Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tror helt definitivt du misforstår snurreleif Daniboy.

 

Eg klarer hvertfall ikke se hvordan du gjør det men... Var enkelt å forstå hva han mener.

Oops.. hehe. Sitter på en liten telefon og skriver ;) så feil der gitt, takk for rettelsen!

Ikke overraskende nei, men er flere ting de nok innser de ikke kan gjøre mye med.

Hadde et håp om at dette var en av de.

Beklager, misfornøyd deg til de grader! My bad :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har troa på denne ene og alene fordi Darren Aronofsky er regissør.

 

 

Fiksa filmen for deg. Konge reklamefilm forøvrig, verden trenger flere slike reklamer.

 

Takk, hadde det litt travelt når jeg etter jeg postet, så glemte vel å sjekke om det faktisk var noe der :blush:

 

JCVD fikser flere reklamer, neste er pampersreklame. Han tar spagaten på hode til to unger som krabber vekk fra hverandre :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meget mulig eg har gått glipp av noe. Men den "slutten etter rulleteksten" gav meg lite mening.... Forklaring på den?

 

Kommer en film neste år som er en oppfølger til X-men First class og x-men 3. Da gjengen fra den orginale trilogien og x-men first class møtes. Magneto, Charles og Wolverine kjemper sammen mot menneskeheten.

 

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg ville ha stor tro på noe Bryan Singer har sine fettete hender på anno 2013, men kan bli overrasket. Utifra det jeg vet om kildematerialet og hva Singer har plusset på så er jeg litt urolig.

James Mangold er en dyktig regissør og jeg er spent på hva Jackman og han kommer opp med når det kommer til The Wolverine 2. Håper på Kitty Pride (Ellen Page) og Logan buddy-movie før en eventuell X-Force og Old Man Logan-film.

 

EDIT: Tror at Jackman er langt ifra ferdig som Wolverine, men mulig at han får delt fokuset litt mellom Ellen Page og hvem som kanskje ender opp som Cable eller Deadpool i X-Force.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Driver å bytter på å glede og grue meg til denne filmen.

Ser mye heller frem til Cap America-The Winter Soilder og spesielt Guardians of the Galaxy som også kommer

ut neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...