Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte Gravity godt, men som jeg har sagt før, for min del ble den delvis ødelagt av at det skulle være så jævlig mye drama hele tiden. Unødvendig mye for min del.

 

 

Så akkurat Piranha 3D. Endelig. Den er selvfølgelig ikke like kul som originalen, men gud som jeg ble underholdt. Fantastisk! Masse blod og gørr, pupper og rumper, og ikke minst sultne fisk. Passer garantert bra sammen med en sekser med øl. Skal se originalen igjen i morgen og 3DD så fort jeg kommer hjel igjen. Max gode greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg i hvert fall sett Gravity i 3D(!) på kino, og jeg er glad vi setter pris på forskjellige ting.. for 3D reddet denne filmen, i mine øyne! 3D-opplevelsen gjorde opp for en ellers nokså stusselig film.. Ikke en Top 250-kandidat, dessverre, og jeg ble litt skuffet.. men, som sagt, jeg koste meg igjennom filmen pga det visuelle! :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett filmen, men norske kritikere har litt tendens til å oppblåse norske filmer bare de gjør noe bra føler jeg. At hvis en amerikansk film hadde gjort det like bra ville den fått en 3`er på terningen, mens en femmer hvis den var norsk.

Ser fram til filmen allikevel. Spesielt på grunn av Skarsgård, Hivju og Pål Sverre Hagen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

PA tegnefilmen var faktisk ålreit , mye mye bedre enn live action TV-serien hvertfall :/

 

Det ble litt protester da Jonny Quest tegnefilmen kom på TV i '64 og i mange år ble den ikke sendt i reprise.

 

Mon tro hva som kommer fra Hwood nå :

 

MASK ? (Mobile Armed Strike Kommand.....Pat Stewart ligner jo litt på Alex Sector , dyremannen......hehe. Stort sett det samme som GI Joe)

 

Defenders of Earth ? (Flash Gordon filmen fra '80 ble jo ikke no særlig suksess)

 

Bravestarr ? (sci fi western , kunne vært kult)

 

Blackstar ? (stort sett det samme som He-Man......handla om en astronaut som kræsjlanda på en annen planet og så fløy han på en grønn drage)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Flere som gleder seg til Kraftidioten? Må si jeg likte traileren godt, og kritikken fra Berlin gir meg ikke akkurat mindre forventninger.

 

Jeg gleder meg veldig, jeg synes Hans Petter Moland er en av Norges bedre regissører, og jeg likte kjempegodt det siste samarbeidet mellom han og Stellan Skarsgård i En Ganske Snill Mann.

 

Trailer til begge filmene i spoiler.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...