ClarkGable Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hvorfor ser du ikke frem til den? Er jo en av de mest anerkjente klassikerne, jeg likte den veldig godt. Svart/hvitt behøver ikke bety at filmen er kjedelig eller dårlig. Ble utsatt inntil videre. Svart hvitt filmer har jeg ikke noe problem med. Sikkert bare dannet seg et negativt bildet i hodet. Skjer med enkelte filmer. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg syns sangen virker kjent men klarer heller ikke å huske hvor jeg har hørt den, prøvde å bruke en slik sound recognizor får å sjekke hva sangen het men det ble ingen match:/ Har forsøkt det jeg også, men jeg føler jeg har hørt den sangen i en film hvor de drar avgårde til en siste kamp da den spilles, type Transformers sine siste scener! Men klarer virkelig ikke å finne ut hvor jeg har hørt den. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Apropos gode teasere så likte jeg denne til Kings of Summer. Så den igår, jævlig fet film. Edit: de som hatet Safety Not Guaranteed kan sikkert styre langt unna. Dog endel bedre, er Kings of Summer i samme liga-ish. Endret 8. september 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har sett Redemption(Hummingbird)? Verdt å se? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Såg akkurat World War Z, nå driter jeg i om filmen ikke har annet enn tittelen til felles med boka da. Men dette var ihvertfall en jævlig underholdende film etter mitt hode Og da er jeg fornøyd! Kunne forøvrig ikke la være å tenke tilbake på The Last of Us spillet underveis heller. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ganske enig angående World War Z. Hadde ikke så høye forventninger, så ble helt klart positivt overrasket over den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 World War Z er en grei zombie-action film for all del. Jeg likte den jeg, men elsket den ikke. Potensiale til filmen var mye høyere med materiale fra boka filme er basert på. Filmen pisser over det, som også noen mener er den beste historien rundt zombier lagd. Kanskje fordi det var mye mer enn bare en Zombie-historie, fordi den også fortalte noe om hvordan vi mennesker ikke gjør de beste valgene og de sosiale temaene boka tar opp. Slik jeg ser det var filmen planlagt å bli mer som boka, men ettersom boka i grunn "latterliggjorde" USA så ble vel alt bare gjort om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Vet ikke, for meg virker det som om de endret mye fordi det skulle være en Brad Pitt-film. I boka er ikke hans karakter så mye fokusert på ift filmen. Det er mere fokus på de enorme geopolitiske omveltningene de forskjellige samfunnene opplever pga zombiekrisen etter hvert som de blir rammet en og en. Det er ikke så mye om en helt som reiser rundt hele verden for å finne løsningen, som i filmen. Endret 8. september 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vil filmen om Simon Spies, "Spies & Glistrup" komme på norske kinoer eller må jeg ty til ulovlige kanaler for å få sett denne? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Jesus is always willing to lend a hand to those in need, but there are others ... that will taste his fist. Faen, denne var fet! Herlig over the top og mongo. Og den her: Faaaaaen så fet! Endret 9. september 2013 av Cutman Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fikk sett Evil Dead i dag. Remaken, altså. Filmen er en eneste stor oppvisning i hvordan man remaker en film i år 2013. Helt suverent! I tillegg er det bare og ta av seg hatten for Fede Alvarez: Alvarez, who also has a background in CGI, also confirmed in an interview that the film does not employ CGI (except for touch-ups): "We didn't do any CGI in the movie [...] Everything that you will see is real, which was really demanding. This was a very long shoot, 70 days of shooting at night. There's a reason people use CGI; it's cheaper and faster, I hate that. We researched a lot of magic tricks and illusion tricks. For en feiende flott innstilling. Herlig! 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 This Is The End ute i Blu-Ray rip! For en film. Akkurat det jeg forventa. Love it! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Fikk sett Evil Dead i dag. Remaken, altså. Filmen er en eneste stor oppvisning i hvordan man remaker en film i år 2013. Helt suverent! I tillegg er det bare og ta av seg hatten for Fede Alvarez: For en feiende flott innstilling. Herlig! Jepp den er enestående. "ekte" effekter er alltid så mye bedre enn CGI, selv om man vet det er bare latex og liksomblod ser dette helsikes bra ut. Endret 15. september 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 <Jeg så også Evil Dead i går og den var virkelig et løft fra de nyere grøsserfilmene som lages. Top notch. Forøvrig en veldig dig end credit-snutt ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Evil Dead leies over Apple TV, NÅ! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Da var Oblivion sett. Ikke fordi jeg ville, men fordi dama ville. Herrefred, for no' piss. Sjelløst og kjedelig. Zzzzznork! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror du Jack Reacher er noe da? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) På generelt grunnlag er iallefall jeg Tom Cruise fan. Men, enig i at Oblivion ble litt tam. Elsket Mission Impossible 2. Med Limp å Metallica på soundtracket. Endret 16. september 2013 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=k6mlQiimv20 http://www.youtube.com/watch?v=P9ZU7hIWcic http://www.youtube.com/watch?v=xSmHr6RecNg Orko = Emil fra Lønneberget....just in Space http://www.youtube.com/watch?v=rwreLe9ctbU Gikk litt i surr når Wesenlund skulle signere disse , han skrev sitat fra Fleksnes på Olsenbanden og omvendt så måtte klippe det ut........ Endret 16. september 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror du Jack Reacher er noe da? Jeg tror Jack Reacher er en film helt på det jevne, type 6/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå