Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, ser jo ikke ut som Batman engang. ROFL! Ben Affleck azz!

Neida, den ser da ikke ille ut? Selve drakta ser ihvertfall langt fetere ut enn den Christian Bale brukte.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Æsj, ser jo ikke ut som Batman engang. ROFL! Ben Affleck azz!

Neida, den ser da ikke ille ut? Selve drakta ser ihvertfall langt fetere ut enn den Christian Bale brukte.

Faktisk ser det jo litt mere retro-batman ut spør du meg, og det er ikke nødvendigvis en dårlig ting.

Mener ikke at det nødvendigvis skal se slik ut, men ja.

batman60s.jpg

(Ballefeet film/serie btw)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmen har ikke noe offisiell tittel enda. Hovedfokuset vil ligge i Superman, men fokuserer også noe stort på Batman ifølge det vi vet.

Filmen vil også sette opp Justice League som DC Comcis/Warner Brothers vil banke ut fortest mulig (ikke noe rolig forsøk på å bygge opp universet som Marvel, bare penga bank i bordet fram med det).

Wonder Woman har også en birolle av noe slag i Man of Steel 2 VS Batman, men også Cyborg vil ha noe nesten like stort som en cameo sammen med trolig Aquaman, Martian Manhunter og flere.

Lenke til kommentar

Godt å høre det ikke er offisielt, men er det en slags fan-tittel, eller en midlertidig tittel fra skaperne? Kanskje de ikke vet helt selv enda hvor mye tid som skal gis til hver enkelt karakter. Uansett, det stinker desperasjon av hele greia, men jeg kan selvfølgelig forstå panikken! Jeg skulle bare ønske de ikke brukte den andre Supermann filmen min som et laboratorium..

"Supermann filmen min" sier jeg.. Som om Man of Steel overbeviste meg til å begynne med, men jeg er alltid så jævla naiv. "Neste blir bra"... Dessuten syns jeg Goyer er en forferdelig manusforfatter. :ohmy:

Det er så lenge til også, jeg skal syte mer når det kommer mer info.

Lenke til kommentar

Jeg siterer meg selv:

Som sagt før valser jeg mellom å glede meg og grue meg. Jeg håper på en overraskelse, men har ikke helt trua. Mitt første problem er at Godzilla, annet enn å være stor, ikke ser skummel, sint, slem ut eller noe sånt. Øynene er helt feil, og ser utrolig snille ut. Minner meg litt om King Kong-remaken til Peter Jackson hvor King Kong var alt for menneskelig, og i tillegg ikke så veldig skremmende ut, nettopp pga. av det. Et annet problem er jo det faktum at det er snakk om 2 timer med ren og skjær CGI-runking. Det i seg selv er egentlig mer enn nok til å slakte en film. Patetisk opplegg, spesielt når man ser hva andre har fått til uten CGI opp igjennom åra. Og CGI kan aldri bli bedre enn praktiske effekter og naturlige omgivelser. I hvertfall ikke i 2014, 2015 eller 2019. Mest sannsynelig aldri. Men til tross for alt dette ser jeg frem til filmen. Det er tross alt snakk om Godzilla.

At den får gode anmeldelser er sånn ca. like interessant som den forrige TMNT-filmen. Med andre ord, så lite interessant det kan bli.

Jeg likte godt denne Godzilla-filmen. Og den sparer mer på effektene enn f.eks. Pacific Rim, som jeg faktisk likte, men som derimot viser monstere fra filmens begynnelse. Den her bygger opp en spenning til avsløringen.

Lenke til kommentar

Høres jo bra ut det, og for min del uventet. Men har fremdeles ikke helt trua. Godzilla ser jo ikke veldig bra ut heller. Tvert i mot ser han stokk dum ut. Men det er Godzilla, og det blir et kinobesøk. Kan bli interessant.

Er en Power Rangers film på vei. Håper de går helt tilbake til begynnelsen å rebooter hele 70's Battle Dance Fever Rangers-versjonen. Det kunne fort blitt drøyt kult.

hwk6f9.jpg

rli7nm.jpg

t4xoad.jpg

2m68was.jpg

2ajqqmr.jpg

Det hadde blitt spnnvilt, og en reboot jeg automatisk hadde vært dødspositiv til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...