Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ja det er en godt bevart hemmelighet. Ingen vet om det liksom.

Ikke alle, om 10 år for eksempel og en 18 åring skal sette seg ned og se serien så er det ikke et must at han må ha vist om det så blir en artig funn ;)

 

Aksel Hennie er en håpløst dårlig skuespiller spør du meg. Og det i norsk standard! Det er så kunstig og stivt skuespill at han kunne like gjerne spilt i, vel, Home and Away, som du nevner over her..

Home and away er en fantastisk serie, og de eneste som bruker å være med i home and away er enten britiske eller australske så det hadde ikke skjedd. Skulle heller sett dennis storhøi i home and away enn aksel slik som jeg drømte om. Aksel er en av få gode skuespillere vi har igjen i norge, nå som vi har mistet alle veteranene

 

Bare å se serier fra 90-tallet så skal du fort se mange kjente fjes som har en mye høyere "status" den dag i dag.

 

Som Maury sier, alle må starte et sted.

Og såpe serier er vanligvis det folk gjør, de eneste som blir stuck i en såpe serie er dem eldre som allerede har blitt ferdig med karrieren og vil roe seg ned med noe fast :)

 

 

Har opplevd gode skuespillere fra Home and Away jeg, mye bedre enn Aksel Hennie ihvertfall. Jason Clarke, Heath Ledger, Guy Perace f. eks. Skuespillere må starte et sted.

Og han fra fantastic four og nip tuck

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Når man snakker om Hercules og unge skuespillere som må starte et sted: Ryan Gosling var jo tross alt Young Hercules (ja han hadde gjort ting før dette, men dette passet perfekt inn i konteksten)!

 

Hercules !

 

*svinger kjettingen over hodet*

Lenke til kommentar

 

 

Aksel Hennie er en håpløst dårlig skuespiller spør du meg. Og det i norsk standard! Det er så kunstig og stivt skuespill at han kunne like gjerne spilt i, vel, Home and Away, som du nevner over her..

Home and away er en fantastisk serie, og de eneste som bruker å være med i home and away er enten britiske eller australske så det hadde ikke skjedd. Skulle heller sett dennis storhøi i home and away enn aksel slik som jeg drømte om. Aksel er en av få gode skuespillere vi har igjen i norge, nå som vi har mistet alle veteranene

 

Poenget var jo ikke om Hennie kunne spilt i en Australsk serie eller ikke. Poenget var at jeg synes han er en rævva skuespiller. Og som følge av det hadde han passet inn i en rævva TV-serie. Hvorvidt noen har startet et sted er strengt tatt irrelevant for seriens kvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Aksel Hennie er en håpløst dårlig skuespiller spør du meg. Og det i norsk standard! Det er så kunstig og stivt skuespill at han kunne like gjerne spilt i, vel, Home and Away, som du nevner over her..

Home and away er en fantastisk serie, og de eneste som bruker å være med i home and away er enten britiske eller australske så det hadde ikke skjedd. Skulle heller sett dennis storhøi i home and away enn aksel slik som jeg drømte om. Aksel er en av få gode skuespillere vi har igjen i norge, nå som vi har mistet alle veteranene

 

Poenget var jo ikke om Hennie kunne spilt i en Australsk serie eller ikke. Poenget var at jeg synes han er en rævva skuespiller. Og som følge av det hadde han passet inn i en rævva TV-serie. Hvorvidt noen har startet et sted er strengt tatt irrelevant for seriens kvalitet.

Har du sett uno eller hodejegerne? Det er 2 fiilmer jeg syns beviser talentet hans.

 

"Jeg vil ha is, jeg vil ha 2 is" Helt genialt asså :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, en med Downs syndrom som vil ha is er kjempe morsomt...

Ja scenen er faktisk klassisk. Du må ikke se så svart og hvitt på det. Scena og hvorden den utspiller seg er morsom

 

Han ei lonoff er sikkert en kåre kålrabi fan...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vet mange lo av filmsnutter der Saddam Hussein ble hengt også, kan vi da bekrefte at den filmen er en klassiker?

Det er en rar sammeligning. Filmen der saddam blir hengt er ikke en film...

 

Uno er norsk film på sitt beste, ikke slik tullball som alt det american trash som dere ser på. Jeg går gjerne igjennom en diskusjon og debatt om det må til men jeg står fast på det :)

 

Akkurat som at jeg syns lange flate baller er den beste norske komedien i år 2000

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Akkurat som at jeg syns lange flate baller er den beste norske komedien i år 2000

 

Lange flate ballær kom ut i 2006.

 

Når jeg sa året 2000 så mente jeg selvfølgelig eraen 2000. Du vet hva jeg mener :)

 

Kan si det på en enklere måte, i min mening er lange flate ballær den beste komedien som har kommet ut i 2000 til 2009 ti året :)

 

Hvor mange gode norske komedier har vi egentlig?

Til og med jeg som ikke har sett Uno forstår godt hva Winza mener. Var mange som køddet med "jeg vil ha to is"-greia på den tida.

Husker jeg så klippet på youtube engang så sa ene brukeren at to is har mislikt videoen siden den hadde 2 dislikes hahaha:)

Lenke til kommentar

 

 

Akkurat som at jeg syns lange flate baller er den beste norske komedien i år 2000

 

Lange flate ballær kom ut i 2006.

 

Når jeg sa året 2000 så mente jeg selvfølgelig eraen 2000. Du vet hva jeg mener :)

 

Kan si det på en enklere måte, i min mening er lange flate ballær den beste komedien som har kommet ut i 2000 til 2009 ti året :)

 

Hvor mange gode norske komedier har vi egentlig?

 

Jeg gjorde faktisk ikke det, men bra det ble oppklart.

 

Norske komedier 2000-2009

-Da jeg traff jesus med sprettert

-Get Ready to be Boyzvoiced!

-Elling

-Flest folk bor i Kina

-Svidd Neger

-Kvinnen i mitt Liv

- Mors Elling

-Elsk meg i morgen

-Pitbullterje

-Slipp Jimmy fri

-Kunsten å tenke negativt

-Kill Buljo

-Lange flate ballær II

-Fatso

-Kurt blir grusom

-Død Snø

 

 

De i bold mener jeg er morsomere enn Lange Flate Ballær, vil også presisere at jeg liker filmen. :p

(har selvfølgelig ikke sett alle jeg listet opp, men går ut ifra det er komedie-ish hele hurven)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Akkurat som at jeg syns lange flate baller er den beste norske komedien i år 2000

 

Lange flate ballær kom ut i 2006.

 

Når jeg sa året 2000 så mente jeg selvfølgelig eraen 2000. Du vet hva jeg mener :)

 

Kan si det på en enklere måte, i min mening er lange flate ballær den beste komedien som har kommet ut i 2000 til 2009 ti året :)

 

Hvor mange gode norske komedier har vi egentlig?

 

Jeg gjorde faktisk ikke det, men bra det ble oppklart.

 

Norske komedier 2000-2009

-Da jeg traff jesus med sprettert

-Get Ready to be Boyzvoiced!

-Elling

-Flest folk bor i Kina

-Svidd Neger

-Kvinnen i mitt Liv

- Mors Elling

-Elsk meg i morgen

-Pitbullterje

-Slipp Jimmy fri

-Kunsten å tenke negativt

-Kill Buljo

-Lange flate ballær II

-Fatso

-Kurt blir grusom

-Død Snø

 

 

De i bold mener jeg er morsomere enn Lange Flate Ballær, vil også presisere at jeg liker filmen. :p

(har selvfølgelig ikke sett alle jeg listet opp, men går ut ifra det er komedie-ish hele hurven)

 

Var død snø komedie? Trodde det var en skrekk film utfør veldig dårlig ;)

 

Haha svidd neger? Kan ikke skjønne noe annet at den tittelen må ha fått totalslakt ellers var der mange goder filmer, merka dem jeg har sett med mørkere skrift. Lange flate ballær 2 så jeg for ikke så lenge siden og var egentlig for meg ikke morsom. Likte det med at alle drar i en liten van og slåss og banner

 

Har sett så fryktelig mange amerikanske filmer at det er hyggelig av og til å se noe med mitt språk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...