Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Kraftidioten ser veldig spennende ut! Bare de unngår det flåsete teatralske norske skuespillet. (De klarte det jo forsåvidt på En Ganske Snill Mann, så har veldig trua).

 

Så The Wolf of Wallstreet igår. Den var jævlig kul. Noe flat struktur, og veldig forutsigbar, men ellers fantastisk regi og skuespill. Jonah Hill overbeviser!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper noen kan hjelpe..

 

Rang de Basanti.. Begynte å se på den nå, men noen steder har det blitt dubbet indisk over engelsk.. Jeg har ikke noe i mot at det snakkes indisk i en indisk film, men det setter meg litt ut, når ei engelsk dame "tenker" på indisk, og andre engelske personer "snakker" indisk til andre engelske, osv..

 

Finnes det flere verejoner av denne hvor det snakkes engelsk der det bør/skal være, eller er det slik det skal være i denne filmen?

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Noen som har sett Nebraska her ?

Verdt å se ?

Jeg har sett den. Den er verdt å se. Hvis du liker Paynes tidligere verk, så tilfredstiller denne her. Det er god skuespill, et fint score som passer med den kulturen vi opplever og en fin kombinasjon av lett humor og noe dysterhet. Jeg var redd karakterene kom til å bli stereotypiske, men det var de ikke.

En film som varmer hjertet.

 

Endret av Choekaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Domestic: $26,400,000 27.4%
+ Foreign: $69,900,000 72.6%
= Worldwide: $96,300,000

 

Fremdeles i minus for Robocop '14........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Fremdeles ikke hatt premiere i flere territoriumer. Og den kommer til å samle opp nok til å gå i minus, men neppe noe særlig mer. Minus at det mulig er ekstra PR-utgifter.

Tror uansett det kunne blitt bedre om den ble ikke ble lansert i Valentines Day-uka i USA, og utenfor OL. Men mulig også at det hadde blitt tøffere utover de neste ukene.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er nye Robocop dårlig? Både jeg og samboeren er store fans av de gamle filmene, så den nye har vært spikret på "to see"-listen ganske lenge. Min største frykt har vært at konseptet skal utvannes og estetiseres til å bli en slags innholdsløs og glossy actionsuppe. Noe av det som gjorde de gamle filmene gode og da spesielt den første, var blandingen av en brutal virkelighet med et viktig budskap angående privatisering (foruten soundtracket til Poledouris).

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

What a bunch of A-holes.

 

Herregud hvor god jobb de gjorde med Karen Gillian for rollen som Nebula. Hun virker som en karakter tatt rett utifra Mass Effect til virkeligheten.

 

Traileren sparte på en del karakterer som Ronan (Lee Pace), Yondu (Michael Rooker) og Nova Prime (Glenn Close) som vil dukke opp i neste trailer i slutten av mai visstnok. Pluss også en karakter fra Avengers 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...