Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som la merke til at traileren til Grand Budapest var i 4:3, utenom noen få kutt av enkelte karakterer mot slutten?

Skal bli artig å se hva Anderson vil med det.

Fant dette om saken:

A few months after this conversation, the director shot his eighth feature, The Grand Budapest Hotel, in three different aspect ratios: 1.33, 1.85, and 2.35:1. The movie jumps through three time periods; the different aspect ratios tell viewers where they are in the timeline.

Gleder meg stort til den filmen.

Endret av Jonas2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ikke hør på tullebukken over meg, den var ganske så skummel og stemningsfull. Verdt en titt. :)

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Skal straks se denne. Forventelse: :scared:

Sånn til senere info , imdb forbyr "referral links" til bildene sine så det blir bare en død link, og trykker man på det får man en side som sier "referrals denied".

Samme gjør wikipedia btw.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Åh, farsken. Trodde det var mobilen min som ikke ville vise bildet nå.

Virker som det funker helt til noen få har kikket på det, så dør linken. Det er for at de skal ha kontroll på hvem som bruker båndbredden deres.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nettopp sett The Rock igjen etter altfor mange år, og jeg må si åpningscenen til Ed Harris kombinert med soundtracket til Hans Zimmer må være det feteste som er laget. Perfeksjon i mine øyne.

Lenke til kommentar

Så.... Noen som har sett Planes, Fly?

Er det vits å ta med tre åringen? Hun liker Cars, men Cars 2 har hun ikke sett da den tidvis er litt i grenseland for en tre åring etter mitt skjønn.

Så spørsmålet blir: Hvordan er Fly?

Jeg så den med nevøene mine på 3,5 og 6 år, og de likte den veldig godt. Fin barnefilm som du sikkert vil like selv også! Det gjorde iallefall jeg;)

Anbefales:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kos dere, Jotun :)

Nettopp sett The Rock igjen etter altfor mange år, og jeg må si åpningscenen til Ed Harris kombinert med soundtracket til Hans Zimmer må være det feteste som er laget. Perfeksjon i mine øyne.

Helt enig!

Filmen er litt cheesy, men absolutt en av mine favoritter fra 90-tallet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...