Jonas2k Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Noen andre enn meg som la merke til at traileren til Grand Budapest var i 4:3, utenom noen få kutt av enkelte karakterer mot slutten? Skal bli artig å se hva Anderson vil med det. Fant dette om saken: A few months after this conversation, the director shot his eighth feature, The Grand Budapest Hotel, in three different aspect ratios: 1.33, 1.85, and 2.35:1. The movie jumps through three time periods; the different aspect ratios tell viewers where they are in the timeline. Gleder meg stort til den filmen. Endret 21. oktober 2013 av Jonas2k 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=nlLbF9kBMn0&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Ric Flair sez : Woooooooo ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skal straks se denne. Forventelse: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skal til Bergen i helgen og ser at det er BIFF. Noen filmer som anbefales? Hun jeg drar med orker ikke dramafilmer med mye følelser. Alt annet burde gå greit. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skal straks se denne. Forventelse: var den skummel? Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei. Den var jævlig kjip. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Ikke hør på tullebukken over meg, den var ganske så skummel og stemningsfull. Verdt en titt. Endret 23. oktober 2013 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Så.... Noen som har sett Planes, Fly? Er det vits å ta med tre åringen? Hun liker Cars, men Cars 2 har hun ikke sett da den tidvis er litt i grenseland for en tre åring etter mitt skjønn. Så spørsmålet blir: Hvordan er Fly? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Skal straks se denne. Forventelse: Sånn til senere info , imdb forbyr "referral links" til bildene sine så det blir bare en død link, og trykker man på det får man en side som sier "referrals denied". Samme gjør wikipedia btw. Endret 23. oktober 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Åh, farsken. Trodde det var mobilen min som ikke ville vise bildet nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Åh, farsken. Trodde det var mobilen min som ikke ville vise bildet nå. Virker som det funker helt til noen få har kikket på det, så dør linken. Det er for at de skal ha kontroll på hvem som bruker båndbredden deres. Endret 23. oktober 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Tips til et stort engelskspråklig forum om film, og da helst ikke mainstream film? En fordel om forumet er tilpasset mobil, men det er ikke et must. Endret 24. oktober 2013 av Olum Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Tips til et stort engelskspråklig forum om film, og da helst ikke mainstream film? En fordel om forumet er tilpasset mobil, men det er ikke et must. Unofficial iCheckMovies er relativt småstort. Er ikke så mye innom, men ser det er ofte aktivitet. Endret 24. oktober 2013 av BadSmile Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er innom der støtt og stadig, men synes forumet dreier seg mer om checks og challenger enn om film. Ser egentlig etter en aktiv, internasjonal versjon av diskuterfilm.com. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 cult-labs.com. Dog et forum for skrekkfilmer og exploitation. Det er det offisielle forumet til blant annet Arrow releasing, shamless osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nettopp sett The Rock igjen etter altfor mange år, og jeg må si åpningscenen til Ed Harris kombinert med soundtracket til Hans Zimmer må være det feteste som er laget. Perfeksjon i mine øyne. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Så.... Noen som har sett Planes, Fly? Er det vits å ta med tre åringen? Hun liker Cars, men Cars 2 har hun ikke sett da den tidvis er litt i grenseland for en tre åring etter mitt skjønn. Så spørsmålet blir: Hvordan er Fly? Jeg så den med nevøene mine på 3,5 og 6 år, og de likte den veldig godt. Fin barnefilm som du sikkert vil like selv også! Det gjorde iallefall jeg;) Anbefales:) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 beverpower: Tusen hjertelig takk! Da er me klar for den neste uke Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kos dere, Jotun Nettopp sett The Rock igjen etter altfor mange år, og jeg må si åpningscenen til Ed Harris kombinert med soundtracket til Hans Zimmer må være det feteste som er laget. Perfeksjon i mine øyne. Helt enig! Filmen er litt cheesy, men absolutt en av mine favoritter fra 90-tallet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå