Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem er veldig gamle, dem har holdt på i ganske lenge. Jeg syns dem burde sette seg tilbake og bare nyte resten av livet, dem må jo ha tjent en formue med penger som dem kan kose seg med resten av livet :)

 

Å være skuespiller er en jobb, og for veldig mange handler jobben om langt mer enn bare penger. Om man digger jobben sin og er fullt i stand til å gjøre en god jobb, så finnes det ikke en eneste god grunn til å slutte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øøøh. Hæ? Hvorfor i alle dager skal de gi seg når de er så jævlig fete? At disse legende lager filmer sammen, betyr ikke at yngre folk ikke kan lage filmer.

 

Enkelte folk skal bare hate for å hate.

 

Ser virkelig ut som de koser seg med å lage disse filmene på hver eneste behind the scenes-greie og det stuntet de gjorde i Cannes (hvor til og med Harrison Ford så mer happy ut enn jeg kan huske å ha sett han de siste åra).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Øøøh. Hæ? Hvorfor i alle dager skal de gi seg når de er så jævlig fete? At disse legende lager filmer sammen, betyr ikke at yngre folk ikke kan lage filmer.

 

Enkelte folk skal bare hate for å hate.

 

Ser virkelig ut som de koser seg med å lage disse filmene på hver eneste behind the scenes-greie og det stuntet de gjorde i Cannes (hvor til og med Harrison Ford så mer happy ut enn jeg kan huske å ha sett han de siste åra).

 

Jeg hater ikke noe

 

 

Dem er veldig gamle, dem har holdt på i ganske lenge. Jeg syns dem burde sette seg tilbake og bare nyte resten av livet, dem må jo ha tjent en formue med penger som dem kan kose seg med resten av livet :)

 

Å være skuespiller er en jobb, og for veldig mange handler jobben om langt mer enn bare penger. Om man digger jobben sin og er fullt i stand til å gjøre en god jobb, så finnes det ikke en eneste god grunn til å slutte.

 

Men det er hardt arbeid og dem begynner å dra på åra, hvordan orker dem alt dette? Dem vil jo aldri få tid til å bruke alle de penga de tjener

 

Jeg sier ikke jeg misliker skuespillerne, tvert imot så elsker jeg dem, har sett mange filmer med sylvester

Lenke til kommentar

Som folk har sagt, så lager de nok filmene mest fordi de liker det. Motivasjonen kan være vanskelig for deg å forstå, men kanskje de rett og slett bare har det artig å liker det? Kanskje det er slitsomt, men morroa er verdt det.

Endret av Cpt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Øøøh. Hæ? Hvorfor i alle dager skal de gi seg når de er så jævlig fete? At disse legende lager filmer sammen, betyr ikke at yngre folk ikke kan lage filmer.

 

Enkelte folk skal bare hate for å hate.

 

Ser virkelig ut som de koser seg med å lage disse filmene på hver eneste behind the scenes-greie og det stuntet de gjorde i Cannes (hvor til og med Harrison Ford så mer happy ut enn jeg kan huske å ha sett han de siste åra).

 

Jeg hater ikke noe

 

 

Dem er veldig gamle, dem har holdt på i ganske lenge. Jeg syns dem burde sette seg tilbake og bare nyte resten av livet, dem må jo ha tjent en formue med penger som dem kan kose seg med resten av livet :)

 

Å være skuespiller er en jobb, og for veldig mange handler jobben om langt mer enn bare penger. Om man digger jobben sin og er fullt i stand til å gjøre en god jobb, så finnes det ikke en eneste god grunn til å slutte.

 

Men det er hardt arbeid og dem begynner å dra på åra, hvordan orker dem alt dette? Dem vil jo aldri få tid til å bruke alle de penga de tjener

 

Jeg sier ikke jeg misliker skuespillerne, tvert imot så elsker jeg dem, har sett mange filmer med sylvester

 

 

Det er jo ganske tydelig at det ikke er et "ork" for de.

Ja det er slitsomt, men tror du virkelig ikke at de ville ha lagt opp skuespiller-karrieren om de ikke hadde elsket det de driver med?

 

Hvis man har den innstillingen at man kun lever en gang, så er det like greit å fylle livet med det man elsker, og for noen heldige utvalgte (som har gjort seg fortjent til det) så er jobben deres å underholde millioner av mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Øøøh. Hæ? Hvorfor i alle dager skal de gi seg når de er så jævlig fete? At disse legende lager filmer sammen, betyr ikke at yngre folk ikke kan lage filmer.

 

Enkelte folk skal bare hate for å hate.

 

Ser virkelig ut som de koser seg med å lage disse filmene på hver eneste behind the scenes-greie og det stuntet de gjorde i Cannes (hvor til og med Harrison Ford så mer happy ut enn jeg kan huske å ha sett han de siste åra).

 

Jeg hater ikke noe

 

 

Dem er veldig gamle, dem har holdt på i ganske lenge. Jeg syns dem burde sette seg tilbake og bare nyte resten av livet, dem må jo ha tjent en formue med penger som dem kan kose seg med resten av livet :)

 

Å være skuespiller er en jobb, og for veldig mange handler jobben om langt mer enn bare penger. Om man digger jobben sin og er fullt i stand til å gjøre en god jobb, så finnes det ikke en eneste god grunn til å slutte.

 

Men det er hardt arbeid og dem begynner å dra på åra, hvordan orker dem alt dette? Dem vil jo aldri få tid til å bruke alle de penga de tjener

 

Jeg sier ikke jeg misliker skuespillerne, tvert imot så elsker jeg dem, har sett mange filmer med sylvester

 

Det er jo ganske tydelig at det ikke er et "ork" for de.

Ja det er slitsomt, men tror du virkelig ikke at de ville ha lagt opp skuespiller-karrieren om de ikke hadde elsket det de driver med?

 

Hvis man har den innstillingen at man kun lever en gang, så er det like greit å fylle livet med det man elsker, og for noen heldige utvalgte (som har gjort seg fortjent til det) så er jobben deres å underholde millioner av mennesker.

 

Dem etterlater ihvertfall en god arv, dumt at sylvester ikke har sønnen sin lenger som kan bringe arven videre til neste generasjon

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det mest idiotiske jeg har lest i filmtråden på lang stund.

Hvorfor? Jeg sier bare at dem er gamle, du ser jo selv på thumbnailen til videoen hvor gammel sylvester er, jeg syns dem burde ta seg en pensjon og bare kose og nyte livet :)

 

 

Å være skuespiller er en jobb, og for veldig mange handler jobben om langt mer enn bare penger. Om man digger jobben sin og er fullt i stand til å gjøre en god jobb, så finnes det ikke en eneste god grunn til å slutte.

Er det patrick swayze eller don swayze på bildet ditt? Blir helt gal av å lure på

Lenke til kommentar

Fremdeles ikke helt realisert meg for at James Gunn har laget en film for Marvel. Fyren er sær, morsom og rar, med det alene gjør det han perfekt for en slik film og gjeng Guardians of The Galaxy er. Var skeptisk på Bradley Cooper som stemmen til Rocket, men etter det klippet i slutten av traileren ble jeg mer fornøyd. Vin Disel er også en veldig god voice-actor (men som ren skuespiller er han en tømmerstokk), som gjør at det virker litt waste som stemmen til Groot som bare har en linje. Allikevel også en passende voice-actor.

 

Gleder meg virkelig til å høre Josh Brolin som Thanos, og kanskje hvordan utseende blir om vi får det noe særlig. Lee Pace er merkelig valg for en karakter som Ronan The Accuser, men ser ut til at det fungerer for hvis de skal ha karakteren med videre etter Guardians 1 er det et godt valg av skuespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...