Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og Oliver Reed. Det er en stund siden jeg har leita, men den eneste plassen jeg fant filmen var faktisk på Youtube. Den er tatt bort der nå, så jeg aner ikke hvor i hule hå man kan finne den.

Si fra om du finner den på dvd noe sted til en overkommelig penge. Jeg så filmen sikkert hundre ganger da jeg var liten, og skulle gjerne sett den igjen.

Lenke til kommentar

Og Oliver Reed. Det er en stund siden jeg har leita, men den eneste plassen jeg fant filmen var faktisk på Youtube. Den er tatt bort der nå, så jeg aner ikke hvor i hule hå man kan finne den.

Si fra om du finner den på dvd noe sted til en overkommelig penge. Jeg så filmen sikkert hundre ganger da jeg var liten, og skulle gjerne sett den igjen.

 

Så etter den, og det står noe om en DVD her da.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Rage to kill. Den er ikke så bra som b film engang. den tar seg selv super seriøst så det er ingen morsomme oneliners. Alt er bare seriøst. Broren til en tidligere krigshelt gjør et militær kupp å en liten plass i sør Amerika, da må Blaine Striker hjelpe til. Så er det masse kleine scener med studenter som skal læres opp til guerilla soldater. De burde heller hatt noen skuespillertimer.

 

Den prøver å cashe inn på kjente ungdomsfilmer som Red Dawn, eller andre filmer med samme tema som Heartbreak Ridge m Clintern.

 

Og såklart har helten sex med den fineste studina som er 20 år yngre enn han selv.

 

Tenk deg en Chuck Norris film uten noe som helst humor.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvorfor bestemmer filmindustrien seg iblandt for å lage tilsynelatende identiske filmer? Vulkaner, asteroider, angrep på det hvite hus, periodefilmer osv. osv. osv... har de så dårlige ideér eller stjeler folk dem ifra hverandre når noen shopper en script rundt?

Nå har det skjedd igjen... alle har 6.1-6.6 på IMDB :o Usikker på om jeg skal se noen av dem. Eller alle sammen, "for the lols".

Transcendence - "A scientist's drive for artificial intelligence, takes on dangerous implications when his consciousness is uploaded into one such program."

Zero Theorem - "A computer hacker whose goal is to discover the reason for human existence continually finds his work interrupted thanks to the Management; namely, they send a teenager and lusty love interest to distract him."

The Machine - "Two artificial intelligence engineers come together as they work to create the first ever self-aware artificial intelligence. A veteran AI engineer secretly hopes to develop technology to help his diseased daughter, even if it means funding comes from the powerful Ministry of Defense (MoD)."

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...