StrangeWorld Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Sikkert drøyt og teit og unødvendig av meg å byrje å reklamere for Diskuterfilm, men er det eit generelt hat mot forumet her inne eller? For DF sliter og trenger sårt nye medlemer. Og eg veit ikkje om det er slik at folk ikkje har høyrt om det eller ikkje vil høyre om det eller kva enn, men det er i det minste eit forum som er tre millionar gonger meir interessante enn filmforumet her. Beklager, men... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Aldri hørt om det, jeg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har ikke intrykk av at det er noe stort hat mot DF, ei heller at det har vært noe særlig hat mens jeg har vært aktiv på diskusjon. Er fast leser selv på DF, dog ikke spesielt aktiv, men når jeg ser på hva som tidligere er skrivet synes jeg både diskusjon og diskuterfilm har tapt seg den siste tiden. Begge forumene sliter med aktivitet, og det er ikke noen statshemmelighet at terskelen for å skrive noe på diskusjon er betraketlig lavere enn på DF. Så man merker det naturlig nok mye bedre på DF enn her. Skal nok prøve selv å bli mer aktiv begge plassene når jeg bare blir ferdig med The Wire og starter med å se filmer igjen. Akkurat nå føler jeg begge forumene har såpass lite aktivitet at jeg ikke føler noe stort utbytte av å være aktiv, noe som fører til at jeg henger mer og mer på icheckmovies sitt underforum. Savner et virkelig aktivt norsk filmforum, og vgd interesser meg ikke. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 R.I.P Kumar Pallana Mr. Pagoda Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kan ihvertfall si såpass at jeg gleder meg til Out of the Furnace! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 fikk veldig lyst til å se denne filmen nå, men er den like forvirrende som mulholland drive? for da orker jeg ikke se den med det første Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg vil påstå at Lost Highway er mye mer forvirrende enn Mulholland Drive. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Definitivt mer forvirrende, men minst like bra om ikke enda bedre enn Mulholland Drive. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Lost Highway og Mulholland Drive er omtrent likestilte på forvirringsfaktoren vil jeg si. Begge er total mindfucks. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vil påstå at Lost Highway er mye mer forvirrende enn Mulholland Drive. Enig med dette. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ta å se Inland Empire da Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hva er meningen med Tv-Show scenen i begynnelsen av Catch me if you can? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Stallone hadde signering på NYCC i går........dessverre så gadd han ikke en gang se opp på fansen og klagde på pennene han brukte (ja , stakkars deg som får 186k US for jobben , nei og nei) Flaut med tanke på 400$ per signatur , hadde det vært meg så hadde jeg i det minste sagt "takk for at du kom , setter pris på det" og "ja , det ER jævlig mye penger men håper du setter pris på det til slutt" Weaver var i godt humør dog , samme med Duchovny & Anderson (D & A hadde samme holdning som Sly på SDCC , ville ikke se på fans eller kontakt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Zorin : I'm happiest.......when I wear my new pair of jeans (hint , hint) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=66srduIhOI8 Først Edward Scissorhands , nå Walken Scissorhands.....I don't need no stinkin' scissors , just use my fingers see ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1Fg5iWmQjwk Wes Anderson 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det mest Wes Anderson jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg kjenner jeg gleder meg til den filmen som en liten unge. Det er noe med hans filmer som gjør meg så lykkelig når jeg ser de. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 For en film det vil bli! Herlig "gjenbruk" av skuespillere, og Ralph Fiennes ser ut til å passe perfekt i Anderson-universet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå