Need44speed Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 dritkjip trailer men filmen ser fet ut Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Akkurat sett ferdig Spring Breakers, deilig film! Mye mye bedre enn forventet. 4 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=P85ZhYgoqeg Boy. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gravity.. Hvis vi ikke ser den på kino i 3D, går vi glipp av den store opplevelsen, eller går det fint å se den hjemme? Er den slik som Avatar, hvor 3D er halve opplevelsen? Takk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har ikke sett noen av dem 3D, men Gravity er hvertfall milevis bedre enn Avatar som film. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gravity var rå i 3D. Et veldig passende virkemiddel. Sikkert bra i 2D og da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gravity i 3d var dritstusselg, akkurat som det alltid er. Ikke at jeg har sett den i 3d, da. Men noen ting vet man bare. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 En går glipp av mye med en sånn innstilling. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 Nei. 3D er enkelt og greit noe jeg hverken liker eller har noe behov for. Det er ikke den måten jeg vil se film på. 10 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, det er et skikkelig stort tap for meg. Ugh. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg takker for innspill! Hvis man ikke har sett filmen i 3D, eller generelt er imot 3D, så er nok ikke fra disse personene jeg søker anbefaling ifra, denne gangen.. Selv synes jeg 3D er en spennende opplevelse, uten at det betyr at jeg ikke klarer å sette (kanskje enda større) pris på filmer som Metropolis fra 1929.. Filmopplevelse er så mangt, om det er opplevelser som Rashômon, Avatar i 3D, The Gold Rush, Pirates of the Caribbean, Heat, eller whatnot.. Jeg er ikke låst til en sjanger eller type opplevelse eller følelse. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg så den i 3D. Det var nesten ikke irriterende, men jeg synes f. eks. Avatar og Hobbiten var grusomme opplevelser i 3D. Jeg håper det er en trend, som snart går over, men hvis du likte Avatar i 3D vil jeg tro det er en fin opplevelse. For min egen del gir det meg ikke noe annet enn irritasjon, i hvert fall ikke slik mulighetene ser ut til å være i dag. Det er en veldig fin film visuelt sett, så jeg ville anbefalt deg å ta turen til kino. 2 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) 3D føltes like unødvendig i Gravity som i de fleste andre filmer, men det ødela ikke opplevelsen i dette tilfellet. Det er definitivt en film som gjør seg best på kino, selv om det i og for seg gjelder all film. Apropos Hobbiten, så er det den eneste virkelig positive 3D-opplevelsen jeg har hatt, takket være at den vises i HFR. Om man ikke ser den i HFR kan man takke seg selv for en grusom opplevelse, eller kinoen som eventuelt ikke tilbyr dette. Synd at HFR enda ikke er blitt standarden for 3D-film. Endret 9. februar 2014 av Oyre 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Clinter'n ble helten nok en gang. Reddet et liv under en middag. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Motstandere av 3D får kanskje gleden av dette?(laget av en Reddit-bruker i fjor høst)Enda bedre tidslinje. (Stort bilde)http://camhprice.files.wordpress.com/2012/11/3d-movie-timeline-medium.jpgSelv ser jeg også svært lite 3D-filmer, men noen ganger tar jeg turen. Gravity var storartet i 3D og Dolby Atmos, da den var laget slik. Lydmiksen, soundtracket og kameraene spant rundt og skulle gi illusjonen av å flyte rundt i rommet, slik som Sandra Bullock or George Clooney. Det var iallefall intensjonen og dette lykkes de i (ser man jo på billettsalg og priser/nominasjoner). Gravity er likevel en god film uten dette. Jeg tror ikke det vil forsvinne 100%, men vil være tilstede for filmer hvor tekniske finesser er i bildet og hvor filmen skal fungere mer som en attraksjonsfilm. Men ja, det ligner mer som en trend og det vil nok falle litt tilbake. 3D har vært en trend før. 2 Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Jeg så Gravity i går. Helt klart verdt å se, men føler den er litt "overrated". Endret 9. februar 2014 av Hakonnn 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Lone Survivor var helt herlig! Satt fast i stolen under store deler av filmen altså, greidde ikke å ta det med ro for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 12 years a slave, prisoners og wolf on wall street er alle verdt å se på kino nå. Imorra blir det muligens django hoho Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som vet om Hobbiten spilles i Bergen som 48fps i 3D eller 2D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå