Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg tenker å selge DVD-samlingen nå, hva er prisen per DVD omtrent? 5/10kr?

Tror folk flest betaler i hvert fall 10. Hvor stor samling er det, og noen spesiell type filmer? Jeg vil gjerne utvide min :D

 

 

Cirkus 160 covre, noen har flere filmer. Primært amerikansk vel, action, drama, litt komedie, etc. Rimelig mainstream mesteparten egentlig. Et par dokumentarer er å finne også. I tllegg følger det med en liten bunke serier, som fem sesonger av Scrubs, tre sesonger av Sopranos, Band of Brothers-boks etc.

 

BENNO DVD-søyler medfølger gratis om ønskelig. :p

Lenke til kommentar

Pøsh. Jeg har bra smak, og kan like popcornfilmer. Derfor gleder jeg meg til å se GI Joe nr. 2.

 

Pfft. Du liker Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Transformers: Dark of the Moon og Pacific Rim, og du ser veldig frem til Transformers: Age of Extinction og Teenage Mutant Ninja Turtles. Ikke lyv til folket. Jeg vet godt at dette er sannheten om deg.

Lenke til kommentar

 

Pøsh. Jeg har bra smak, og kan like popcornfilmer. Derfor gleder jeg meg til å se GI Joe nr. 2.

 

Pfft. Du liker Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Transformers: Dark of the Moon og Pacific Rim, og du ser veldig frem til Transformers: Age of Extinction og Teenage Mutant Ninja Turtles. Ikke lyv til folket. Jeg vet godt at dette er sannheten om deg.

 

Denne var da ikke så ille som resten i gruppa. Del Toro jo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dinobots er jo mye i tegnefilm-seriene, så...Grimlock er den mest kjente.

Var dessverre dårlig med transformers i min oppvekst, og har enda til gode å få tatt en titt på tegneseriene. Men roboter er kult uansett om det er terminator eller transformers, så tror det skal litt til for at jeg og min tydeligvis dårlige filmsmak blir skuffet. :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...