Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger.

Lenke til kommentar

The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger.

Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans.

Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans.

Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte.

Digger Bad Boys og The Rock selv, men Pain & Gain var skuffende greier. Hadde kanskje større forhåpninger enn det jeg burde hatt.

Nesten så jeg får lyst til å se The Rock og Blue Streak i morra. Starta Stand Up Guys nettopp, spent på hvordan den filmen er, og jeg "krever" at den er bedre enn Hangover 3 ihvertfall (ikke at filmene er så like men).

Lenke til kommentar

Jesus, Jotun. Selvfølgelig er det ingen b-film, det sier seg selv. Det er tross alt en Michael Bay-film, og jeg vil anta at budsjettet er på godt over 100m USD, eller noe rundt der. Så jau, er da klar over at det ikke er noen b-film, i hvertfall ikke av typen jeg anser for å være b-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...