Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

ElvisTCB: jeg lurer, er dette ting du får selv og legger på youtube eller ting du finner tilfeldig på youtube?

Det er mitt stæsj.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Haha, elvis du elvis. Jeg liker Robert Davi like mye som den neste, men å poste at han skal skilles er virkelig ikke

verdt printeplassen. :p

Du er så skjønn. :D

Sanchez : Senor Danielzu , you got big cojones. You come here, to my place, without references, carrying a piece, throwing around a lot of money... but you should know something: nobody saw you come in, so nobody has to see you go out.

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aiai... Gleder meg. Superhelt vs Jotun = :love:

Husk, det er TO end credit's. En i midten og en etter rulleteksten. :)

Begge er verdt ventetiden.

Sanchez : Senor Danielzu , you got big cojones. You come here, to my place, without references, carrying a piece, throwing around a lot of money... but you should know something: nobody saw you come in, so nobody has to see you go out.

:D

<3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

du bor i norge

tåler du ikke gay flytt til pakistan

Heh? gay? har da ingenting i mot homser og hvorfor i huleste skal jeg ville flytte til et slikt land? nei nå tuller du bare...

Lenke til kommentar

Får du lyst til å ta selvmord av å se to menn kysse, så tror jeg det er du som er problemet.

kanskje du også trenger hjelp med å lære deg humor om du virkelig tok noe så dumt, for alvor.

spesielt når jeg skriver XD til slutt. og jeg mener ikke å være sarkastisk nå og såre deg, jeg bare forsvarer meg :)

Lenke til kommentar

kanskje du også trenger hjelp med å lære deg humor om du virkelig tok noe så dumt, for alvor.

spesielt når jeg skriver XD til slutt. og jeg mener ikke å være sarkastisk nå og såre deg, jeg bare forsvarer meg :)

Vel, jeg håper heller ikke du tror at jeg tok deg på alvor. Problemet her er jo at du faktisk syntes at det du skrev, var på noen måte humoristisk.

Lenke til kommentar

Vel, jeg håper heller ikke du tror at jeg tok deg på alvor. Problemet her er jo at du faktisk syntes at det du skrev, var på noen måte humoristisk.

Jeg forstår sort humor og har sansen for det. Men seriøst, bare la vær å start en lang diskusjon om dette!

Gidder ikke en jævla krangel her og en leksjon om "hvordan jeg skal være som menneske!".

Jeg har allerede en håndfull umodne gamere på Youtube som flamer meg for å like PS4 istedet for XBox

One å forholde meg til. Vær så snill, la meg leve!

Lenke til kommentar

Jeg forstår sort humor og har sansen for det. Men seriøst, bare la vær å start en lang diskusjon om dette!

Gidder ikke en jævla krangel her og en leksjon om "hvordan jeg skal være som menneske!".

Jeg har allerede en håndfull umodne gamere på Youtube som flamer meg for å like PS4 istedet for XBox

One å forholde meg til. Vær så snill, la meg leve!

Isåfall burde du forstå at sort humor ikke er det samme som homofobi.

Om du ikke vil lage en lang diskusjon, så var det jo dumt av deg å svare meg.

Lenke til kommentar

Reklamene for Man of Steel blurayen minner meg om hvor mye jeg ønsket at jeg likte filmen mer. Man of Steel var svake greier. :(

Men herregud over til noe annet. The Raid: Redemption var helt rå. Tøffeste filmen jeg kan ha huske å ha sett på en god del år. Liker hvordan filmen fremfor å ha en litt rolig del på starten eller etter starten rundt hovedpersonen bare har en ganske minimal greie på starten og lar oss heller blir kjent mens han liksom går i filmen. Noen ganske heftige, men litt over the top (men på en god nok måte) scener. Gleder meg jævlig til oppfølgeren.

Nå må jeg få sett Oldboy iløpet av helga. Det er en film jeg har drøyet med for lenge. Traileren til den amerikanske utgaven fikk meg mer gira på å sjekke ut originalen.

Lenke til kommentar

Men herregud over til noe annet. The Raid: Redemption var helt rå. Tøffeste filmen jeg kan ha huske å ha sett på en god del år. Liker hvordan filmen fremfor å ha en litt rolig del på starten eller etter starten rundt hovedpersonen bare har en ganske minimal greie på starten og lar oss heller blir kjent mens han liksom går i filmen. Noen ganske heftige, men litt over the top (men på en god nok måte) scener. Gleder meg jævlig til oppfølgeren.

Fått med deg denne?

http://youtu.be/ObJKvZRlSSY

Lenke til kommentar

Reklamene for Man of Steel blurayen minner meg om hvor mye jeg ønsket at jeg likte filmen mer. Man of Steel var svake greier. :(

Nå må jeg få sett Oldboy iløpet av helga. Det er en film jeg har drøyet med for lenge. Traileren til den amerikanske utgaven fikk meg mer gira på å sjekke ut originalen.

Du må se Dredd (om du ikke har gjort det), som er enda fetere enn The Raid, også må du selvfølgelig kjøre på med hele Vengeance-trilogien, og ikke bare Oldboy.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått sett Gravity. Bra film som i stor grad ødelegges av at det skal være så jævlig dramatisk "hele tiden". Uten det dramatiske hadde selvfølgelig ikke filmen slått så jævlig ann hos publikum, da mannen i gata vil ha filmer hvor det skjer mye osv. Vel, jeg er ikke den stusselige mannen i gata og jeg skulle ønske at nesten all dramatikken var fjernet til fordel for mer George Clooney som svever rundt og er kul, eller noe sånt, med behagelig ambient og flotte bilder. DET hadde gjort denne filmen til en instant überklassiker. Ellers, filmen er for det meste fin og se på, soundtracket er dritbra og både Clooney og Bullock viser seg fra sine beste sider. Men den helvetes dramatikken, ass. Faen, føltes så utrolig påtatt og unødvendig.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...