Mchansern Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så Hitchcocks Vertigo denne helgen. Kanon fra ende til annen er vel det jeg har å si om den filmen. Mye kule twists! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=pabEtIERlic&feature=c4-overview&list=UUi8e0iOVk1fEOogdfu4YgfA Gleder meg stort. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Matthew McConaughey = Men blir nok en fet film, ja! Endret 30. oktober 2013 av gard. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 må man se insidious 1 for å se insidious 2? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Edit: Tenkte på feil film. Endret 31. oktober 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 må man se insidious 1 for å se insidious 2? Aner ikke hva nr.2 tar for seg, men Insidious er uansett å anbefale Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nice, men vet ikke om jeg rekker å se før toeren Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vet så mye som at hele første filmen blir spoilet om du ser 2'eren først Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 tror faktisk jeg rekker å se enern først likevel, så da går det greit 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Slutte å skrive og se film så ordner det seg nok! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9uhlfL3TXs4 "Die Michael.........die , die , die !!!!" (Loomis , H5) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 begge insidious filmene var fete ja! likte 1eren bedre jeg synes 2eren tapte seg litt mot slutten. Men ellers var de like bra Aner ikke hva nr.2 tar for seg, men Insidious er uansett å anbefale kan anbefale deg the conjuring av samme regissør. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Førpremiere på Gravity i natt. Fantastisk visuellt sett, utrolig vakker og ekstremt spennende. Klare å lage følelsesmessige øyeblikk der den ville. Følte scriptet dog manglet litt. Vet ikke helt om jeg ville sagt årets film, men. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ikke i nærheten av å være årets film, men veldig fin visuelt sett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 begge insidious filmene var fete ja! likte 1eren bedre jeg synes 2eren tapte seg litt mot slutten. Men ellers var de like bra kan anbefale deg the conjuring av samme regissør. Ja den har jeg sett Likte den også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=rK3ulghaj_o&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA http://www.youtube.com/watch?v=WRTatc9-8_s&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Kult...... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ikke i nærheten av å være årets film, men veldig fin visuelt sett. Så Prisoners i dag, synes den godt kan være en utfordrer i den kategorien. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ikke i nærheten av å være årets film, men veldig fin visuelt sett. Hvilken film mener du leder ann så langt? Har ikke fått sett Gravity enda, men må si jeg ser frem til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 ElvisTCB: jeg lurer, er dette ting du får selv og legger på youtube eller ting du finner tilfeldig på youtube? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvilken film mener du leder ann så langt? Har ikke fått sett Gravity enda, men må si jeg ser frem til det. Så Prisoners i dag, synes den godt kan være en utfordrer i den kategorien. Snakker vi "Academy Award for Best Picture"? Der tror jeg "Gravity" blir en av de største favorittene i år. Her er det uansett mye spennende å vente på: "12 Years A Slave", "The Wolf of Wall Streets" osv. På generelt grunnlag: Jeg har ennå ikke sett "Prisoners", og jeg likte "Gravity" godt (må nok få sett den en gang til), men jeg likte "All is Lost" og "Frances Ha" bedre. Av fremmedspråklige filmer er "Oh boy" er en av mine favoritter så langt i år, sammen med blant annet "Blå er den varmeste fargen", "Harmony Lessons" og "Wakolda". Dessverre gikk vel "Blå" glipp av fristen til å bli nominert av Frankrike til beste fremmedspråklige film, og "Harmony Lessons" ble -- overraskende, for min del -- ikke nominert av Kazakhstan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå