Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

20.10.68 : 1ste dag innspilling av OHMSS i Sveits , Lazenby tar over etter Connery.

Dessverre pga hans eget trass og dårlig manager takket GL nei til flere Bondfilmer , han kunne potensiellt spilt Bond i 12 år og tjent minst 6 mill US.....må vel være største bommert i Hwood ever ?

Savalas (når han fikk øye på Lazenbys pengekoffert) : "Hei George , skal vi spille poker ?"

*gliser , dollartegn i øya*

producer Saltzman : "Å nei du...ikke prøv deg , la meg spille i steden !"

Telly var en luring ja :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Liker han bedre enn Moore/Brosnan hvertfall.......jeg ble i hvertfall helt overbevist i flere scener , spes når han kveler SPECTRE vakten med ski-en , dette er en kar som ikke er redd for å bruke røffe metoder !

Liker måten han slår ned vakten/resepsjonisten på Piz Gloria , bam bam bam.....helt nede for telling , he he :D

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett og kan anbefale Ni Liv (1957)? Jeg leste akkurat om den i en pensumbok og så at den er Oscar-nominert og greier, så jeg ble interessert.

Filmen er vel en av de bedre filmene i norsk filmhistorie så jeg ville absolutt sett den. Det er dog selve historien i seg selv som er mest fascinerende, så om du kjenner godt til den blir meningen med å se filmen litt borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da snurrer jeg endelig i gang Man of Steel. Mett på superhelter dog, men denne har jeg faktisk gledet meg til :) Ser mye delte meninger om denne, gjør det litt mer spennende det også!

Gleder meg til Thor:The Dark World jeg. Faen ikke lenge til nå.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke all denne superheltrunkingen. De eneste superheltfilmeen jeg noensinne har likt er Watchmen, og Spider-Man som jeg likte da jeg var 8 år.. Ellers har da superheltfilmene vært maks middelmådige. Jeg så Man of Steel i helgen, og den skuffet akkurat like mye som resten fra Marvelfilmene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan ikke snakke for alle, men i akkurat mitt tilfeldet så har jeg lest,samlet og digget tegneserierhefter (fra både Marvel, dc osv) siden ung alder. Da blir man litt begeistert når de kommer på storskjermen.

At det er popcorn-filmer sier jo også litt til hvorfor folket har trykket det til i sitt bryst.

Man kan ikke bare like Lars von Trier heller. ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke all denne superheltrunkingen. De eneste superheltfilmeen jeg noensinne har likt er Watchmen, og Spider-Man som jeg likte da jeg var 8 år.. Ellers har da superheltfilmene vært maks middelmådige. Jeg så Man of Steel i helgen, og den skuffet akkurat like mye som resten fra Marvelfilmene.

Jeg har likt godt å sitte å se på Aronofsky-filmer, noe jeg har likt godt siden tenårene spesielt Requiem for a Dream som er en av mine absolutt favorittfilmer. Fordi de er flink på å fortelle menneskelige seriøse historier.Enten det er om kjærlighet, farskap, svik eller avhengighet. Dette i tillegg til alt det andre fra de andre regissørene som jeg ser en god dose filmer fra som Woody Allen, Hitchcock (spesielt Rear Window) o.s.v.

Men det blir det samme som Danielzu her. Jeg har vært oppvokst med Marvel-tegneserier siden jeg var barn. Jeg hadde en Iron Man-figur med 60-talls looken som et barn som en av favorittfigurene mine. Bestefar plukket som oftest med noen amerikansk tegneserier, spesielt Marvel med seg hjem fra turene til amerika som faren min leste for meg sånn i 6-7 års alderen. Marvel-filmene er for meg veldig personlig i andre ord, og det er veldig nostalgisk. De er ikke verdens beste filmer, eller noe grensesprengende annet enn kanskje noe på den tekniske delen. Men det er fremdeles, de fleste av dem fra Marvel sine gode filmer for underholdningen skyld, samtidig som det er langt mer originalt å se Marvel bringe flere nye superhelter inn på filmlærrete enn å se hundre utgaver Superman igjen oppover åra.

Som Daniel avslutter med. Alle sitter ikke bare å ser på gamle polske dansefilmer fra 30-tallet. :)

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Arnold : Cookie Monster , I'm so disappointed in you.....you have become a gørli man , just sitting on your æss & eating cookies ål dei lång....put dat kukki daun nauv and get to da gym !

;)

Lenke til kommentar

whaat jeg trodde den er crap

Nei, det er den ikke. Jævlig fet vri på zombisjangeren. Jeg er generelt ikke veldig positiv til utradisjonelle zombier som er superkjappe/sterke/whatever, kjempemenneskelige og sånne ting, men i denne filmen funka den utradisjonelle zombien jævlig godt, i tillegg til en meget solid og herlig, dog uorginal som bare pokker, story. Knallfilm!

warm_bodies_clips.jpg

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...