sveibuen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Noen som har en Science fiction film å anbefale? Liker rommet, romskip og krig Lenke til kommentar
Spider Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Noen som har en Science fiction film å anbefale? Liker rommet, romskip og krig Andrei Tarkovskys Solaris har i hvert fall to av de tre tingene du liker. Men mulig den er mer for spesielt interesserte... Ellers er de nye Star Trek-filmene ikke så ille. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det som er at jeg har sitt så og si alle nye filmene, også god del gamle. Noen gode B-filmer som det ikke er blitt reklamert for som faktisk er gode ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hørt at Europa Report (2013) er bra Indie sci-fi.. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Noen som har en Science fiction film å anbefale? Liker rommet, romskip og krig Solaris er et veldig godt tips. Dette er filmer på et litt annet nivå enn Solaris men likevel en stor dose moro sci-fi som inkluderer blant annet "fantastiske" spesial effekter, rombabes, mutanter, laserstråler og gærne professorer: Starcrash (1978) Galaxina (1980) Battle Beyond The Stars (1980) Heavy Metal (1981) Android (1982) The Last Starfighter (1984) Ice Pirates (1984) Lifeforce (1985) Enemy Mine (1985) Explorers (1985) Spaceballs (1987) 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Noen gode B-filmer som det ikke er blitt reklamert for som faktisk er gode ? B-film, sier du... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hørt at Europa Report (2013) er bra Indie sci-fi.. Ville ha droppet den. Rett og slett kjedelig film som inneholder standard klisjeer. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Så på noen av trailerene der hehe, dem har jeg ikke sitt før Har så og si sitt de fleste krigs science fiction filmene fra 2000 og opp over, de litt mer kjente da, derfor jeg spør om B-filmer da disse som regel ikke er så kjent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Lucy (2014) ser litt kul ut. Scarlett Johansson må smugle et rart dop i kroppen som gjør at hun utvikler mere og mere utnyttelse av delene av hjernen menneskene ikke bruker (myten er jo at vi bare bruker 10% av hjernekapasiteten). Så hun blir en slags krysning mellom Merlin og Neo etterhvert. Og hu er jo etterhvert blitt vant med å spille superhelter selv om dette ikke er noe Marvel-film. https://www.youtube.com/watch?v=H18rP6ZigMg Endret 3. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det som er at jeg har sitt så og si alle nye filmene, også god del gamle. Noen gode B-filmer som det ikke er blitt reklamert for som faktisk er gode ? Så bare report her nede så ble minnet på Minority Report som er konge hvis du ikke har sett den.Also Cargo fra 2009 er bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Får sånn ca. tidenes boner av det her, ass. Faen i helvete, for et herlig latterlig opplegg. Gleder meg! Endret 5. april 2014 av Sexy Mann29 5 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tror det blir helt greit. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Den der skal så jævlig sees. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Mel Gibson spiller vel skurk, antar jeg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jupp, akkurat som i Machete Kills er Gibson the main baddie. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sweeet. Harrison kjører helretro med jumpsuiten til Stringfellow Hawke ser jeg. Detta lover godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Kom aldri Mahcete Kills på kino her i Norge, eller har jeg rett og slett vært uoppmerksom? Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Filmen skal i følge Wiki hatt premiere på norsk kino den 27 September i fjor. Men hadde ikke vært noen katastrofe dersom den hadde ikke hadde blitt vist, for filmen var en eneste stor skuffelse fra start til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå