Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, DC Comics har jeg liten tro på framfor iforhold til Marvel. Vel, bortsett fra at Guillermo del Toro kanskje kan komme med en Justice League Dark-film om noen år, hvis DC og Warner Brothers ikke har hue oppi rompa på det.

Man of Steel var en dosig affære. Ikke tro på Man of Steel Vs. Batman, selv om jeg liker Affleck og Henry Cavill.

Marvel har mye mer en plan rundt alt. De mikser med både nye og gamle superhelter i filmene. Det er ikke bare Superman og Batman. DC Comics har gode karakterer enn bare de to. Aquaman som er kanskje litt vanskelig å lage en god film ut av, men også Wonder Woman som er lettere. Det at DC Comics gjemmer seg bak den simple tanken at vi lever i et samfunn hvor kvinner ikke passer som superhelter er tøv.

Marvel kommer med så mye forskjellig framover. Nye superhelter i Avengers. Helt nye filmer rundt Guardians of The Galaxy, Ant-Man, Dr. Strange og Black Panther som er noe helt annet enn de superheltene vi har sett til nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Stillbilde fra den siste Robocop-traileren. Sjekk ED-209 oppe i venstre hjørnet, og det fantastisk arbeidet gjort med CGI.

rebootcop02.png

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

var bare 3d som gikk så jeg så gravity i 3d. beste bruk av 3d jeg har sett på film. Anbefaler å gå for 3d versjonen, den var super

Har ikke sett 2D-versjonen, så jeg kan ikke sammenligne. Men jeg så også Gravity i 3D, og er absolutt den filmen som har implementert det best. Største problemet jeg har slitt med er at ting føles uskarpt ut i 3D-utgavene. Her var alt krystallklart. Utrolig fin dybde i filmen. Sett en del 3D-filmer på kino, og denne har jeg vært mest fornøyd med.

Filmen i seg selv var også god. Godt skuespill (Hadde ikke forventet noe annet, mtp skuespillerne). Likte at det var så stille til tider. Fikk følelsen av å være helt alene der ute. Fin forandring, spesielt nå til dags der det skal være action 110% av tiden.

Lenke til kommentar

Likte at det var så stille til tider. Fikk følelsen av å være helt alene der ute. Fin forandring, spesielt nå til dags der det skal være action 110% av tiden.

Jeg likte også at den var stille til tider, og det var da filmen var på sitt beste. Men det var jo et lass med "action" uansett. Skulle jo være så forbanna dramatisk "hele tiden", men eksplosjoner og "WOW! GREIER HUN DET?"-scener som rett og slett føltes helt malplassert. Helt tullete, og åpenbart laget for å tilfredsstille mannen i gaten og det ødela mye av filmen for min del. Jeg savner en regissør som tør å lage noe annet. En sci-fi film i Gravity-gata uten alt det dramatiske tullet hadde vært en ren drøm i 2013.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rett og slett bare en ny versjon av 2001: Space Odyssey. Uten noe som helst vissvass eller kreative vendinger. Bare gjøre alt på nytt med moderne teknikker og CGI. Beholde de laaaaange lydløse glidetakningene fra utsiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har ikke sett 2D-versjonen, så jeg kan ikke sammenligne. Men jeg så også Gravity i 3D, og er absolutt den filmen som har implementert det best. Største problemet jeg har slitt med er at ting føles uskarpt ut i 3D-utgavene. Her var alt krystallklart. Utrolig fin dybde i filmen. Sett en del 3D-filmer på kino, og denne har jeg vært mest fornøyd med.

Filmen i seg selv var også god. Godt skuespill (Hadde ikke forventet noe annet, mtp skuespillerne). Likte at det var så stille til tider. Fikk følelsen av å være helt alene der ute. Fin forandring, spesielt nå til dags der det skal være action 110% av tiden.

alltdi fett når det er helt stille i kinosalen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...