Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, nå vekkes nytt liv i Steffy's Armageddon-flamme. :hm:

 

 

 

:p

 

 

 

EDIT: Men slike ting er jo en selvfølge. Ting og tang flyter jo rundt i rommet i all evighet, og før eller siden MÅ jo noen av disse tingene treffe Jorden. Jeg tror dog ikke vi skal begynne å hamstre inn filmer for undergangen allerede i år, for å si det sånn. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Forresten, nokon som veit om det kjem fleire versjonar av PoC Dead Man's Chest? Eg har Lost Disc-versjonen av første filmen og kan tenke meg noko liknande av nummer to. Fant to versjonar på Play.com, ein SE 2-disc og ein boks med noko dilldall i, men ingen av dei har DTS.

 

Edit: Haha, eg skulle ta ein tur innom Playx og i farten skreiv eg .com i staden for .no, ikkje heilt det eg var ute etter. :D

7314675[/snapback]

Vel, den britiske utgaven er ikke annonsert med DTS, men på bildene av cover der ryggen er synlig kan man se DTS-symbolet, som her. Det er forøvrig ganske vanlig at Disney/Buena Vista UK ikke er flinke til å annonsere DTS på forhånd, selv om det er med på utgivelsen. Det at den australske utgivelsen har DTS (eneste regionen jeg har sett anmeldelse fra så langt) lover godt, svært ofte samme/lignende utgivelse som i England/Europa.

Jeg regner med å få min fra Amazon UK, i morgen, tirsdag eller onsdag, så hvis det ikke har kommet anmeldelser av den britiske kan jeg evt bekrefte/avkrefte.

 

Sist jeg sjekket (en stund siden) var den japanske utgivelsen den eneste der distributøren hadde annonsert DTS (men den gis ikke ut før om et par uker).

 

Ellers kommer det sikkert utgaver som er mer forseggjorte etter hvert, både mht ekstramateriale og innpakning, men det tar sikkert en stund (Lost Disc-versjonen kom jo ut en god stund etter den første utgaven).

Og det vil vel ikke overraske noen om en del regioner/land (Japan og Korea!) gir ut noen skikkelig morsomme bokser i fiffig innpakning når alle filmene er ute (hvis det ikke kommer en skattekiste et eller annet sted blir jeg meget overrasket).

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor dette sitatet er i fra:

 

I'm always gonna leave you, but I'm always gonna come back.

7318336[/snapback]

Det høres veldig kjent ut. Føler jeg nylig så en film med noe slikt, det ligner hvertfall mye. Prøv å kikke gjennom Filmjournalen min fra de siste månedene og se om du kjenner igjen noe. Men hvis du ikke har sett filmen og ikke har noen annen informasjon så vet jeg ikke.

 

Click med Adam Sandler kanskje?

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Posta denne i Guide for kjøp...men er stort sett meir aktivitet her.

 

Kor får eg tak i utgåva av Boondock Saints som før var på DDD? Eg hadde store planar om å kjøpe den under 20%-salget, noko eg for så vidt gjorde, einaste problemet er at det var ein UMD-versjon. Eg visste ikkje kva UMD var og tenkte ikkje meir over saken. Fant ut i etterkant at det var PSP-film... :(

 

Etter å ha sett denne sida er det ikkje tvil om at eg skal ha R1-utgåva, men kvar finn eg den? Amazon.com har den i sortimentet, men ikkje til salgs.

B000EHSVXM.01._AA240_SCLZZZZZZZ_V55555586_.jpg

Meiner denne boksen var i metallutførelse?

Lenke til kommentar
Faen, nå vekkes nytt liv i Steffy's Armageddon-flamme. :hm:

 

 

 

:p

 

 

 

EDIT: Men slike ting er jo en selvfølge. Ting og tang flyter jo rundt i rommet i all evighet, og før eller siden MÅ jo noen av disse tingene treffe Jorden. Jeg tror dog ikke vi skal begynne å hamstre inn filmer for undergangen allerede i år, for å si det sånn. ;)

7317316[/snapback]

Håper det skjer snart, før Bruce Willis begynner å bli for gammel. Forhåpentligvis stryker Ben Affleck med denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...