Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha på 90 tallet sa "alle" at filmen buttrapa tegneserien pg tegnefilmene. Nå klager alle på at filmen buttraper den gamle filmen..

På tidlig 90-tallet var det "ingen" som visste at originale Turtles var en sterk motsetning til de pizzaetende vrakene vi så i tegnefilmserien (1987-1996), filmen fra 1990 derimot var langt mer lojal mot Laird og Eastmans mørke og til tider så voldelige tegneserie, noe som dessverre førte oss til de svake filmoppfølgerne som kom like etter.

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

 

 

Hva tror folk om den kommende Skin Trade? Dolph Lundgren, Tony Jaa, Michael Jai White og Ron Perlman. Jeg tror det virkelig hadde gjort seg med Tony Jaa VS Michael Jai White. Jeg sikler ved tanken på dette.

Trur den kan bli bra jeg, dolph Lundgren er ikke noe lenger synes jeg. men resten er konge.

The protector 2 (tony jaa) har også kommet nå :)

Hey! Endret av Dolph Lundgren
Lenke til kommentar

 

I can't get into the mindset of someone who would try to make a gritty film of Teenage Mutant Ninja Turtles. They're turtles. Who looks at them and thinks "We're going to Nolan the shit out of this"?

 

 

 

Er dette en påstand du stiller deg bak?

 

Personlig synes jeg den virka ålreit. TMNT kan være ganske mørk, og med mindre man ikke er fan av superhelter og slikt, så skulle man ikke ha noe problem med det.

Lenke til kommentar

Noe som også gjenspeiles i Batman: The Animated Series.

Er liksom tegnefilmer for "voksne"

 

Jupp.

 

Hater litt denne greia med at folk tror Christopher Nolan oppfant greia med at superhelter kunne være litt mørke eller mer seriøse enn en tegneserie-stripe for 10-åringer. Hvis man faktisk leser enkelte tegneserier selv for 40 år siden så skjønner man at det oftest handler en del ting om mer seriøse teamer enn å bare fakke B-gjengen (ikke den som har det gøy i Oslo, Donald Duck & Co-ish).

 

Joda, TMNT kan kanskje fungere litt mørkere, men dette er en Michael Bay-film tross alt. Det virker veldig som en "flask mørk film", fremfor å faktisk være det som The Dark Knight og Captain America: The Winter Solider hvor man har flere generasjoner med materiale å bygge opp rundt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...