Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gal Gadot er offisielt castet som Wonder Woman i Man of Steel Vs. Batman.

Digg nok hun da.

Uansett, fikk sett Gravity her om dagen på IMAX 3d, latterlig lekker film - selv om det var altfor mye drama som har vært påpekt her inne noen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ah, skjønner. så veldig interessant ut :)

har dere noen tips til forstyrrende filmer? mener ikke sånn gory forstyrrende men sånn som det her

Visitor Q, Nekromantik og Henry: Portrait of a Serial Killer. Ikke helt sikker på hva du er ute etter, men disse er greit forstyrrende, og det er ikke pga. blod og vold eller noe sånt.

Lenke til kommentar

ah, skjønner. så veldig interessant ut :)

har dere noen tips til forstyrrende filmer? mener ikke sånn gory forstyrrende men sånn som det her

Sjekk ut Eraserhead, Blue Velvet, Inland Empire(David Lynch) og Possession av Andrzej Zulawski.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

ElvisTCB, you magnificent bastard!

Dr Land : "You beautiful bastard , he he !" (en scene fra Game of Death '78 hvor skurken har en "lionfish" med pigger i akvariet. Hvis jeg ikke tar feil har Stromberg samme type fisk i 007 , ikke akkurat noe man vil tråkke på , au !)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Eg spør om noko som sikkert er spurt om før, men eg fann ingenting i søket.

3D-kino synest eg er noko drit. Eg kjøper desse ubehagelege brillene til 20 kroner, ser filmar som ser ut eit dataspel, og får vondt i både hovudet og augene. Mitt spørsmål er: er det brillene til sjokoladepris som gjer at det blir så dårleg? Har nokon evt. anbefalingar til briller?

Lenke til kommentar

Eg spør om noko som sikkert er spurt om før, men eg fann ingenting i søket.

3D-kino synest eg er noko drit. Eg kjøper desse ubehagelege brillene til 20 kroner, ser filmar som ser ut eit dataspel, og får vondt i både hovudet og augene. Mitt spørsmål er: er det brillene til sjokoladepris som gjer at det blir så dårleg? Har nokon evt. anbefalingar til briller?

Vel, jeg vet at på Elkjøp får du kjøpt 3D-briller i bedre kvalitet. De er derimot latterlig svindyre:

http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=3d-briller

Jeg har hørt de er mer behagelig å ha på seg, men jeg tror ikke det er verdt det for den prisen. Personlig vil jeg aldri få bruk for noe til en så høy pris. Jeg ser 2-3 3D-filmer i året og det er velvalgte som passer til formatet. Slik som "Gravity" i år. Sånn ellers er 3D en fase, så selv om de brillene fra Elkjøp varer hele livet, så tror jeg det ikke er noen vits i å kjøpe slikt. Du kan heller minimere 3D-filmene du ser på kino.

Og siden du synes 3D-kino er noe dritt vil du nok ikke få bruk for 3D-briller til så høy pris. 3D-film vil nok ikke ta over 2D-film, så det går helt fint å unngå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...