Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ble rett og slett glad av å se den traileren. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser at "Vildanden" går på TV2 film kl 12.25. Skal prøve å få tatt den opp tror jeg. Professor Hermann Tønnessen bidro med oppsetningen av teaterstykket i sin tid, og spilte visstnok selv en rolle. Har aldri sett filmatisering av dette før. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Sharknado var helt forbanna topp. Fant ut at en vanlig terning ikke holder til en film som denne, så fant en annen variant. Kremfilm og terningkast: 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Tara Reid i hovedrollen, må jo være bra! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Meet the new ''Fantastic'' Four. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kan umulig bli værre enn Rise of the silver surfer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Føler meg ganske trygg på at den blir det. Sier litt. Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1568724Kanskje noen kunne ta en titt? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Føler meg ganske trygg på at den blir det. Sier litt. Begrunnet med hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) * Mr. Fantastic ser ut som han er 14år max* Black Human Torch* CGI Thing* Billy Elliot som Ben Grimm* Kate Mara ain't blond(og ser ikke for meg at hun passer som det heller)* Ryktes at det skal være kvinnelig Dr. Doom* Det er (fremdeles) Fox som står bak* Manusforfatteren bak Dark Shadows og Abraham Lincon: The vampire Killer Endret 20. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Blir nok et forrykende terningkast 2. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Verden trenger mer Bollywood. http://distractify.com/culture/arts/the-most-absurd-bollywood-action-movie-stunts-ever/ 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) +1(=enig) Jeg er forresten seriøs. Bollywood er helt sheriff. Edit: Ikke helt sikker på hvorfor Kopps er der, da. Endret 20. februar 2014 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) * Mr. Fantastic ser ut som han er 14år max * Black Human Torch * CGI Thing * Billy Elliot som Ben Grimm * Kate Mara ain't blond(og ser ikke for meg at hun passer som det heller) * Ryktes at det skal være kvinnelig Dr. Doom * Det er (fremdeles) Fox som står bak * Manusforfatteren bak Dark Shadows og Abraham Lincon: The vampire Killer Ser ikke på alderen som noe problem, de tar vel utgangspunkt i Ultimate Fantastic Four i så måte. At Johnny Storm er svart ser jeg heller ikke helt det store problemet med, og det lar seg jo enkelt forklare. Ben Grimm er kanskje den mest overraskende castingen, og jeg er også spent på hvordan det blir. De er jo alle svært talentfulle skuespillere, selv om jeg til en viss grad kan se hvor skepsisen kommer ifra. Angående manus synes jeg det er litt tidlig å si noe om (dessuten er det jo flere som jobber med manuset enn Simon Kinberg), og at Dr. Doom blir en kvinne er vel fremdeles ikke mer enn et rykte. Er ikke udelt positiv til prosjektet selv, men jeg synes det er rart at disse skuespillervalgene har blitt så kraftig kritisert. Blir spennende å se hva som skjer videre med filmen, og ikke minst hvem som castes i rollen som Dr. Doom. Apropos Kate Mara som blond, så kan du stryke det argumentet med en gang i mine øyne. https://pbs.twimg.com/media/Bg71euJCMAAlPZv.jpg Endret 20. februar 2014 av Oyre Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Edit: Ikke helt sikker på hvorfor Kopps er der, da. Og #5 er fra Danger 5. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Tara Reid i hovedrollen, må jo være bra! haha.. Først tenkte jeg WHAT!? og raste til IMDb.. men, jeg tenkte på Tara Long! hehe.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Sharknado, ikke noe å hoppe i taket over, men okei hvis man vil se tullefilm. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Grrr *Høyoppløst Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Gleder meg Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Såg akkurat Stranger Than Fiction på Netflix nå, må si jeg likte den veldig godt! Hadde mine tvil i starten, men når jeg nå har sett den ferdig angrer jeg ikke et sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå