Jørgen Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 La vie d'Adèle/Blue is the warmest colour La Grande Bellezza The Act of Killing Jagten Omar 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 the act of killing ligger faktisk lovlig på nrk nett tv Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 God nyhet for de som er fans av den orginale Insomnia Criterion jobber med en blu ray, Stellan sa det i gårsdagens filmbonaza Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg kan ikke skryte på meg å se mye ny film, men her er favorittene fra 2013: Rewind This! (dokumentar) Stoker Only God Forgives The Conjuring Evil Dead (The Lords of Salem) Men jeg vet om en tre-fire filmer som fort kommer til å kjempe om en plass blandt de fem beste filmene fra 2013. Er 99% sikker på at Snowpiercer havner å topp 5. Year/Birth of the Living Dead (dokumentar om Night of the Living Dead), The Wind Rises, The Tale of Princess Kaguya og I Am Divine (dokumentar om Divine/Harris Glenn Milstead) 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 La vie d'Adèle/Blue is the warmest colour La Grande Bellezza The Act of Killing Jagten Omar Enda mer å legge til den smekkefulle watchlisten min Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg kjenner den følelsen, både Netflix- og IMDB-watchlisten min har altfor mange titler -- eller kanskje ikke altfor mange, det er jo tross alt gledelig å ha en del godbiter i vente. Til noe annet. Jeg så Wim Wenders' nydelige "Himmelen over Berlin" i går, og har tidligere sett "Paris, Texas", som jeg rangerer blant de aller beste filmene jeg har sett. Er det noen som har noen forslag til hvilke Wenders-filmer jeg bør få sett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde "fornøyelsen" å se tv-filmen Aladdin and Death Lamp i går , helt blottet for underholdngsfaktor......forventet ikke stort men ble likevel en nedtur. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Så reklame for den nye Captain America-filmen på norsk TV nå istad, og de har prestert å "oversette" tittelen til "Captain America: The Return of the First Avenger"! (På engelsk er jo tittelen "Captain America: The Winter Soldier"). Hvorfor kan de ikke bare holde seg til originaltittelen? Endret 23. mars 2014 av GTHvidsten Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Til noe annet. Jeg så Wim Wenders' nydelige "Himmelen over Berlin" i går, og har tidligere sett "Paris, Texas", som jeg rangerer blant de aller beste filmene jeg har sett. Er det noen som har noen forslag til hvilke Wenders-filmer jeg bør få sett? Himmelen over Berlin er virkelig helt fantastisk. Ellers burde du ta en titt på Alice in den Städten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Så reklame for den nye Captain America-filmen på norsk TV nå istad, og de har prestert å "oversette" tittelen til "Captain America: The Return of the First Avenger"! (På engelsk er jo tittelen "Captain America: The Winter Soldier"). Hvorfor kan de ikke bare holde seg til originaltittelen? Captain America: The First Avenger skjønner jeg til den første filmen, men The Return of First Avenger til Captain America: The Winter Solider er rimelig teit. Ser at nesten alle kinoer også kaller filmen for Captain America: The Winter Solider (som den skal). Virker som bare at de som styrer Disney og Marvel-filmene i Norden er bare elendige, og samtidig dårlig til å kommunisere. Forresten utrolig hvordan griskheten til både Disney og spesielt OsloKino (som igjen har nye eiere som mener at de skal ha særbehandling siden de er kinoer i Oslo). De klarer å ødelegge muligheten til å se den filmen for en del på sin kino i Oslo. Heldigvis så bor jeg kort unna en kino som viser filmen på premieren, men hadde lyst til å se filmen i Oslo på en litt bedre kino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 23.3.84 , en milepæl........ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Til noe annet. Jeg så Wim Wenders' nydelige "Himmelen over Berlin" i går, og har tidligere sett "Paris, Texas", som jeg rangerer blant de aller beste filmene jeg har sett. Er det noen som har noen forslag til hvilke Wenders-filmer jeg bør få sett? Himmelen over Berlin er virkelig helt fantastisk. Ellers burde du ta en titt på Alice in den Städten. Tusen takk. Jeg skal sette av tid til den snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=1ctDypxm6bI LOL ! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så 12 Years a Slave i går.. Må si jeg ble litt skuffet, men allikevel en bra film. Ga den en 8/10, som jo er bra, men forventet vel en god 9-er eller 10-er.. Vet ikke hvordan filmen hadde vært om temaet hadde vært et annet, da slike filmer med "rørende og tragisk handling" ofte får litt mer sympati enn andre.. Ikke 2013-årets "beste film" for min del, er flere som kommer foran der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hurst (noget skeptisk til kvinnfolks nærvær i dagens politi) : "Det var tissefanter så langt øyet kunne se !" Lassard : "Og for et syn *det* var !" Endret 24. mars 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Joon-ho Bong er en regissør man bør holde øye med i framtiden. Likte godt hans engelsk debutfilm: Snowpiercer (2013) Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Joon-ho Bong er en mann man selvfølgelig har fulgt med på i mange år allerede. Han en mann med utelukkende gull på samvittigheten, med übermesterverket Memories of Murder som beste film. Har ikke sett Snowpiercer enda, men jeg har selvfølgelig max trua, og den, sammens med Stoker og de to Ghibli-filmene, var filmene jeg hadde høyest foråpninger til i fjor. Hvordan kan man ikke forvente noe stort her? Gleder meg! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Memories of Murder var veldig knall! Ellers må jeg innrømme at jeg ikke kjente til navnet.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Kjør på med resten au. Alt er gull, men jeg setter Mother som en god #2. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Joon-ho Bong er en regissør man bør holde øye med i framtiden. Likte godt hans engelsk debutfilm: Snowpiercer (2013) Tok denne som en Chris Evans-oppladning til Captain America: The Winter Solider på onsdag i helga, enig at det var en ganske grei film. Føler den hadde vært mye dårligere med en amerikansk regissør, og resultatet ble en ganske god film jeg likte igjennom hele filmen. Utseende til Tilda Swinton var relativt ugjenkjennelig for min del. Hadde ikke skjønte det var henne om jeg ikke hadde lest om hu var med i filmen når jeg leste om den i fjor eller noe sånt. Endret 24. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå