Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Faktisk er egentlig Winter Solider den beste Marvel-filmen så langt må jeg si. Tok meg tilbake til flere konspirasjonsthrillere jeg har sett som All the Presidents Men o.s..v selv om dette er satt til Marvel-universet. Samtidig lyste filmen opp Captain America er en interessant karakter i forbindelse med S.H.I.E.L.D., ikke som WW2-helt. Og jeg er spent hvordan de tar ting videre fra Winter Solider over i Avengers 2 neste år.

 

Slosscenene i The Winter Solider er noe av det beste regissert innenfor superhelt-filmer. De er ikke typiske bruker for lang tid, ved unntak av kanskje slutten som er mer naturlig med tanke på at Cap har en god match mot seg i denne filmen. Filmen i seg selv er også med å lyse opp at Marvel har skapt et filmunivers ingen andre har fått i gang lignende, i måten filmen virkelig påvirker ikke bare Cap-historien.

 

Fader, jeg må virkelig catche up i Marel-universet. Siste jeg så var vel Iron Man 2. Har enda ikke sett Thor, Captain America, The Avengers, Iron Man 3, CA 2, Thor 2. Er det andre jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guardians of The Galaxy kommer på kino 1. august. Men bortsett fra det har notert opp alt der av filmer. For å se denne trenger du stort sett ikke å se noen andre Marvel-filmer, selv om kanskje Thor 2 kunne vært greit å se før den er det ikke så nødvendig. Du skjønner hvordan mye henger sammen iløpet av Thor 2/The Avengers uansett.

 

Selvfølgelig har du også TV-serien Agents of S.H.I.E.L.D. som starta lame, og ble bedre når den kom til tiden etter Captain America: The Winter Solider. Strengt tatt ikke noe du trenger å få med deg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nei, men det er allikevel forskjell i kvalitet på de. På den ene siden har du Mega Shark Versus Giant Octopus, Mega Piranha, Mega Shark Versus Crocosaurus og Sharknado. FIlmer som er helt topp! Bra filmer? Nei, men jævlig underholdende.

 

På den andre siden har du filmer som Allan Quatermain and the Temple of Skulls og Transmorphers: Fall of Man som er utelukkende dritt.

 

 

-Jackyboy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Good morning. In less than an hour, aircraft from here will join others from around the world. And you will be launching the largest aerial battle in the history of mankind. "Mankind." That word should have new meaning for all of us today. We can't be consumed by our petty differences anymore. We will be united in our common interests. Perhaps it's fate that today is the Fourth of July, and you will once again be fighting for our freedom... Not from tyranny, oppression, or persecution... but from annihilation. We are fighting for our right to live. To exist. And should we win the day, the Fourth of July will no longer be known as an American holiday, but as the day the world declared in one voice: "We will not go quietly into the night!" We will not vanish without a fight! We're going to live on! We're going to survive! Today we celebrate our Independence Day!

 

-President Thomas Whitmore.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Aldri lagt merke til det før men Kjos ligner på Vigo fra Ghostbusters 2........."be afraid , be VERY afraid !" :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...