Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er vel heller at det er unødvendig å si "kristne fuckere". Å beklager, d var virkelig umodent av meg å mene noe slik..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Eg tror helt definitivt du misforstår snurreleif Daniboy. Eg klarer hvertfall ikke se hvordan du gjør det men... Var enkelt å forstå hva han mener. 3 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Eg tror helt definitivt du misforstår snurreleif Daniboy. Eg klarer hvertfall ikke se hvordan du gjør det men... Var enkelt å forstå hva han mener. Oops.. hehe. Sitter på en liten telefon og skriver så feil der gitt, takk for rettelsen! Ikke overraskende nei, men er flere ting de nok innser de ikke kan gjøre mye med. Hadde et håp om at dette var en av de. Beklager, misfornøyd deg til de grader! My bad 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Traileren til Noah har kommet. Håper ikke de kristne har klart å påvirke denne filmen til noe som ble rapportert tidligere. Noah Har troa på denne ene og alene fordi Darren Aronofsky er regissør. Fiksa filmen for deg. Konge reklamefilm forøvrig, verden trenger flere slike reklamer. 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Apropo reklamefilm. Wes Anderson er ute med en short/reklamefilm for Prada: http://www.youtube.com/watch?v=yWnKRJ4c8xY 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har troa på denne ene og alene fordi Darren Aronofsky er regissør. Fiksa filmen for deg. Konge reklamefilm forøvrig, verden trenger flere slike reklamer. Takk, hadde det litt travelt når jeg etter jeg postet, så glemte vel å sjekke om det faktisk var noe der JCVD fikser flere reklamer, neste er pampersreklame. Han tar spagaten på hode til to unger som krabber vekk fra hverandre Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Apropo reklamefilm. Wes Anderson er ute med en short/reklamefilm for Prada: Herlig short. Se forøvrig den som er her. Lyden er ikke fucka på den. Endret 15. november 2013 av Hille Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 så dere gravity i 2d elelr 3d? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 3D. Pleier ikke å være noe for 3D men Cuaron klarer å bruke styrkene mesterlig! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg hadde ikke noe valg, måtte se den i 3D. Men av alle filmer en kan se i 3D så var ikke dette en dårlig opplevelse. Endret 16. november 2013 av Hille Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Visstnok skal Gravity gjøre seg godt i 3D. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 The Wolverine er sett, vanvittig underholdning denne veldige natt Meget mulig eg har gått glipp av noe. Men den "slutten etter rulleteksten" gav meg lite mening.... Forklaring på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Meget mulig eg har gått glipp av noe. Men den "slutten etter rulleteksten" gav meg lite mening.... Forklaring på den? Kommer en film neste år som er en oppfølger til X-men First class og x-men 3. Da gjengen fra den orginale trilogien og x-men first class møtes. Magneto, Charles og Wolverine kjemper sammen mot menneskeheten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Riktig..... Ante meg det var noe som kom, og ikke nødvendigvis noe som hadde vært. Takker Daniel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Bare hyggelig. Ekstra bonus: http://www.youtube.com/watch?v=85ppeneIIBo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ser jæveliiig frem til den filmen der altså, herrefred! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Vet ikke helt om jeg ville ha stor tro på noe Bryan Singer har sine fettete hender på anno 2013, men kan bli overrasket. Utifra det jeg vet om kildematerialet og hva Singer har plusset på så er jeg litt urolig. James Mangold er en dyktig regissør og jeg er spent på hva Jackman og han kommer opp med når det kommer til The Wolverine 2. Håper på Kitty Pride (Ellen Page) og Logan buddy-movie før en eventuell X-Force og Old Man Logan-film. EDIT: Tror at Jackman er langt ifra ferdig som Wolverine, men mulig at han får delt fokuset litt mellom Ellen Page og hvem som kanskje ender opp som Cable eller Deadpool i X-Force. Endret 17. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Driver å bytter på å glede og grue meg til denne filmen. Ser mye heller frem til Cap America-The Winter Soilder og spesielt Guardians of the Galaxy som også kommer ut neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå