Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at Napoleon Dynamite er en "kultfilm" og alt sånt? Har aldri sett den..burde jeg det?

Er det typen "dumb and dumber" film med to nerder på kleine eventyr?

Det er en slags homage til 80 tallets highschool/ungdomsfilmer føler jeg. Men ikke noe Dum og Dummere greie. Orginal og god. Du føler ikke at det er en fim fra 2004, men ca. 1984. Men så er det som med de fleste Filmer med et kultfilm stempel, at den antagelig ikke passer for alle. Jeg liker den veldig godt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=az2rLLbAGOQ

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Jeg hadde et (uventet) gjennsyn med den helt fantastiske The Detective i dag. Gjett hva som er limt fast i hodet mitt nå?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne godbiten selvfølgelig:

 

Legendarisk fet låt, og hvilken start på filmen. Terningkast altfor bra!

 

 

 

Utrolig oversett film forresten. Herlig mørk og småskitten noir-thriller. Deilig sak, selv om slutten er teit.

Lenke til kommentar

I 1987 var han Beetlejuice, to år senere Batman og i 2014 er Michael Keaton tilbake som The Birdman:

https://www.youtube.com/watch?v=xIxMMv_LD5Q

An actor (Keaton) famous for portraying an iconic superhero struggles to mount a Broadway play.

In the days leading up to opening night, he battles his ego and attempts to recover his family, his career, and himself.

Birdman is an upcoming American comedy film directed by Alejandro González Iñárritu.

The film stars Michael Keaton, Emma Stone, Edward Norton, Andrea Riseborough, Zach Galifianakis, Naomi Watts, and Amy Ryan.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dem er veldig gamle, dem har holdt på i ganske lenge. Jeg syns dem burde sette seg tilbake og bare nyte resten av livet, dem må jo ha tjent en formue med penger som dem kan kose seg med resten av livet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...