Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Dette begynner bare å bli sykt, det er jo så mange kjendiser som dør hele tiden. Knappe måneden siden James Avery døde og nå dette, og ikke mange måneder siden lee thompsons young døde av overdose. Nei uff og uff. Håper han hviler i fred): Blir ihvertfall ingenting av påståtte rollen som dag i den amerikanske versjonen av dag nå. Nei alt for mange kjente folk som dør

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Virker ut som denne kjendisbransjen er utrolig destruktiv. (den er jo ganske ille hos oss vanlige mennesker også.) Skulle vært interessant å vist hvorfor han begynte med heroin. Uansett trist, han var dyktig, spilte i flere av mine favorittfilmer.

Jeg syns dem burde begynne å bli flinkere på å forutse slike ting og skaffe folk hjelp før det går for langt og dem dør, vi kan bare ikke miste så mange gode skuespillere. Folk i 40+ pluss alderen er dem som har holdt på siden 80 og før og som etter min mening er av den bedre klassen i skuespiller yrket. Jeg gruer meg til den dagen jeg må lese at robert de niro eller eller dustin hoffman er død. Ingen som kan erstatte dem gamle veteranene

Lenke til kommentar

Jeg bruker icheck selv og har opplevd samme feilen i over en uke nå. Har prøvd de samme tingene som deg, men har enda ikke klart å få det til og fungere igjen. Er selv veldig interessert i en løsning.

Sendte dem en mail angående dette, og fikk svar nå, så tenkte jeg kunne dele det med deg.

 

 

Hi,

It’s a problem we’re aware of, we’re working on a fix!

Cheers,

The iCheckMovies Team

Regner med at det er ordnet om ikke så lenge, så får vi bare prøve igjen etter hvert :)

Lenke til kommentar

^Var du på Her i regi av filmklubben i Trondheim du og? Så den selv i dag også, må si meg veldig enig. Knall film. Og Scarlett Johanson har så behagelig stemme. :love:

Ja, faktisk, det var jeg. Var usikker på Scarlett før filmen, da jeg var redd det kom til å bli litt for gjenkjennelig. Mulig jeg hadde foretrukket en vanlig voice actor istedenfor en superkjendis, men det plaget meg ikke i det hele tatt. Filmen var svært godt gjennomført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...