Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Ser ut som enda en Tony Jaa martial arts-film.

 

Ja, nettopp!

 

The Protector. Rå film. Når ikke helt opp til Ong-Bak: Muay Thai Warrior, men er allikevel verdt en titt. Prachya Pinkaew har regissert begge og Tony Jaa spiller hovedrollen i begge. Max badass!

 

 

Chocolate, også av Prachya Pinkaew, er også dødskul.

Tange Makk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i Westworld med norske undertekster? Skulle gjerne gitt den i gave til noen som ikke er så stø i engelsk. Finner den ikke på DVD eller Blu-ray med noen nordiske språk. Det verste av alt er at det er lett å få tak den enda mindre kjente oppfølgeren med norske tekster!

Lenke til kommentar

Er ikke utgitt på DVD/Blåstråle med undertekster av hva jeg kan finne opp. Finner bare utgaver av filmen på hjemmekino med italienske, spanske, tyske, koreanske, engelske, og japanske undertekster. Så om du skal ha den med norske undertekster må du nesten finne en norsk sub (som jeg tviler på om noen har lagd) til kameraten din, eller lage en selv.

Lenke til kommentar

Da får du introdusere de for gode filmer, da. Kjekt det da.

 

 

I dag så jeg The Thirteenth Floor, og jeg kjønner virkelig ikke hatet. De kunne spart seg for slutten og noe av det som skjedde mot slutten, men ellers var det jo rett så trivelig. Ikke noe mestererk, men jeg ble godt underholdt. Burde jobbet litt mer med det visuelle au, men jeg overlever. Kul sak, fin-fin stemning.

Lenke til kommentar

Er ikke utgitt på DVD/Blåstråle med undertekster av hva jeg kan finne opp. Finner bare utgaver av filmen på hjemmekino med italienske, spanske, tyske, koreanske, engelske, og japanske undertekster. Så om du skal ha den med norske undertekster må du nesten finne en norsk sub (som jeg tviler på om noen har lagd) til kameraten din, eller lage en selv.

 

Du finner den med tyske undertekster? Det er snakk om faren min, og han er langt bedre i tysk enn engelsk, men jeg kunne ikke finne en slik utgave. Amazon.de hadde den bare med tysk dub.

Lenke til kommentar

Ingenting er kjipere enn å introdusere kompiser for filmer du syns er fantastiske, mens de sitter og kikker på klokka eller syter og klager hele tiden.

 

Denne typen mennesker vises veien ut med en gang, også fortsetter jeg alene. At folk ser på klokka si plager meg ikke. Viktigste er at jeg koser meg, ikke han/hun/de.

Lenke til kommentar

Til dere som er i Oslo og vil få med seg Veronica Mars filmen


Good news for our Norwegian backers and fans who want the chance to see Veronica Mars in a theater! Warner Bros have made arrangements with Cinemateket and Oslo Filmweb to hold a FREE fan screening in Oslo on March 14.


Here are the details we've got:


  • LOCATION: Cinemateket, Dronningens gate 16 Oslo.
  • TIME: Friday, March 14, at 16.30.

To be entered for the chance to get a ticket, you'll need to enter a free raffle on FilmWeb. Winners will be selected at random on Wednesday, March 13, and notified through email.


Endret av Hille
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig. Så en fantastisk film en gang da personen jeg så den med gikk for å mekke burgere, uten å sette filmen på pause. Ble sittende å se dette mesterverket helt alene mens den andre personen gikk frem og tilbake. Jeg tok dette veldig tungt. Hadde det vært hjemme hos meg hadde jeg kastet ut personen så fort burgerne var klare. Argh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig. Så en fantastisk film en gang da personen jeg så den med gikk for å mekke burgere, uten å sette filmen på pause. Ble sittende å se dette mesterverket helt alene mens den andre personen gikk frem og tilbake. Jeg tok dette veldig tungt. Hadde det vært hjemme hos meg hadde jeg kastet ut personen så fort burgerne var klare. Argh!

Også de som forventer at du skal forklare alt som har skjedd mens de har vært borte. Noen folk egner seg dårlig til å se film med.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...