Kontorstol Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så akkurat Prisoners. Og det var en en utrolig bra film, hadde nesten ikke hørt om den og ble helt tatt på senga! Vil ikke anbefale noen å se traileren, da jeg syns den spoiler alt for mye av plottet og tar vekk en del av spenningen. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er det noen andre som reagerte på at dr.stone i gravity er helt fryktelig hysterisk og inkompetent når det gjelder utstyr? Jeg kan aldri tenke meg at NASA ville ha sendt en astronaut som kan så lite om utstyret de bruker. Likte forøvrig filmen, selv om jeg syns historien var lite fengende. Likte bedre kortfilmen som sønnen til Alfredo cauron lagde om aninqaag Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) nvm fant ut til slutt Endret 24. november 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så akkurat Prisoners. Og det var en en utrolig bra film, hadde nesten ikke hørt om den og ble helt tatt på senga! Vil ikke anbefale noen å se traileren, da jeg syns den spoiler alt for mye av plottet og tar vekk en del av spenningen. Kanskje årets film for min del. Så både den, Rush og The Act of Killing samme uke. Ikke feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) 24.11.68 : agent 007 med "frue" i Bern http://www.youtube.com/watch?v=_JsWxubt11I&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Endret 24. november 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 http://youtu.be/kyx1U9QjWVQ 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så denne filmen nå. Dæven, for en jævlig fet film! Helt der oppe med den fantastiske Them! som jeg så her om dagen. Forbanna fete filmer. Hater edderkopper med enn alt så jeg ser for meg at jeg kommer til å slite med å sove de neste ti åra. Brutalt ekle saker. 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Creature features fra 50-tallet er nesten alltid win. Tips til folk i Trondheim, Taxi Driver går på nova i kveld halv sju. Gleder meg noe helt sykt til og se den på det store lerretet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Creature features fra 50-tallet er nesten alltid win. Jeg greier ikke å si meg uenig i dette. Har i løpet av de siste dagene sett The Beast from 20,000 Fathoms, Them!, Tarantula, It Came from Beneath the Sea og The Monster That Challenged the World. Alle er hinsides fete, med Them! og Tarantula som de beste. Monster from the Ocean Floor, Attack of the Crab Monsters, Attack of the Giant Leeches, Reptilicus, The GIant Behemoth, War of the Colossal Beast og Attack of the 50 Foot Woman er filmer som skal sees i løpet av uka. Koser meg ihjel med alt. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk sett Gravity i helga. Herlig film, og desidert den beste 3D-filmen jeg har sett. Viser at det kan være et nydelig virkemiddel når det ikke brukes bare for å kunne ha med "3D" i tittelen. Kunne vært litt lengre da. Og hvis det er noen fnisete tenåringer her, eller noen med mange fnisete tenåringsvenner, så hadde det vært topp om dere tenker litt igjennom at det er flere i enn deg og dine venner i salen neste gang du skal på kino. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så akkurat Prisoners. Og det var en en utrolig bra film, hadde nesten ikke hørt om den og ble helt tatt på senga! Vil ikke anbefale noen å se traileren, da jeg syns den spoiler alt for mye av plottet og tar vekk en del av spenningen. Gleder meg til å se den selv! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Fikk endelig sett Stoker. Bra saker. Matthew Goode er genial. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg hater kino-Norge. Nebraska skal ikke settes opp på kino i Norge. Endret 30. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 blir nok the beyond eller cannibal ferox i kveld Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Gled deg. To kremfilmer! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 herlig! er another world entertainment versjonen av ferox, håper den er usensurert dyretortur er jeg ikke så opptat av å se tho Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det er ikke dyretortur, bare at de slakter et par dyr levende. Ikke noe værre enn du kan se på en dokumentar om jungelfolk. Men på 70-80 tallet var det en big deal. Filmen er kul uansett, selv om de bruker samme hoved musikktemaet om og om og om igjen. Endret 30. november 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Lord of the Rings - fellowship of the ring og en liten haandbryggeriet nissefar bringer frem god julestemning. 2 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Lord of the Rings - fellowship of the ring og en liten haandbryggeriet nissefar bringer frem god julestemning. Lord of the rings og harry potter er julefilmer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jau, mamma og tante inviterte meg opp til tante forrige jul for å se alle LOTR-filmene på rad, men tante sovna halvveis i Two Towers og mamma ble lei. Så vi måtte bare gi opp. Var vel ikke så smart å starte kl 20 heller hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå