E.I. Lonoff Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kraftidioten ser veldig spennende ut! Bare de unngår det flåsete teatralske norske skuespillet. (De klarte det jo forsåvidt på En Ganske Snill Mann, så har veldig trua). Så The Wolf of Wallstreet igår. Den var jævlig kul. Noe flat struktur, og veldig forutsigbar, men ellers fantastisk regi og skuespill. Jonah Hill overbeviser! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Så lenge ikke Atle Antonsen eller Otto Jespersen har hovedroller går det stort sett OK. OJ var morsom i Trolljegeren, men der var han mest seg selv, eller en av sine gamle karakterer han har bygget opp gjennom tiår. Endret 14. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Håper noen kan hjelpe.. Rang de Basanti.. Begynte å se på den nå, men noen steder har det blitt dubbet indisk over engelsk.. Jeg har ikke noe i mot at det snakkes indisk i en indisk film, men det setter meg litt ut, når ei engelsk dame "tenker" på indisk, og andre engelske personer "snakker" indisk til andre engelske, osv.. Finnes det flere verejoner av denne hvor det snakkes engelsk der det bør/skal være, eller er det slik det skal være i denne filmen? Takk! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Noen som har sett Nebraska her ? Verdt å se ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Noen som har sett Nebraska her ? Verdt å se ? Har tenkt å se den snarest. Em amerikansk venn av meg skrøt veldig og anbefalte den forleden. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Noen som har sett Nebraska her ? Verdt å se ? Jeg har sett den. Den er verdt å se. Hvis du liker Paynes tidligere verk, så tilfredstiller denne her. Det er god skuespill, et fint score som passer med den kulturen vi opplever og en fin kombinasjon av lett humor og noe dysterhet. Jeg var redd karakterene kom til å bli stereotypiske, men det var de ikke. En film som varmer hjertet. Endret 15. februar 2014 av Choekaas 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ok, da blir det den og Sideways i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg forlanger Nazi Per - The Movie ! Eller kanskje Birger - The Movie , knegg knegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 17.2.64 : Norgespremiere Rosa Panter....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Domestic: $26,400,000 27.4%+ Foreign: $69,900,000 72.6%= Worldwide: $96,300,000 Fremdeles i minus for Robocop '14........ Endret 17. februar 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Fremdeles ikke hatt premiere i flere territoriumer. Og den kommer til å samle opp nok til å gå i minus, men neppe noe særlig mer. Minus at det mulig er ekstra PR-utgifter.Tror uansett det kunne blitt bedre om den ble ikke ble lansert i Valentines Day-uka i USA, og utenfor OL. Men mulig også at det hadde blitt tøffere utover de neste ukene. Endret 17. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Håper den går i minus, slik at Hollywood kan slutte å lage veike remakes av gode klassikere. Die Hard 5, Total Recall og (ut i fra trailerene) Robocop er ikke verdt navnet de bærer. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=d8WHOiQZGok You might be cool but you'll never be Wooderson walking into the emporium cool Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Alright, alright, alright. I love those red heads man. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Er nye Robocop dårlig? Både jeg og samboeren er store fans av de gamle filmene, så den nye har vært spikret på "to see"-listen ganske lenge. Min største frykt har vært at konseptet skal utvannes og estetiseres til å bli en slags innholdsløs og glossy actionsuppe. Noe av det som gjorde de gamle filmene gode og da spesielt den første, var blandingen av en brutal virkelighet med et viktig budskap angående privatisering (foruten soundtracket til Poledouris). Endret 18. februar 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Selvfølgelig er den dårlig. PS: har ikke sett den, men som vanlig finnes det ting i verden man vet uten å måtte teste det. Det er en av de. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Den første var også ræva, bare så det er sagt. Jeg trudde det var konsensus, men så feil kan man ta. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Schreiber har lirt av seg et par helsides "artikler" om hvorfor nye Robocop er så dårlig i mini-anmeldelse tråden. Du kan jo lese dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 http://youtu.be/pTZ2Tp9yXyM 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 What a bunch of A-holes. Herregud hvor god jobb de gjorde med Karen Gillian for rollen som Nebula. Hun virker som en karakter tatt rett utifra Mass Effect til virkeligheten. Traileren sparte på en del karakterer som Ronan (Lee Pace), Yondu (Michael Rooker) og Nova Prime (Glenn Close) som vil dukke opp i neste trailer i slutten av mai visstnok. Pluss også en karakter fra Avengers 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå