Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er 20cm høy 39cm lang og 16 cm tykk og veier 5.5kg

 

men så var det ikke bare 5 sesonger det var div andre ting inni der også

 

se bilder

 

 

 

men i hvilken rekkefølge skal jeg se de?

8740107[/snapback]

Du vet du må dø siden du har den boksen?

 

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Hvor stor er den boksen?

 

Jeg betalte samme frakten for Bond kofferten, men den måtte jeg hente på posten. Samme kan det være, billig frakt :)

8739691[/snapback]

Den er 20cm høy 39cm lang og 16 cm tykk og veier 5.5kg

men så var det ikke bare 5 sesonger det var div andre ting inni der også

men i hvilken rekkefølge skal jeg se de?

8740107[/snapback]

Det tyske settet mitt er kuulere da, i metallboks, og med cap og poster.

post-24892-1180542398_thumb.jpg

Men uansett, gratulerer!

Og Amazon'ene har alltid vært greie med å ta enhetspris for frakt; Er det en enhet DVD (single-disc i thin-pack eller masivt boks-sett spiller ingen trille) er frakta den samme, selv om boksen er for tung for vanlig postgang, og derfor må sendes med kurér. :)

 

Så vidt jeg husker skal The Gathering ses først, mens In the Beginning hører hjemme mellom sesong 4 og 5.

 

EDIT: Fjerna siterte bilder.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

den tyske boksen var kul ja, men fulgte alle filmene og crusade med i den?

 

og ja ut fra litt lesing på wiki skal gathering sees først, så 1-4 så in the beginning.

 

men skal jeg se resten av filmene før jeg ser crusade eller etter? the legend of rangers skal vel sees helt til sist

 

edit, en ting jeg leste på wiki var at kvaliteten på bilde blir dårligere pga. noe format kluss som ikke går bra på tv. og at sener der CGI og film blandes ser det ganske dårlig ut

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Husker at det var noen her som linket til en websjappe som solgte Alien Quadrilogy til under 200 kr for en måned siden elns. Noen som har peil hvilken sjappe det er snakk om?

8739092[/snapback]

 

Var det ikke CDON som hadde det tilbudet? Tror det altså..

 

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...&nav_genre=6977.

 

Vet ikke hvor viktig det er med fancy boks og sånt.

 

Ser det finnes mange varianter av forskjellige serier og samlinger med filmer. Når jeg kjøpte Band of Brothers-boksen vurderte jeg forskjellige versjoner, men gikk for den billigste boksen med dansk omslag. Jeg vurderer filmer for innholdet, og ikke omslaget. Men jeg skjønner jo dere som bruker en stor bunke penger for glinsende innpakning. Noen ganger er det absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer filmer for innholdet, og ikke omslaget.

8743380[/snapback]

KJETTER!!

 

:p

 

 

Army of Shadows har 99% på metacritic, høyeste scoren jeg noensinne har sett på den siden.

Nettopp.

Skal prøve å få sett den om igjen i løpet av uka, sjekke ut den franske HD DVD'en jeg fikk før helga, etter å hatt DVD'en siden den kom ut.

Lenke til kommentar
Jeg har en haug til venstre for meg med et tosiffret antall top 250-filmer som jeg ikke har sett. Det er vel mer av den typen man må motivere seg til å se.

8743712[/snapback]

Det er trist, men jeg opplever det samme. Jeg går til anskaffelse av flere av disse kjente klassikerne, men det er så sjeldent jeg orker å sitte foran skjermen og se på 3 timer med fransk svart/hvitt neoekspresjonistisk kvasidadaisme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tipper jeg er den på forumet som har flest filmer jeg ikke har sett. Da teller selvsagt ikke autistene som har brukt flere BNP på filmer.

Lenke til kommentar

Per dags dato har jeg ikke så mange jeg ikke har sett, men det var en stund her jeg hadde rundt 40 filmer jeg ikke hadde sett. Nå har jeg vel 15-20 jeg ikke har sett. Selvsagt har jo iaf Manx og crs mange flere enn meg, men så har dere mange flere filmer generelt også da.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil anslå at jeg har nærmere 100 jeg ikke har sett, men det vesentlige her er ikke antall, men prosentandel av total samling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...