Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

Virker ut som denne kjendisbransjen er utrolig destruktiv. (den er jo ganske ille hos oss vanlige mennesker også.) Skulle vært interessant å vist hvorfor han begynte med heroin. Uansett trist, han var dyktig, spilte i flere av mine favorittfilmer.

Jeg syns dem burde begynne å bli flinkere på å forutse slike ting og skaffe folk hjelp før det går for langt og dem dør, vi kan bare ikke miste så mange gode skuespillere. Folk i 40+ pluss alderen er dem som har holdt på siden 80 og før og som etter min mening er av den bedre klassen i skuespiller yrket. Jeg gruer meg til den dagen jeg må lese at robert de niro eller eller dustin hoffman er død. Ingen som kan erstatte dem gamle veteranene

 

 

Skulle gjerne ønske det kom en ny Elvis eller en ny Bruce Lee men det skjer nok ikke med det første.......men aldri si aldri.

 

Blir derimot litt oppgitt når folk blir sjokkert over at 80-90 år gamle kjendiser går bort , de er jo relativt gamle hvis de kommer så langt.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Virker ut som denne kjendisbransjen er utrolig destruktiv"

 

Bare en dårlig unnskyldning for å gi faen og ikke ta ansvar for seg selv , det er jo voksne folk man snakker om , ikke barnehageunger........for eksempel Ultimate Warrior , når de andre wrestlerne gikk på byen på kvelden og oppførte seg som idioter både med fyll og drugs så gikk UW til treningsstudio og betalte for at dem skulle ha åpent lengre ........fikk mer respekt for UW etter å høre dette.

 

Er han verdens beste wrestler......nei. Men han gjorde i hvertfall en innsats treningsmessig og holdt seg på matta mht helsa.

 

UW var ikke så opphengt i å henge med andre wrestlere , han kunne ha like god kontakt med de på gulvet (f.eks de som monterte ringen) , Owen Hart var en av vennene hans dog.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Virker ut som denne kjendisbransjen er utrolig destruktiv. (den er jo ganske ille hos oss vanlige mennesker også.) Skulle vært interessant å vist hvorfor han begynte med heroin. Uansett trist, han var dyktig, spilte i flere av mine favorittfilmer.

Jeg syns dem burde begynne å bli flinkere på å forutse slike ting og skaffe folk hjelp før det går for langt og dem dør, vi kan bare ikke miste så mange gode skuespillere. Folk i 40+ pluss alderen er dem som har holdt på siden 80 og før og som etter min mening er av den bedre klassen i skuespiller yrket. Jeg gruer meg til den dagen jeg må lese at robert de niro eller eller dustin hoffman er død. Ingen som kan erstatte dem gamle veteranene

 

 

Skulle gjerne ønske det kom en ny Elvis eller en ny Bruce Lee men det skjer nok ikke med det første.......men aldri si aldri.

 

Blir derimot litt oppgitt når folk blir sjokkert over at 80-90 år gamle kjendiser går bort , de er jo relativt gamle hvis de kommer så langt.

 

Man må få lov til å bli lei seg når noen dør uansett hvilken alder, jeg kommer til å bli lei meg den dagen dustin hoffman dør uansett om han vil være over 80 for eksempel

Lenke til kommentar

miami_connection_lede.jpg

Du har en gjeng som er nerdete taekwondorockere, og en annen gjeng som er barske bikerninjas. Voldelig og blodig, skuespill verden ikke har sett makan til siden og en dialog som ikke ligner grisen. Det er ingenting ved denne filmen som ikke er helt hinsides kult. Og DET soundtracket a, dere. En av 80-tallets aller, aller tøffeste filmer.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...