

Av "special forces" filmer bør du i alle fall få med deg The Rock, Black Hawk Down, Tears of the Sun og Navy SEALs. SWAT er kanskje noe å sjekke ut også, selv om at den er heller middelmådig.

 

Av "spion"-filmer, så har du jo alltids Bourne-filmene og Confessions of a Dangerous Mind.

 

EDIT: La til sitat.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Er det noen her som kan liste opp noen GODE spion/agent og special forces filmer? Bare skriv alle dere kommer på, selv om jeg kanskje har sett noen av dem. Fikk lyst til å se noe av denne sjangren, men jeg vet ikke om noen som jeg ikke har sett enda.

8773488[/snapback]

 

Av "special forces" filmer bør du i alle fall få med deg The Rock, Black Hawk Down, Tears of the Sun og Navy SEALs. SWAT er kanskje noe å sjekke ut også, selv om at den er heller middelmådig.

 

Av "spion"-filmer, så har du jo alltids Bourne-filmene og Confessions of a Dangerous Mind.

 

EDIT: La til sitat.

8773592[/snapback]

 

Der var de fleste Gode og ikke så gode nevnt, Du har jo også Spy Game.

 

Du kan jo også se Tv serier som The unit og E-ring. mye SF i de

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Er det noen her som kan liste opp noen GODE spion/agent og special forces filmer? Bare skriv alle dere kommer på, selv om jeg kanskje har sett noen av dem. Fikk lyst til å se noe av denne sjangren, men jeg vet ikke om noen som jeg ikke har sett enda.

8773488[/snapback]

 

Av "special forces" filmer bør du i alle fall få med deg The Rock, Black Hawk Down, Tears of the Sun og Navy SEALs. SWAT er kanskje noe å sjekke ut også, selv om at den er heller middelmådig.

 

Av "spion"-filmer, så har du jo alltids Bourne-filmene og Confessions of a Dangerous Mind.

 

EDIT: La til sitat.

8773592[/snapback]

 

Har sett alle SF-filmene, dæven de er alle ekstremt gode. Bourne liker jeg veldig godt og jeg gleder meg til tredje filmen kommer. Confessions of a Dangerous Mind har jeg ikke sett, må få den med meg :)

 

 

Er det noen her som kan liste opp noen GODE spion/agent og special forces filmer? Bare skriv alle dere kommer på, selv om jeg kanskje har sett noen av dem. Fikk lyst til å se noe av denne sjangren, men jeg vet ikke om noen som jeg ikke har sett enda.

8773488[/snapback]

 

Av "special forces" filmer bør du i alle fall få med deg The Rock, Black Hawk Down, Tears of the Sun og Navy SEALs. SWAT er kanskje noe å sjekke ut også, selv om at den er heller middelmådig.

 

Av "spion"-filmer, så har du jo alltids Bourne-filmene og Confessions of a Dangerous Mind.

 

EDIT: La til sitat.

8773592[/snapback]

 

Der var de fleste Gode og ikke så gode nevnt, Du har jo også Spy Game.

 

Du kan jo også se Tv serier som The unit og E-ring. mye SF i de

8773640[/snapback]

 

Spy Game har jeg sett. Bra film. The Unit har jeg sett litt av, og the E-ring har jeg ikke hørt om, før nå. (Adds to the list)

Lenke til kommentar
Du har også en Serie som heter Ultimate Force, første sesong var bra, mens resten taper seg mye, andre sesong kan også være sebar, men drit i å se sesong 3 og 4, de er for å si det mildt, dårlige

8773826[/snapback]

 

Ja, har hørt om den også. Bare sett et par klipp på Youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...