Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godzilla var bedre enn forventa.

Blir litt spesielt å se Aaron Taylor-Johnson og Elizabeth Olsen gå fra mann og kone i Godzilla til søster og bror i Avengers 2.

Helt oppe i 9 av 10 på imdb, det var da voldsomt. Vurderer å gå på kino selv om de er langt.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, gjør det. Men nå er vel vi som natt og dag når det kommer til film, er vi ikke? Ser for meg at du kommer til å elske filmen om jeg hater den og omvendt. Heh.

FCD476_Pieces-DVD_vf2.jpg

Hadde et gjennsyn med denne i går. Sånn bortsett fra å ha tidenes kuleste tagline leverer den varene au. Enda fetere nå enn før. Brutalt fet film, og Bruce Le er så breial og tøff. Herlig random scene.

Den posteren der er forresten legendarisk fet. Vil ha den i stor versjon på veggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og forresten, hvis noen hadde tenkt å se Godzilla, tenk dere om en gang til. Den sugde!

Okay da dropper jeg den. Tenkte gå på den jeg,

Høres jo ut som om den er midt i blinken for deg da. Den er jo neppe dårligere enn drittfilmen fra 1998 uansett, og siden du likte den vil du garantert digge denne.

Så enkelt er det nok ikke du. Fordi det er basert på din vurdering av 98'en som drittfilm. Noe jeg ikke er enig i, mens de fleste andre vurderinger er basert på andre versioner fra motsatt vei, som jeg liker dårligere. Den siste er mer basert på dem etter hva jeg har skjønt. Derfor blir min vurdering annerledes.

Skal se den, mener bare det ikke haster. Ser den senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...