Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Nettopp vært på LFCC , der traff jeg :

 

Helen Slater (aka Supergirl)

 

Jeff East (aka Clark Kent , Superman '78)

 

William Russell (Great Escape.......ikke mange igjen fra den filmen nå)

 

Michael Biehn (aka Kyle Reese fra Terminator.......virket borte vekk eller full)

 

Billy Dee Williams (aka Lando , Star Wars)

 

Ian MacDiarmid (aka Palpatine , hans autograf kosta 700 , ikke billig......men festlig fyr)

 

Carrie Fisher (dessverre gikk hun før dagen var over)

 

Jeremy Bulloch (aka Boba Fett)

 

Michael Ensign (aka hotelldirektør Ghostbusters)

 

Slavitza Jovan (aka Gozer......ser ut som hun har stavet navnet sitt bokstav for bokstav på autografen , hun tok seg god tid ja , lol)

Lenke til kommentar

Har leid film der en gang( Død snø 2), den kostet 59. Tror man hadde den i 48 timer. Det fungerte greit. Har bare en sånn gratis HD boks jeg (på størrelse med en sigareske)

Så bra med 48 timer, kan man se den flere ganger? Lurer på hvor mye det er for boksen og man får igjen for innlevering av gammel boks?

Lenke til kommentar

Den boksen koster ingenting Micro HD box , eneste man kan ikke spole og ta opptak med den. Da må du velge en av de andre som koster. Ellers er det alt man trenger. Den gamle bare kasseres. Får ikke noe for den.

 

Fikk jo den micro boksen automatisk jeg for et års tid siden. Sikker på det ikke er den du har? Ja man kan se flere ganger.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Den boksen koster ingenting Micro HD box , eneste man kan ikke spole og ta opptak med den. Da må du velge en av de andre som koster. Ellers er det alt man trenger. Den gamle bare kasseres. Får ikke noe for den.

 

Fikk jo den micro boksen automatisk jeg for et års tid siden. Sikker på det ikke er den du har? Ja man kan se flere ganger.

Nei, har dessverre ikke fått den.

Lenke til kommentar

 

Har så trua. Mange som sammenligner den med Firefly/Serenity, om de noen gang skulle hatt et verdig budsjett. Mye mer en actionkomedie spaceopera enn superhelt-film.

 

Tror det er bruken av humor og art direction som skiller ut denne filmen ifra massene. Gleder meg veldig :) Mens Jupiter Ascending så ut til å ta seg selv veldig alvorlig... noe som blir et problem når du har han Tatum Channing karen med alveører...

Lenke til kommentar

Har ikke så store problemer med Tatum i grunn. Ikke en favoritt, direkte bra skuespiller eller skuespiller som får meg til å dra på kino. Men tror jeg og sikkert flere kommer til å se at han har noe potensiale til å utvikle seg etter å ha sett Foxcatcher.

 

Problemet med Jupiter Ascending utifra hva jeg har hørt og lest fra filmkritikere som har lest manuset, og var hovedårsak til at den fikk så dårlig buzz at Warners Bros måtte utsette premieren for å prøve å redde filmen mest mulig. Wachowski-søsknene er veldig hit and miss, og jeg tror dette er en stor miss uansett om de gjør om deler av filmen med nye innspillinger.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har null forhold til Guardians of galaxy fra barndommen, men filmen gleder eg meg til!!

 

Personlig leste jeg opp om Guardians of The Galaxy etter at filmen hadde blitt annonsert på Comic-Con i 2012.

 

Karakterene vi ser i filmen er relativt nye medlemmer for Guardians of The Galaxy, så det er i grunn ikke noe som ville vært fra din (eller min) barndom. Det var et helt annet team når gruppa starta i 1969 og gikk første gang i tegneseriene. Eneste karakteren fra originale Guardains of The Galaxy som er med i filmen (om de ikke har noe overraskelser på gang) er Yondu, spilt av Michael Rooker.

 

Nye teamet ble danna i 2008 bestående av karakterer introdusert rundt omkring siden 60-tallet.Pluss at andre karakterer som Agent Vennom (Spider-Man karakteren), Captain Marvel og Iron Man har blitt med for å prøve å selge litt ekstra og knytte tegneseriene sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...