""" Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jævlig cheesy og jævlig kul film. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The Rock står tilbake som en av de virkelig store filmene fra den perioden i mitt filmliv! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger. Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans. Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke sett Pain & Gain selv enda, men er litt spent. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The Rock er knall! Jeg så Dr. Strangelove i kveld, for en herlig film. Jeg ante ikke at det faktisk var en komedie, for å være ærlig, og jeg digget den. Kubrick <3 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dr. Strangelove er uten et snev av tvil min Kubrick-favoritt av de jeg har sett, etterfulgt av The Killing. Men alt er helt topp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans. Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte. Digger Bad Boys og The Rock selv, men Pain & Gain var skuffende greier. Hadde kanskje større forhåpninger enn det jeg burde hatt. Nesten så jeg får lyst til å se The Rock og Blue Streak i morra. Starta Stand Up Guys nettopp, spent på hvordan den filmen er, og jeg "krever" at den er bedre enn Hangover 3 ihvertfall (ikke at filmene er så like men). Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke noe løøøv for The Island her? Synes den er rimelig solid. Selvfølgelig ikke på nivå med The Rock, men god Bay film. Synes jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så nettopp The Prisoners, som jeg ser har fått mange gode omtaler og en høy ranking på imdb. Bra skuespill var det, men synes ikke filmen var noe spesielt sammenlignet med andre krimfilmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 I dag såg jeg Watchmen, en film som bare aldri har blitt satt på. En god og lang film, litt annerledes enn superheltfilmer flest. Og det er jo egentlig ganske friskt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ikke noe løøøv for The Island her? Synes den er rimelig solid. Selvfølgelig ikke på nivå med The Rock, men god Bay film. Synes jeg. Jeg ser mange som lovpriser The Island, men jeg skjønner ikke hvorfor. Kan du forklare? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri sett noen lovprise The Island. Den glemte jeg, for den har jeg ikke sett. Mente det var noe annet enn en Bay-film. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Mer en b film. Den husker eg som utrolig forutsigbar og skuffende. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har ekstremt lite problemer med b-filmer, så det gjør ingenting. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er ingen b film. Det var liksom skjult et poeng der. Filmen er ikke spesielt god.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jesus, Jotun. Selvfølgelig er det ingen b-film, det sier seg selv. Det er tross alt en Michael Bay-film, og jeg vil anta at budsjettet er på godt over 100m USD, eller noe rundt der. Så jau, er da klar over at det ikke er noen b-film, i hvertfall ikke av typen jeg anser for å være b-filmer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Mer en b film. Den husker eg som utrolig forutsigbar og skuffende. Det er akkurat det jeg gjør og. Langtifra en horribel møkkafilm, men bare en actionfilm i en lang rekke av lignende filmer. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Høydepunktet med The Island var å se Scarlett Johansson for første gang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har sett noen gode filmer på BIFF? Jeg har fortsatt et par dager igjen å se film på, og tar gjerne mot et par tips. Likte Miele, Blå er den varmeste fargen og Harmony Lessons (Uroki Garmonii) godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå