Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker bare kan spørre her framfor opne en egen tråd.

Har dere noen filmer som er bra og kan anbefale. Hellst innenfor Action/Thriller/Drama sjangeren men om filmen er veldig bra så ser jeg andre kategorier å. Siden føler jeg bare ser sånne unknown filmer for tiden. Men vil få oppdatert meg litt på klassikere eller filmer som er bra og verdt å se eller nesten en must å ha sett dem. Har Netflix og viaplay til rådighet så burde vel dekke de fleste filmene.
Kom med mange forslag om dere har flere! :)

Lenke til kommentar

Tenker bare kan spørre her framfor opne en egen tråd.

Har dere noen filmer som er bra og kan anbefale. Hellst innenfor Action/Thriller/Drama sjangeren men om filmen er veldig bra så ser jeg andre kategorier å. Siden føler jeg bare ser sånne unknown filmer for tiden. Men vil få oppdatert meg litt på klassikere eller filmer som er bra og verdt å se eller nesten en must å ha sett dem. Har Netflix og viaplay til rådighet så burde vel dekke de fleste filmene.

Kom med mange forslag om dere har flere! :)

Registrer deg på icheckmovies.com. Der finner du topplister hentet fra de største filmnettsidene, samt selvlagde lister over kjente regissører og skuespillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok Roger Rabbit jeg selv vil huske han best fra også.

Føler også for å si at jeg synes Danny the Dog var særdeles ræva.. Det er noen filmer jeg bare ikke helt fatter den store fascinasjonen for, som Danny the Dog, Taken og den første Kill Bill.. Hvor Kill Bill bare var en småtullete film, var de to andre uten mål og mening, og frustrernde dårlige.. Er få filmer jeg har trillet så lav terning på som disse.. Kanskje Rush Hour 3, men den har nå ikke vært like hypet opp som disse andre her..

Hver sin smak, osv.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

2.5.84 , 30 år siden i dag :

Eastman og Laird deltar på en con hvor de prøver og selge deres nye tegneserie : Teenage Mutant Ninja Turtles.

Den amerikanske drømmen , helt fra bunn til topps for disse herrer !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

$%28KGrHqYOKi!E6HRKrY-8BOqIE12U!!~~60_1.

Er det noen her som har sett denne filmen? Kom over posteren og den fanget min interesse med en gang. Dødsfet sak. Visstnok en blanding av av superhelt- og eurospyfilm. Høres jo helt banalt fett ut. Må sjekkes ut, men jeg har en følelse av at den kanskje kan bli vanskelig å finne. Men jeg håper jeg tar feil.

Fikk sett Snowpiercer på kino i går. Dæsken for en film! Joon-ho Bong skuffer aldri, og beviser nok en gang at han er blant de mest spennende regissørene vi har i 2014. Dødsfet setting, herlig atmosfære og dritfet action. Trenger ikke stort mer enn det for å underholde meg.

Og nok en gang får vi bevist at Kang-ho Song er helt på topp hva skuespillere angår i 2014. For en mann! Gleder meg til jeg får sett The Attorney (regidebuten til en viss Woo-seok Yang, som jeg har fått beskjed om å holde et øye med fremover. Imponerer visstnok som faen i regideuten sin), hvor han visstnok imponerer som bare pokker. Men det har vi blitt greit vant til nå. Rå fyr!

Jeg liker hvordan alle de tre "store" Koreanske regissørene har imponert veldig med sine intredner i Hollywood. Og ja, The Last Stand er sykt fet. Undervurdert film. Gjennomført fet action av den typen de fleste av oss ble foret med som unger/ungdom. Fethet!

1. Stoker (8,5/10)

2. Snowpiercer (8/10)

3. The Last Stand (7,5/10)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...