Delvis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er IMDb hacket eller noe? Får helt rare meldinger Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 imdb funker fint her. PS: Noen som kan tipse om noen bra komedier? Helst netflix Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Funker fett her og. Men, sikkert noen småproblemer, så sjekk innom litt nå og da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kommer inn på selve siden, men når jeg søker på en film eller trykker på andre ting får jeg opp 500 error og litt sånt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 gjensyn med big trouble in little china, super film fortsatt! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Skal snart se the Conjuring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så Changeling som gikk på NRK nå. Nå har jeg aldri vært noe fan av Eastwood på lerretet, men han fikk så absolutt til Changeling i ressigørstolen! Er sjelden jeg sitter igjen med en slik følelse etter en film. Jeg blir lett provosert, og dette klarte denne filmen å hente frem i meg. Den var helt fantastisk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Changeling er en veldig fin film, interessant med 1928 og kjøretøyene der. De er så stilige. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Kom nettopp hjem etter å ha sett The Wolf of Wall Street på kino. Det er virkelig bare å glede seg! Har ikke hatt sånn glede av en film på lang, lang tid. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Så nettopp filmen In Time. Synes idéen til filmen var god, men ble utnyttet dårlig. Nå er det en usannsynlig science fiction-film, men plager meg når det kommer usannsynligheter fra det virkelige liv inni. Blir lett distrahert når ting blir for dumt og ikke henger på greip Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Synes mest synd på karen, egentlig. Han er jo ikke akkurat vandt til å være foran kamera. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) nervøst jernteppe kalles det vel Endret 7. januar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Så nesten ut som at han var på vei til å få et panikkanfall.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har kjent på den følelsen å være så nervøs at du føler deg syk noen ganger. Han hadde nok et sånt øyeblikk der. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Shaw Bros sjef Run Run ble 106........... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Så opp igjen RocknRolla. Den er så undervurdert. Kom i skyggen av Snatch og Lock Stock. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Dette må være en av de kuleste filmene som har kommet de siste 23 årene, og visuelt noe av det lekreste jeg noensinne har sett. Gud bedre! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå