""" Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det jobbes med saken, og det kommer mest sannsynelig en oppfølger, og kommer det en blir det nok to sånn at de får fullført den lanlagte trilogien. Dredd er fantastisk, og en av de beste sci-fi filmene i nyere tid. Kanonfilm! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg tenker å selge DVD-samlingen nå, hva er prisen per DVD omtrent? 5/10kr? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 En robot-dinosaur? Jeg er solgt. Blir sikkert rå i 3D. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Dinobots er jo mye i tegnefilm-seriene, så...Grimlock er den mest kjente. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Blir garantert kjipere enn å vaske kuken ren med stålull. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg tenker å selge DVD-samlingen nå, hva er prisen per DVD omtrent? 5/10kr? Tror folk flest betaler i hvert fall 10. Hvor stor samling er det, og noen spesiell type filmer? Jeg vil gjerne utvide min Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Blir garantert kjipere enn å vaske kuken ren med stålull. Overraskende. Jeg trodde du likte denne typen drittfilmer, jeg, du som har så dårlig smak? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Pøsh. Jeg har bra smak, og kan like popcornfilmer. Derfor gleder jeg meg til å se GI Joe nr. 2. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg tenker å selge DVD-samlingen nå, hva er prisen per DVD omtrent? 5/10kr? Tror folk flest betaler i hvert fall 10. Hvor stor samling er det, og noen spesiell type filmer? Jeg vil gjerne utvide min Cirkus 160 covre, noen har flere filmer. Primært amerikansk vel, action, drama, litt komedie, etc. Rimelig mainstream mesteparten egentlig. Et par dokumentarer er å finne også. I tllegg følger det med en liten bunke serier, som fem sesonger av Scrubs, tre sesonger av Sopranos, Band of Brothers-boks etc. BENNO DVD-søyler medfølger gratis om ønskelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Pøsh. Jeg har bra smak, og kan like popcornfilmer. Derfor gleder jeg meg til å se GI Joe nr. 2. Pfft. Du liker Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Transformers: Dark of the Moon og Pacific Rim, og du ser veldig frem til Transformers: Age of Extinction og Teenage Mutant Ninja Turtles. Ikke lyv til folket. Jeg vet godt at dette er sannheten om deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nå fikk du meg til å gråte. Ikke rart jeg ser lite film for tiden når du skal være så jævlig stygg mot meg hele tiden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg ser bare på Citizen Kane, jeg. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Pøsh. Jeg har bra smak, og kan like popcornfilmer. Derfor gleder jeg meg til å se GI Joe nr. 2. Pfft. Du liker Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Transformers: Dark of the Moon og Pacific Rim, og du ser veldig frem til Transformers: Age of Extinction og Teenage Mutant Ninja Turtles. Ikke lyv til folket. Jeg vet godt at dette er sannheten om deg. Denne var da ikke så ille som resten i gruppa. Del Toro jo! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Har sansen for mange av del Toros filmer, jeg, men Pacific Rim er vel kanskje det verste jeg noensinne har prøvd meg på. Helt forferdelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nå fikk du meg til å gråte. Ikke rart jeg ser lite film for tiden når du skal være så jævlig stygg mot meg hele tiden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det eneste som var kult med Pacific Rim var Charlie Day, og til dels Idris Elba. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Idris Elba! For en mann. <3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dinobots er jo mye i tegnefilm-seriene, så...Grimlock er den mest kjente.Var dessverre dårlig med transformers i min oppvekst, og har enda til gode å få tatt en titt på tegneseriene. Men roboter er kult uansett om det er terminator eller transformers, så tror det skal litt til for at jeg og min tydeligvis dårlige filmsmak blir skuffet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke bry deg om kulturfascistene. Jeg likte Pacific Rim, and that's okay too! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hehe, har en relativt bred filmsmak så er egentlig bare heldig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå