Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nesten glemt denna.

Husker i alle fall at det var en del rykter om Steven Seagal i hovedrollen men han taklet vel dårlig at andre stjal spotlighten hans og trakk seg ut av prosjektet.

Navn som Lundgren, Pearlman, Jai White og Peter Weller bidrar sterkt til at interessen er der, selv om jeg fikk en solid nedtur med Lundgrens forjævlige Battle of the Damned (2013).

Håper på en positiv overraskelse for en gang skyld.

Lenke til kommentar

Hva tror folk om den kommende Skin Trade? Dolph Lundgren, Tony Jaa, Michael Jai White og Ron Perlman. Jeg tror det virkelig hadde gjort seg med Tony Jaa VS Michael Jai White. Jeg sikler ved tanken på dette.

Trur den kan bli bra jeg, dolph Lundgren er ikke noe lenger synes jeg. men resten er konge.

The protector 2 (tony jaa) har også kommet nå :)

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg? Så lenge filmen blir fet er vel det mer enn bra nok? Nå er ikke akkurat denne filmen fylt til randen med actionhelter heller, så den sammenligningen blir litt vel søkt. Hele opplegget fremstår som noe helt annet enn The Expendables.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha sett Captain America: The Winter Solider i kveld som hadde noen kule actionsekvenser så tenkte jeg å sjekke når The Raid 2 kom til Norge. Og hva finner jeg fram til, filmen har ikke fått distrubtør i Norge!? Jeg blir noen ganger blir oppgitt over hvor vanskelig det er å se filmer i Norge utenfor blockbustere og norske fiaskofilmer som nærmest heter HJELP JEG GRAVER EN HUND FOR HELVETE. Det er som kino Norge vil at vi skal laste ned filmer fra nettet fremfor å gå å se filmene hos dem med pris-oppjusteringer i hytt og pine, og dårlig tilbud.

 

Er det virkelig ikke mulighet for en begrenset kinovising for en film i Norge som de har i Canada, USA, Stockholm og London? Eksempelvis at storbyene viser en liten film som har noe en fanbase her (f .eks Veronica Mars-filmen som et nylig eksempel) i en måned før de tar den av kinoprogrammet, eller noe sånt.

 

EDIT: Får nok distribusjon her i Norge etterhvert, men nå ser det ikke ut til å skje innen i slutten av sommeren minst. Og innen da har vel flere fått den på "VHS i Bluray-kvalitet over Atlanterhavet". Finland og Sverige har distribusjon. Bemerk dere Finland.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det der er dessverre helt forventet, og det er jævlig kjipt. Har nesten gitt opp kino i Norge. Dyre billetter og helræva utvalg. Kino i Norge er best under filmfestivaler. Kosmorama (i Trondheim) er et godt eksempel. Masse filmer som aldri blir satt opp på kino i Norge, og veldig, veldig, veldig fine priser grunnet halv pris til Coop-medlemmer eller noe sånt. Hadde to av mine aller beste kinoopplevelser under fjorårets Kosmorama.

 

Fikk se den sinnsykt oversette Blancanieves, som er intet mindre enn et mesterverk av dimensjon ukjent. Jeg har sagt det helt siden jeg så den, og jeg sier det fortsatt; om 5-10 år kommer denne til og ha en status som en moderne klassiker, og stå igjen som blant det aller, aller beste på 2000-tallet. Denne kommer til å bli hyllet av allsidige filmelskere, og det med god grunn.

 

Også var det en stumfilmkonsert. Aelita: Queen of Mars med han ene kisen fra Ugress m. venner som sto for musikken. Helt fantastisk!

 

Med andre ord; Kosmorma duger. Sykt bra! Bare noen dager til årets program slippes. Jeg gleder meg.

 

 

Man har jo også Oslo Fright Fest som virka drøyt bra, men jeg har aldri vært der selv. Passet aldri. Men tilbakemeldingene var utelukkende positive. Og for en horrorfan som meg selv er jo dette mitt i blinken. Kjipt at det ser ut som om det er slutt.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Au, snakk om å få barndomsminnene sine pissa på.

Bay og Megan Fox ser ut til å gjøre det igjen, og hva er greia med at samtlige av skilpaddene ser ut som fæle kloner av Michael Chiklis.

Skremmende som bare faen.

Eneste positive her er synet av Aprils gule 80-talls overdel og mer er det ikke å si.

 

Lar heller Master Splinter komme med noen kloke ord.

Faen for en god film den originale var i 1990 og fortsatt er:

http://www.youtube.com/watch?v=pNkiDVRIdZI

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...