ClarkGable Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Apocalypse now, er jo skapt for sentralstimulerende stoffer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Vet ikke om jeg liker Redux så mye bedre..de scenene som var fjernet fra Dir.Cut var egentlig bare langdrygt fyllstoff..den lange sekvensen i huset til franskmennene f.eks. Ganske meningsløst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Fantastisk scene som jeg koser meg latterlig mye med hver eneste gang. Er dødskeen på å se workprint boolegen på 290 minutter. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 http://p3.no/filmpolitiet/2014/04/her-er-star-wars-skuespillerne/ Tanker? Merker det kribler litt. Venter i spenning på litt mer info. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 http://p3.no/filmpolitiet/2014/04/her-er-star-wars-skuespillerne/ Tanker? Merker det kribler litt. Venter i spenning på litt mer info. Heh. Visste ikke det er en mann inni R2 D2 også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Tenker bare kan spørre her framfor opne en egen tråd.Har dere noen filmer som er bra og kan anbefale. Hellst innenfor Action/Thriller/Drama sjangeren men om filmen er veldig bra så ser jeg andre kategorier å. Siden føler jeg bare ser sånne unknown filmer for tiden. Men vil få oppdatert meg litt på klassikere eller filmer som er bra og verdt å se eller nesten en must å ha sett dem. Har Netflix og viaplay til rådighet så burde vel dekke de fleste filmene.Kom med mange forslag om dere har flere! Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Tenker bare kan spørre her framfor opne en egen tråd. Har dere noen filmer som er bra og kan anbefale. Hellst innenfor Action/Thriller/Drama sjangeren men om filmen er veldig bra så ser jeg andre kategorier å. Siden føler jeg bare ser sånne unknown filmer for tiden. Men vil få oppdatert meg litt på klassikere eller filmer som er bra og verdt å se eller nesten en must å ha sett dem. Har Netflix og viaplay til rådighet så burde vel dekke de fleste filmene. Kom med mange forslag om dere har flere! Registrer deg på icheckmovies.com. Der finner du topplister hentet fra de største filmnettsidene, samt selvlagde lister over kjente regissører og skuespillere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Husker han mest fra Roger Rabbit , RIP........ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Huskes best fra Danny The Dog. Kongefilm. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er nok Roger Rabbit jeg selv vil huske han best fra også. Føler også for å si at jeg synes Danny the Dog var særdeles ræva.. Det er noen filmer jeg bare ikke helt fatter den store fascinasjonen for, som Danny the Dog, Taken og den første Kill Bill.. Hvor Kill Bill bare var en småtullete film, var de to andre uten mål og mening, og frustrernde dårlige.. Er få filmer jeg har trillet så lav terning på som disse.. Kanskje Rush Hour 3, men den har nå ikke vært like hypet opp som disse andre her.. Hver sin smak, osv.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hver sin smak og bra er det, hadde blitt et ensfoldig filmmarked uten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Har alltid hatt tendensen forveksle han med Danny DeVito av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) 2.5.84 , 30 år siden i dag : Eastman og Laird deltar på en con hvor de prøver og selge deres nye tegneserie : Teenage Mutant Ninja Turtles. Den amerikanske drømmen , helt fra bunn til topps for disse herrer ! Endret 1. mai 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Apocalypse now, er jo skapt for sentralstimulerende stoffer. Tror heller et hallusinogen er å foretrekke hvis man skal se den. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 ..eller brus og taco! Fungerte for meg! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Så Kongens Tale i går kveld. Det var rett og slett et fantastisk stykke film, og både Colin Firth og Geoffrey Rush var strålende. Jeg tror dere som har sett den forstår hva jeg mener når jeg sier at jeg nesten klappet selv på slutten. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det noen her som har sett denne filmen? Kom over posteren og den fanget min interesse med en gang. Dødsfet sak. Visstnok en blanding av av superhelt- og eurospyfilm. Høres jo helt banalt fett ut. Må sjekkes ut, men jeg har en følelse av at den kanskje kan bli vanskelig å finne. Men jeg håper jeg tar feil. Fikk sett Snowpiercer på kino i går. Dæsken for en film! Joon-ho Bong skuffer aldri, og beviser nok en gang at han er blant de mest spennende regissørene vi har i 2014. Dødsfet setting, herlig atmosfære og dritfet action. Trenger ikke stort mer enn det for å underholde meg. Og nok en gang får vi bevist at Kang-ho Song er helt på topp hva skuespillere angår i 2014. For en mann! Gleder meg til jeg får sett The Attorney (regidebuten til en viss Woo-seok Yang, som jeg har fått beskjed om å holde et øye med fremover. Imponerer visstnok som faen i regideuten sin), hvor han visstnok imponerer som bare pokker. Men det har vi blitt greit vant til nå. Rå fyr! Jeg liker hvordan alle de tre "store" Koreanske regissørene har imponert veldig med sine intredner i Hollywood. Og ja, The Last Stand er sykt fet. Undervurdert film. Gjennomført fet action av den typen de fleste av oss ble foret med som unger/ungdom. Fethet! 1. Stoker (8,5/10) 2. Snowpiercer (8/10) 3. The Last Stand (7,5/10) 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) http://www.metafilter.com/138832/Forty-three-Werner-Herzog-films-that-can-be-streamedForslag til hvor man bør starte her?? Edit: Har naturligvis sett Nosferatu: Phantom der Nacht.. Endret 5. mai 2014 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Start med Aguirre: The Wrath of God, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå