Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Han har nok ikke mange år igjen , ser på youtube hver jul hvor han prater om året som har gått og nå ser han bare mer og mer sliten ut (forståelig siden han er 92 nå)

 

I løpet av noen år så er nok både Lee , Connery & Moore historie......man bør verdsette de mens de ennå er her for tida løper fort.

 

Et annet eksempel :

 

Macho Man Savage RIP (spilte i Spider Man) , Ultimate Warrior RIP og Hulk Hogans (spilte i Rocky III samt en del kalkuner) dager er nok talte oxo , han blir nok neppe særlig gammel......og da er alle de største wrestlingheltene fra 80s døde (ikke rart i den bransjen , ikke akkurat sunn livsstil)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte på det samme. Virker å være veldig tilfeldig. Kikket litt på produsentlisten og andre medvirkende til filmen.

Ingen av dem ser ut til å ha noe relasjoner til norske filmer/produksjoner.

De må ha noen sinnssykt gode agenter, de tre.

 

Forøvrig så sliter jeg litt med å bestemme meg for om jeg har troa på filmen ut i fra traileren.

Virket litt over the top, men sikkert fin popcornunderholdning.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så trayleren til Hercules der det går fram at 3 nordmenn er på rollelisten. Er det noen spesiell årsak til at de er med i den? Ser ikke at der er noe norges-relatert med filmen.

Han ene aksel hennie er jo flink. Jeg har troa på filmen når det skal være en blanding av forskjellige folk, en fra home and away, flere kjente amerikanske skuespillere pluss en skuespiller fra norge. Blir kult å se dem skuespillerne sammen

Lenke til kommentar

Jeg tror bare de har veldig dyktige agenter som kjenner mye av "bransjen". Ingrid er vel ikke kjent for stort annet enn Fritt Vilt og et par andre norske slasherfilmer. Så hvordan hu havna i den filmen vet man ikke. Kanskje Aksel hadde noe å si? Hennie dukker jo opp som skurk i en ny episode av 24 også om litt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tror bare de har veldig dyktige agenter som kjenner mye av "bransjen". Ingrid er vel ikke kjent for stort annet enn Fritt Vilt og et par andre norske slasherfilmer. Så hvordan hu havna i den filmen vet man ikke. Kanskje Aksel hadde noe å si? Hennie dukker jo opp som skurk i en ny episode av 24 også om litt.

Ja haha det gleder jeg meg til:) Blir morsomt for folk i framtiden når dem ser serien for første gang og så ser dem aksel er med, overraskelse for alle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...