Filmvenn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Godzilla var bedre enn forventa. Blir litt spesielt å se Aaron Taylor-Johnson og Elizabeth Olsen gå fra mann og kone i Godzilla til søster og bror i Avengers 2. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Gråt hysterisk etter å ha sett King Kong idag.. Regner med de fleste har sett den, men for dere som ikke har det; bring a tissue. Det er snakk om 1933-filmen, regner jeg med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Evt gråt hun hysterisk av overspillinga til Jack Black i den nyeste. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Godzilla var bedre enn forventa. Blir litt spesielt å se Aaron Taylor-Johnson og Elizabeth Olsen gå fra mann og kone i Godzilla til søster og bror i Avengers 2. Helt oppe i 9 av 10 på imdb, det var da voldsomt. Vurderer å gå på kino selv om de er langt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Evt gråt hun hysterisk av overspillinga til Jack Black i den nyeste. Eller dårlige effekter i scenen hvor Jack Black løper. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller av hvor kjedelig King Kong er i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Daud Mirza RIP , Izzat...... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Barry Lyndon. Verdens vakreste film? 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg likte også Barry Lyndon godt. Har bare sett den en gang, så kanskje på tide å se den på nytt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Barry Lyndon var veldig bra! Jeg ble dog tatt helt på sengen når det gjaldt innholdet.. Hadde ikke lest noe om filmen før jeg startet, og forventet noe helt annet! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Interstellar!! Endret 16. mai 2014 av Hille Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vedder en femmer på at Interstellar ender opp med å kjempe med Teenage Mutant Ninja Turtles om titelen som årets desidert kjipeste film. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vedder en femmer på at Interstellar ender opp med å kjempe med Teenage Mutant Ninja Turtles om titelen som årets desidert kjipeste film. I'll take that bet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hehe, ja, gjør det. Men nå er vel vi som natt og dag når det kommer til film, er vi ikke? Ser for meg at du kommer til å elske filmen om jeg hater den og omvendt. Heh. Hadde et gjennsyn med denne i går. Sånn bortsett fra å ha tidenes kuleste tagline leverer den varene au. Enda fetere nå enn før. Brutalt fet film, og Bruce Le er så breial og tøff. Herlig random scene. Den posteren der er forresten legendarisk fet. Vil ha den i stor versjon på veggen. 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Ja, vi blir nok aldri enig om hvem som vant veddemålet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Og forresten, hvis noen hadde tenkt å se Godzilla, tenk dere om en gang til. Den sugde! Okay da dropper jeg den. Tenkte gå på den jeg, Høres jo ut som om den er midt i blinken for deg da. Den er jo neppe dårligere enn drittfilmen fra 1998 uansett, og siden du likte den vil du garantert digge denne. Så enkelt er det nok ikke du. Fordi det er basert på din vurdering av 98'en som drittfilm. Noe jeg ikke er enig i, mens de fleste andre vurderinger er basert på andre versioner fra motsatt vei, som jeg liker dårligere. Den siste er mer basert på dem etter hva jeg har skjønt. Derfor blir min vurdering annerledes. Skal se den, mener bare det ikke haster. Ser den senere. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Sly og Expendables gjengen inntok Cannes filmfestival med stil. Endret 18. mai 2014 av FrankZito Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 PG-13? Nooooooooooooooooooooooooooooo! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Might not be the best idea... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå