Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil anslå at jeg har nærmere 100 jeg ikke har sett, men det vesentlige her er ikke antall, men prosentandel av total samling.

8743967[/snapback]

 

...Og din samling består av hvor mange filmer?

8744108[/snapback]

 

Ca. like stor som din.

Lenke til kommentar
Jeg tipper jeg er den på forumet som har flest filmer jeg ikke har sett. Da teller selvsagt ikke autistene som har brukt flere BNP på filmer.

post-24892-1180557310_thumb.gif Har en snikende følelse at det der var ment å utelukke _crs_, Manx og meg. post-24892-1180557310_thumb.gif

 

Ja, det er en fornærmelse, ikke sant? *daske wh1te i fjeset med en hanske* Det blir duell i morgen tidlig kl. 8.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tipper jeg er den på forumet som har flest filmer jeg ikke har sett. Da teller selvsagt ikke autistene som har brukt flere BNP på filmer.

8743829[/snapback]

Har en snikende følelse at det der var ment å utelukke _crs_, Manx og meg.

8744352[/snapback]

 

Bekreftes :ph34r:

Lenke til kommentar

U-sette DVD-er hva igår i det?

Jeg er vel snart nede i en femti u-sette filmer nå, fra oppimot det dobelte, men jeg har jo sikkert godt og vell det tilsvarende antall DVD-er oppå dette jeg ikke har sett.

Dette er filmer jeg tidligere har sett på vhs, TV, kino, eller annen DVD, men jeg ikke har sett fra de konkrete DVD-ene jeg nå har i hylla.

Så det kommer litt ann på hva en legger i u-sett.

Men nå er jeg i alle fall inne i en god steam, hvor jeg ser flere filmer pr. måned en det jeg kjøper, så det er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...