Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Han har nok ikke mange år igjen , ser på youtube hver jul hvor han prater om året som har gått og nå ser han bare mer og mer sliten ut (forståelig siden han er 92 nå) I løpet av noen år så er nok både Lee , Connery & Moore historie......man bør verdsette de mens de ennå er her for tida løper fort. Et annet eksempel : Macho Man Savage RIP (spilte i Spider Man) , Ultimate Warrior RIP og Hulk Hogans (spilte i Rocky III samt en del kalkuner) dager er nok talte oxo , han blir nok neppe særlig gammel......og da er alle de største wrestlingheltene fra 80s døde (ikke rart i den bransjen , ikke akkurat sunn livsstil) Endret 28. mai 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://www.empireonline.com/301/ Klør meg litt i hodet over hva folk tenker, men lister er nå morsomt uansett. For en latterlig useriøs liste. At begge Hunger Games filmene kom med og attpåtil foran M er hårreisende. Ved første øyekast er Empire sin topp 500 liste MYE bedre. Bidro forøvrig selv med min topp 5 til denne listen, fikk dessverre kun med 4. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Nye bilder fra Terminator: Genesis (2015) Lenke til kommentar
cooa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 http://www.dagbladet.no/2014/05/30/kultur/film/filter/jurassic_park/colin_trevorrow/33587787/ Hipstere og dinosaurer?...meh Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Så trayleren til Hercules der det går fram at 3 nordmenn er på rollelisten. Er det noen spesiell årsak til at de er med i den? Ser ikke at der er noe norges-relatert med filmen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Lurte på det samme. Virker å være veldig tilfeldig. Kikket litt på produsentlisten og andre medvirkende til filmen. Ingen av dem ser ut til å ha noe relasjoner til norske filmer/produksjoner. De må ha noen sinnssykt gode agenter, de tre. Forøvrig så sliter jeg litt med å bestemme meg for om jeg har troa på filmen ut i fra traileren. Virket litt over the top, men sikkert fin popcornunderholdning. Endret 3. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Så trayleren til Hercules der det går fram at 3 nordmenn er på rollelisten. Er det noen spesiell årsak til at de er med i den? Ser ikke at der er noe norges-relatert med filmen. Han ene aksel hennie er jo flink. Jeg har troa på filmen når det skal være en blanding av forskjellige folk, en fra home and away, flere kjente amerikanske skuespillere pluss en skuespiller fra norge. Blir kult å se dem skuespillerne sammen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg tror bare de har veldig dyktige agenter som kjenner mye av "bransjen". Ingrid er vel ikke kjent for stort annet enn Fritt Vilt og et par andre norske slasherfilmer. Så hvordan hu havna i den filmen vet man ikke. Kanskje Aksel hadde noe å si? Hennie dukker jo opp som skurk i en ny episode av 24 også om litt. Endret 3. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ingird var også med i Hans og Grete-filmen til Tommy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tror bare de har veldig dyktige agenter som kjenner mye av "bransjen". Ingrid er vel ikke kjent for stort annet enn Fritt Vilt og et par andre norske slasherfilmer. Så hvordan hu havna i den filmen vet man ikke. Kanskje Aksel hadde noe å si? Hennie dukker jo opp som skurk i en ny episode av 24 også om litt. Ja haha det gleder jeg meg til:) Blir morsomt for folk i framtiden når dem ser serien for første gang og så ser dem aksel er med, overraskelse for alle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja det er en godt bevart hemmelighet. Ingen vet om det liksom. 6 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Aksel Hennie er en håpløst dårlig skuespiller spør du meg. Og det i norsk standard! Det er så kunstig og stivt skuespill at han kunne like gjerne spilt i, vel, Home and Away, som du nevner over her.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Har opplevd gode skuespillere fra Home and Away jeg, mye bedre enn Aksel Hennie ihvertfall. Jason Clarke, Heath Ledger, Guy Perace f. eks. Skuespillere må starte et sted. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Bare å se serier fra 90-tallet så skal du fort se mange kjente fjes som har en mye høyere "status" den dag i dag. Som Maury sier, alle må starte et sted. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det hjelper jo ikke akkurat Aksel Hennie da.. Han er vel strengt tatt ferdig-startet... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Når man snakker om Hercules og unge skuespillere som må starte et sted: Ryan Gosling var jo tross alt Young Hercules (ja han hadde gjort ting før dette, men dette passet perfekt inn i konteksten)! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvilke filmer ser dere frem til denne sommeren? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Planet of The Apes-oppfølgeren, Guardians of The Galaxy, Expandables 3 og Richard Linklater`s Boyhood. Også litt spent på Fading Giglo, men usikker på om jeg kommer til å se den i sommer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) The Trip to Italy tror jeg kan bli morsom Endret 5. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå