Spartapus Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Oh yeah! Husker jeg hadde sountracket og greier. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har mekka nattmodus til imdb om noen har behov for http://userstyles.org/styles/98447/imdb-nightmode 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Fett! Installert nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Not the ghostbusters R.I.P. Harold Ramis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Min favoritt-Ghost buster tilogmed. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ramis var også god som produsent og regissør. Første manuset han skrev som endte opp som film var Animal House. 3 av de første 4 filmene han regisserte var Caddyshack, National Lampoon's Vacation og Groundhog Day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Da blir det ikke'no Ghostbusters III Måtte han knerte the holy ghost der oppe i himmelen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kanskje de hyrer inn Shia Lebaeofufuf istedet til GB3.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 HE`S NOT FAMOUS ANYMORE! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Introducing Shia Lebeoueoeeuf as Egon Spengler's missing son! Tenk derer alle LATTERBRØLENE når Shia og de andre snakker om iPads vs Protonpacks!!!!11 Hilarious! Endret 24. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei, har et lite spørsmål angående Netflix. Kan jeg benytte brukeren/abonnementet jeg har på "Norske" Netflix på andre lands versjoner, f.eks USA og UK. I tilfelle det er mulig, vil jeg få tilgang til det Norske eller aktuelle lands innhold? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ja og ja. Du kan via ting som mediahint og unblock-us også velge land du "befinner deg" i. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk for svar. Det gjør jo plutselig utvalget mer variert. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Not the ghostbusters R.I.P. Harold Ramis Dyktig komiker og i en periode en veldig god regissør samt manusforfatter. Håper at Harold og Bill Murray fikk skværa opp. Digget dem i Stripes og hadde fortsatt trua på at de ville finne tonen sammen igjen å gi fansen en ny film sammen. Stripes (1981) og Groundhog Day (1993) er 2 stykk filmperler som har gitt meg mang en god stund siden jeg så dem for første gang på VHS tilbake i tidlig 90-tallet. http://www.youtube.com/watch?v=_vyjgTRNJKI Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Ahh, nydelig dokumentar om alt som har med VHS og gjøre. Ble nesten litt rørt. Vakkert. "Criterion, go fuck yourself."-Frank Henenlotter http://www.indiegogo.com/projects/the-book-the-italian-masters-returnHåhåh! Ser LITT frem til dette, merker jeg. THE BOOK sees the ultimate collaborative Italian horror film unfold before your very eyes. A one off project of unprecedented scale, THE BOOK brings together, for the very first time, the writers, directors, actors, composers and artists behind the finest Italian genre cinema of the past sixty years. This includes the creative forces behind the Giallo movement, Spaghetti Westerns, Eurocrime and more. Each director will be given the opportunity to showcase their own personal vision of Rome, spread across a dozen episodes. Each segment in this feature film will contain a unique blend of macabre thriller, horror and the fantastic; all delivered with the unique style and method of the director in question.THE BOOK features 12 individual episodes, each of which is helmed by a master of Italian genre cinema.The following directors are confirmed:LAMBERTO BAVAANTONIO BIDOENZO G. CASTELLARILUIGI COZZIALBERTO DE MARTINORUGGERO DEODATOALDO LADOUMBERTO LENZIEDOARDO MARGHERITISERGIO MARTINOSERGIO STIVALETTITONINO VALERIIThe screenplay will be provided by DARDANO SACCHETTIWith exclusive poster art by ENZO SCIOTTIFeaturing a brand new score by GOBLIN and CLAUDIO SIMONETTI’S GOBLIN.With more participants to be announced………. Endret 26. februar 2014 av Sexy Mann29 4 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 42nd Street Memories: The Rise and Fall of America's Most Notorious Street http://www.youtube.com/watch?v=pzoX_OoHfO8 Denne godbiten har jeg ventet på i lang tid. Larry Cohen, Lloyd Kaufman, William Lustig, Frank Henenlotter, Greydon Clark, Jeff Lieberman og Joe Dante er blant de involverte. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 +1(=jævlig enig). Ser veldig frem til den. Blir garantert kos. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Inside Llewyn Davis flott film. Mye bedre enn American Hustle. Funfact: "Musikksjefen" til førstnevnte, og HBO-serien True Detective er den samme. Dyktige T Bone Burnett. FIkk lyst til å sjekke ut andre filmer hvor Brynett har drevet med soundtracket som jeg ikke har sett. Crazy Heart, Walk The Line og The Ladykillers har jeg alle likt fra før. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Her eller american hustle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå