Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekk opp hånden de som fikk Britney Spears - Everything på hjernen etter å ha sett Spring Breakers

Ikke jeg.

Fikk endelig sett filmen og må innrømme at jeg ble litt skuffet. Jeg ble underholdt og likte'n veldig godt, og James Franco gjør sin kanskje aller, aller beste rolle til nå. Dødsbra! Men etter prat med venner og bekjente hadde jeg forventet med en moderne 70-talls inspirert exploitation flick. En moderne Russ Meyer-film om du vil. Det var det jo ikke. Ble litt skuffa over det. Men en falt godt i smak uansett.

Lenke til kommentar

Hah, ok!

Sjekk ut! Jack the Ripper er en skikkelig godfilm, og Ilsa-serien er jævlig bra. Filmene blir dårligere og dårligere. har ikke sett den siste, men har trua. Men spesielt den første, Ilsa, She Wolf of the SS, er en drøyt kul film. Et must for enhver exploitation maniac.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den var helt midt på treet når man sammenligner med andre Wes Anderson-filmer. Så sånn sett skuffet den meg litt. Følte jeg satt å så på kun for søte karakterer og artige effekter. Historien engasjerte meg ikke i det hele tatt.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...