AnewZ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gal Gadot er offisielt castet som Wonder Woman i Man of Steel Vs. Batman. Digg nok hun da. Uansett, fikk sett Gravity her om dagen på IMAX 3d, latterlig lekker film - selv om det var altfor mye drama som har vært påpekt her inne noen ganger. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ElvisTCB, you magnificent bastard! Vil heller si særing jeg da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Trenger slike folk også, og til gjengjeld er mange av de mer interessante enn "folk flest". 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ElvisTCB er som jeg har sagt før helt topp. Kommer med masse ubrukelig filminfo helt ut av det blå. Jeg digger det. Poster mye fete videoer av samlingen sin au. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ah, ørneredet er bra film noen som har sett Strange Circus (2005) ? er det en skrekkfilm eller er det mer drama? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 En finfin blanding. Glimrende film, men den er ikke skummel på noen som helst måte. Men veldig bisarr og deilig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) ah, skjønner. så veldig interessant ut har dere noen tips til forstyrrende filmer? mener ikke sånn gory forstyrrende men sånn som det her Endret 4. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Gleder meg som bare faen! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 ah, skjønner. så veldig interessant ut har dere noen tips til forstyrrende filmer? mener ikke sånn gory forstyrrende men sånn som det her Visitor Q, Nekromantik og Henry: Portrait of a Serial Killer. Ikke helt sikker på hva du er ute etter, men disse er greit forstyrrende, og det er ikke pga. blod og vold eller noe sånt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) ah, skjønner. så veldig interessant ut har dere noen tips til forstyrrende filmer? mener ikke sånn gory forstyrrende men sånn som det her Sjekk ut Eraserhead, Blue Velvet, Inland Empire(David Lynch) og Possession av Andrzej Zulawski. Endret 5. desember 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må bare nevne Lars von Triers 'Antichrist'. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva med Mulholland Dr.? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 snasent, takk for tips. har sett mullholland dr Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Trenger slike folk også, og til gjengjeld er mange av de mer interessante enn "folk flest". Joda, bygdeorginaler trenger vi her på nettet også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://www.ebay.com/itm/Dark-Knight-BATMAN-Joker-HEATH-LEDGER-SIGNED-AUTOGRAPHED-PSA-DNA-BATMAN-/221331408703? Angivelig ekte....men mindre verd da det ikke er en full signatur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) ElvisTCB, you magnificent bastard! Dr Land : "You beautiful bastard , he he !" (en scene fra Game of Death '78 hvor skurken har en "lionfish" med pigger i akvariet. Hvis jeg ikke tar feil har Stromberg samme type fisk i 007 , ikke akkurat noe man vil tråkke på , au !) Endret 5. desember 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Får se om Bryan Singer ødelegger Days of Future Past neste år, men X-Men: Apocalypse kommer i 2016 med Apocalypse som baddie. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Eg spør om noko som sikkert er spurt om før, men eg fann ingenting i søket. 3D-kino synest eg er noko drit. Eg kjøper desse ubehagelege brillene til 20 kroner, ser filmar som ser ut eit dataspel, og får vondt i både hovudet og augene. Mitt spørsmål er: er det brillene til sjokoladepris som gjer at det blir så dårleg? Har nokon evt. anbefalingar til briller? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det greieste er å bare holde seg unna 3D. Skit. 4 Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Eg spør om noko som sikkert er spurt om før, men eg fann ingenting i søket. 3D-kino synest eg er noko drit. Eg kjøper desse ubehagelege brillene til 20 kroner, ser filmar som ser ut eit dataspel, og får vondt i både hovudet og augene. Mitt spørsmål er: er det brillene til sjokoladepris som gjer at det blir så dårleg? Har nokon evt. anbefalingar til briller? Vel, jeg vet at på Elkjøp får du kjøpt 3D-briller i bedre kvalitet. De er derimot latterlig svindyre: http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=3d-briller Jeg har hørt de er mer behagelig å ha på seg, men jeg tror ikke det er verdt det for den prisen. Personlig vil jeg aldri få bruk for noe til en så høy pris. Jeg ser 2-3 3D-filmer i året og det er velvalgte som passer til formatet. Slik som "Gravity" i år. Sånn ellers er 3D en fase, så selv om de brillene fra Elkjøp varer hele livet, så tror jeg det ikke er noen vits i å kjøpe slikt. Du kan heller minimere 3D-filmene du ser på kino. Og siden du synes 3D-kino er noe dritt vil du nok ikke få bruk for 3D-briller til så høy pris. 3D-film vil nok ikke ta over 2D-film, så det går helt fint å unngå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå