gard. Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Støtter opp Frances Ha. Den, i tillegg til Before Midnight er nok de beste jeg har sett av årets filmer. Har dog ikke sett noen av de andre "storfilmene", Gravity, Prisoners, Rush osv. Endret 3. november 2013 av gard. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Stoker er årets film til nå for min del, etterfulgt av Only God Forgives og The Lords of Salem. Men jeg forventer at Yellow og Snowpiercer danker ut Only God Firgives og The Lords of Salem når jeg endelig får sett de. Spesielt Yellow er nesten bankers allerede, og jeg har ikke sett hverken en trailer eller noe sånt. Har sjeldent, eller aldri, hatt en så god følelse om en film før jeg har sett den før. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Wolf kan være en av de bedre i år http://youtu.be/BO6CQv8CGEY Franske LA HAINE møter belgiske BULLHEAD Endret 3. november 2013 av MKej Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg frykter at Wolf er en sammensetning av en rekke filmer jeg har sett før. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Ser fram til den nye flåklypa filmen, håper på litt mer action og at han fy fasan og de andre returnerer:) Endret 3. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Støtter opp Frances Ha. Den, i tillegg til Before Midnight er nok de beste jeg har sett av årets filmer. Har dog ikke sett noen av de andre "storfilmene", Gravity, Prisoners, Rush osv. Tenkte jeg skulle se Before Midnight snart. Må bare se Before Sunrise og Before Sunset først. Så Frances Ha på komfortsalen til Ringen kino en ettermiddag i slutten av sommeren. Kanskje årets favorittfilm for min del. Jeg hadde ikke sett trailer eller lest en seriøs anmeldelse før jeg så filmen, ved unntak av en latterlig side2-anmeldelse av filmen hvor den fikk 2/6. Nå er jeg noe en fan av Noah Baumbach fra tidligere med The Squid And The Whale, men Frances Ha likte jeg enda mer. Vanligvis imot ideen om svart-hvit fordi jeg føler mange prøver å distansere fra andre filmer på den veldig lettvinte måten der. Men følte ikke ikke det med Frances Ha. Gleder meg til å se Prisoners og Gravity, men usikker på om jeg får noe særlig mulighet til å se begge før året er ferdig. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Ser fram til den nye klåklypa filmen, håper på litt mer action og at han fy fasan returnerer for å skape mer splid i familien emperiet:) han ludvig forresten burde komme seg på et treningsenter, ser ut som han har fått i seg en cheese doodle for mye:O Haha, må si meg enig i det du skriver her! Gleder meg også virkelig til denne kommer på kino, hehe. Skal du se den på kino du også, eller i etterkant når den kommer ut? Endret 3. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Haha, må si meg enig i det du skriver her! Gleder meg også virkelig til denne kommer på kino, hehe. Skal du se den på kino du også, eller i etterkant når den kommer ut? Spøkte om det med familie emperiet og ludvig burde slanke seg men håper virkelig vi får et gjennsyn med fy fasan og co:) Nei blir å kjøpe på dvd, går aldri på kino lenger, sist gang jeg gjorde det var når jeg skulle se elling den tredje Endret 3. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Tenkte jeg skulle se Before Midnight snart. Må bare se Before Sunrise og Before Sunset først. Gled deg, du har noen gode filmer i vente. Before Sunset ble raskt en av mine favorittfilmer, og var redd de skulle klusse det til med Before Midnight. Det gjorde Richard Linklator og co. absolutt ikke. Makan til dialog. Smiler stort sett gjennom hele filmen, med enkelte unntak. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen her som har sett Don Jon enda? I så fall,hvordan var den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Don Jon var ganske grei, en av de bedre filmene sett i år, men når liksom ikke helt opp til toppen for min del som Frances Ha. Don Jon er kanskje den beste rollen til Johansson jeg har sett på år. Synes den varier godt mellom å være seriøs og morsom. Og det fungerer. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Lo veldig godt de første tre kvarterene i hvert fall! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det kommer enda en Saw-film, tydeligvis. http://www.totalfilm.com/news/lionsgate-currently-working-on-saw-8 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tror ikke jeg har sett de 4 siste, eller 3. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så Frances Ha i går, herlig film! Er nesten som en blanding mellom Annie Hall, Girls, og How to make it in america Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har sett alle Saw-filmene, og skjønner ikke hvorfor de skal mekke en til. Rimelig håpløst. Kom seg ganske grei igjen mot slutten av serien, men det burde aldri vært laget flere enn en film. Dette kan fort bli fett. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Minner meg på å prøve å få sett første The Raid snart. Digga også Elite Squad-filmene, men hører The Raid er enda bedre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 The Raid er helt forbanna topp. Ingen Dredd selvsagt, men meget god uansett. Barske saker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 The Raid er fenomenalt heftig fett! Lenke til kommentar
Andreas m.ø Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 tips til gode filmer, helst historiske filmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå