Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en helt grei 101 i introen av filmen som ihvertfall gir deg grunnhistorien.

Var verdt titten. Eneste som sikkert hadde gjort det med serien var introduksjonen av karakterer alle visste hvem var. Spesielt på reunion.

Artig film. Tror vi må hive oss på serien!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Filmen skal i følge Wiki hatt premiere på norsk kino den 27 September i fjor.

Men hadde ikke vært noen katastrofe dersom den hadde ikke hadde blitt vist, for filmen var en eneste stor skuffelse fra start til slutt.

Den var meget rotete, skal gi deg den. Men det var strengt tatt Machete Kills, da forventer jeg ikke en Cohiba av høy klasse, men en damn dirty mexican joint med smell i. Og det fikk jeg.

Småfet film, gøy å se Mel Gibson på skjermen igjen.

Lenke til kommentar

Digga Machete og for meg var den et av de store høydepunktene i 2010, særlig Don Johnson og Lord Steven Seagal i deres beste filmprestasjoner på veeeldig lang tid.

Men der forgjengeren var et friskt pust synes jeg det meste i Machete Kills virker forhastet og til dels masete.

Uten å spoile for mye så ødla en viss scene i starten mye av gleden for min del og kom aldri helt over det.

Gibson har til nå imponert i sitt "comeback" med Get the Gringo og rollen i Machete Kills og forhåpentligvis vil han gjøre det igjen i Expendables 3.

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, den scenen i starten kunne de ha spart seg for, samt hele slutten.
Men du må nesten gi RR kudos for filmhistoriens beste Presidentnavn. Ganske morsomt av Carlos.

Håper det ikke blir noe mer ut av Machete, for Machete Kills Again fikk jeg ikke lyst å se i det heletatt.

Lenke til kommentar

Nok et mesterverk? Har de så mange mesterverk sammen da? Har ikke sett The Wolf of Wall Street (som jeg har dødstrua på), men det nærmeste de har kommet et mesterverk sammen er vel den glimrende Gangs of New York, selv om den ikke er et mesterverk i mine øyne. The Departed er også glimrende, men lider av det faktum at den er en remake av en film som er The Departed overlegen. Jeg velger å se Infernal Affairs 9/10 ganger.

Men jeg liker alt disse har gjort sammen. Gode greier.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Den legendariske progrock-bandet Goblin gjester Oslo lørdag 12. april for Suspiria-visning og konsert

Den italienske progrock-bandet Goblin gjester Cinemateket i Oslo lørdag 12. april i anledning en visning av Dario Argentos gåsehudfremkallende mesterverk, Suspiria – hvor det nevnte bandet bidro med et av filmhistoriens mest minneverdige soundtracks.

http://montages.no/nyheter/den-legendariske-progrock-bandet-goblin-gjester-oslo-lordag-12-april-for-suspiria-visning-og-konsert/

Seinere på kvelden spiller de på Blå. Jeg møter opp på begge. Ligger an til å bli en legendarisk bra lørdag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den legendariske progrock-bandet Goblin gjester Oslo lørdag 12. april for Suspiria-visning og konsert

Den italienske progrock-bandet Goblin gjester Cinemateket i Oslo lørdag 12. april i anledning en visning av Dario Argentos gåsehudfremkallende mesterverk, Suspiria – hvor det nevnte bandet bidro med et av filmhistoriens mest minneverdige soundtracks.

http://montages.no/nyheter/den-legendariske-progrock-bandet-goblin-gjester-oslo-lordag-12-april-for-suspiria-visning-og-konsert/

Seinere på kvelden spiller de på Blå. Jeg møter opp på begge. Ligger an til å bli en legendarisk bra lørdag.

Steike, nesten så jeg vurderer å dra fra Tronheim for å være med på det der. Det hadde vært en drøm å få se Goblin live, for ikke å snakke om Suspiria på kino! Goblin har noen helt fantastiske soundtracks til helt nydelige filmer.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer. Goblin er jævlig bra. Ikke bare soundtrakene, men det andre jeg har hørt au. Roller er jo et mesterverk. Gleder meg så jævlig!

frankensteins_army_xlg.jpg

Denne filmen levde opp til de skyhøye forventningene mine. Døyt kul film, og monsterdesignene er blant det bedre jeg har sett. Sykt fett! Drøyt kule effekter au.

Godt med filmer hvor man slipper CGI-runking og annet tull fra start til slutt. Det er så jævlig deilig!

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...