Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 temmelig heftige greier, kjøper du sånt på ebay? Må vel være dyrt Ja , det er jævlig dyrt...spes når man samler på det nivået jeg gjør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hva er det snakk om? De filmene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er det ikke snakk om signerte postere og alt mulig stasj, a? Mye fett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Traileren til Noah har kommet. Håper ikke de kristne har klart å påvirke denne filmen til noe som ble rapportert tidligere. Endret 14. november 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Traileren til Noah har kommet. Håper ikke de kristne fuckerne har klart å påvirke denne filmen til noe som ble rapportert tidligere. http://www.youtube.com/watch?v=FRTlT3DEydU Kristne fuckere? Latterlig setning, grow up 8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Skal historier sladdes/omgjøres hele tiden for å godgjøre kristne? Det er de som er barnslige og blir så fort hårsåre for nada. Det er ikke som Noah er en gammel History Channel-film. Såret jeg deg med kommentaren? Endret 14. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er vel heller at det er unødvendig å si "kristne fuckere". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Oi, en setning som ikke er verre enn mye annet som sies eller har blitt sagt i denne tråden. Bare fordi det er jeg som skriver så blir det spetakkel. Endret 14. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Skal historier sladdes/omgjøres hele tiden for å godgjøre kristne? Det er de som er barnslige og blir så fort hårsåre for nada. Det er ikke som Noah er en gammel History Channel-film. Såret jeg deg med kommentaren? Skjønner litt hva du mener. Nei, hehe. Ikke at jeg tror du har brydd deg nevneverdig om noen hadde blitt d! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg sliter litt med å ta den traileren seriøst. Joda, det er jo en artig historie, men jeg klarer liksom ikke å glemme at det finnes folk der ute som faktisk tror at dette skjedde. Men jeg kommer nok til å se den. Jeg bare mistenker at jeg vil synes den er ufrivillig morsom til tider. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Traileren til Noah har kommet. Håper ikke de kristne har klart å påvirke denne filmen til noe som ble rapportert tidligere. (video) Haha, ser mer ut som en SNL-sketsj, enn en spillefilm. Den skal jeg i hvert fall ikke se. Og var ikke Noah og Jesus fra midtøsten? Hvorfor skal de alltid portretteres av europeere? Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Oi, en setning som ikke er verre enn mye annet som sies eller har blitt sagt i denne tråden. Bare fordi det er jeg som skriver så blir det spetakkel. Spetakkel? Jeg sier bare at det muligens er derfor vedkommede som siterte deg synes setningen er umoden. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 synes den noah filmen så teit ut Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er det virkelig Aronofsky som står bak det der? Samme fyr som laget Pi og Requiem for a Dream? Merkelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 2 Guns, faktisk jævlig bra underholdning. Fallt godt i smak gitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kutt i filmstøtten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Ikke sjokkerende akuratt. Et av valgkampløftene til sittende regjering var vell å kutte i støtten til kultur, hvis jeg ikke tar feil. Synd er det uansett. Jeg jubler når det brukes penger på kultur. Endret 14. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ikke overraskende nei, men er flere ting de nok innser de ikke kan gjøre mye med. Hadde et håp om at dette var en av de. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spetakkel? Jeg sier bare at det muligens er derfor vedkommede som siterte deg synes setningen er umoden. Umoden? Her trenger jeg en forklaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå