Manx Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg tipper jeg er den på forumet som har flest filmer jeg ikke har sett. Da teller selvsagt ikke autistene som har brukt flere BNP på filmer. Har en snikende følelse at det der var ment å utelukke _crs_, Manx og meg. Ja, det er en fornærmelse, ikke sant? *daske wh1te i fjeset med en hanske* Det blir duell i morgen tidlig kl. 8. 8744523[/snapback] Vi dasker da ikke med hansker vi, vi dasker med dvder vi ikke har sett og jeg har denne liggende ennå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Legg det heller i tråden for Hitman-filmen. Her ser han jo forøvrig ut til å ligne mye mer enn på de tidligere bildene - samtidig prøver han ikke å se ond ut her heller. Da vil han jo DEFINITIVT klare å se super-ond ut i selve filmen da! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har funnet ut at i morra skal det være Ringene Herre-maraton 2007! Jeg har sommerferie, så jeg må nesten gjøre det. Endret 31. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Med orginal eller Extended Edition? Edit: Har tenkt at jeg skulle gjøre det selv en gang med Extended Edition, men 12 timer i strekk.. DET er lenge, det. Endret 31. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har tenkt å gjøre det flere ganger, men det blir til at vi nesten sovner når 2'rn er slutt og legger oss. Sikkert smart å ta en sånn maraton tidlig på dagen istedet for å sette på enern kl 21. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har tenkt å gjøre det flere ganger, men det blir til at vi nesten sovner når 2'rn er slutt og legger oss. Sikkert smart å ta en sånn maraton tidlig på dagen istedet for å sette på enern kl 21. 8749772[/snapback] Må jo se det om natta :!: Så har du hele neste dag å tenke på hva du nettopp såg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hvis du ser på kvelden/natta, kan man ikke sette volumet på max da, med mindre man går rundt i nabolaget og dreper alle naboene først Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hvis du ser på kvelden/natta, kan man ikke sette volumet på max da, med mindre man går rundt i nabolaget og dreper alle naboene først 8749850[/snapback] Jeg og noen venner satt å så alle extended utgavene en hel natt. Begynte i halv åtte tiden en gang og ble ferdig i halv sju tiden om morgenen. Selv om vi hadde volumet på max, fikk vi ikke noen klager fra naboene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har hjemmekinoen i kjelleren, og det er ikke så mange hus rett ved siden av mitt, så lyden kan jeg sette så høyt jeg vil. Det blir Extended Edition, jeg gleder meg noe sinnsykt. Ingenting slår å se Rohirrim rase nedover bakken mot Minas Tirith. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har hjemmekinoen i kjelleren, og det er ikke så mange hus rett ved siden av mitt, så lyden kan jeg sette så høyt jeg vil. Det blir Extended Edition, jeg gleder meg noe sinnsykt. Ingenting slår å se Rohirrim rase nedover bakken mot Minas Tirith. 8750103[/snapback] Tror det må være noe av det peneste og beste ved alle filmene jeg. Altså filmmessig... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da er det countdown til Ringenes Herre-maraton 2007! Skal lese litt Proust og gå tur med hunden først. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For et par dager siden så jeg Tre Konger. Deilig å se en film og forstå hva den handler om... sist gang jeg så den var jeg ni år gammel Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) I tilfelle noen ikke har funnet det ut ennå 20% avslag-salg på Deepdiscount! Her er noen koder som angivelig skal virke (har ikke fått prøvd de selv ennå): DVDTALK USATODAY NYTIMES SUPERSALE DVDPRICESEARCH SUMMERSALE YAHOO ESPN LATIMES XM SOUTHSIDE WGN Husk på at disse bare kan brukes en gang per kunde. Endret 1. juni 2007 av Beeblebrox Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 NYu6fpaNrBA Dette er grunnen til at vi elsker Quentin Tarantino. Forbanna herlig intervju. ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) NYu6fpaNrBA Dette er grunnen til at vi elsker Quentin Tarantino. Forbanna herlig intervju. ^^ 8758030[/snapback] Goddamn herlig. Og herlig at forumet har fått en youtube-funksjon. Endret 1. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 "Violence is one of the most fun things to watch", Quentin Tarantino Tarantino er konge Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skjønner ikke hvorfor det er en link til filmen under med youtube-funksjonen da. Hvis man trykker på en embeddet Youtube-avspiller så blir man sendt rett til videoen uansett, men man får ikke valget mellom å ha den i fane eller nytt vindu. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Haha, for en drittkjerring. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Er det et must å ha sett de andre rocky filmene for å se den siste? Endret 1. juni 2007 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå