MKej Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Anbefaler alle her inne som er skikkelig filmelsker å sjekke ut MUBI. Kort forklart er MUBI en filmtjeneste på nett som spesialiserer seg på klassikere, perler, kultfilmer og små, samle filmer som fortjener et større publikum. Hver dag introduserer og anbefaler programsjefene en ny film, og du har 30 dager på å se den. Det betyr at det alltid er 30 filmer tilgjengelig på MUBI, uansett når du logger deg inn. MUBI er som en endeløs filmfestival, kontinuerlig oppdatert og kuratert av personer med kunnskap og engasjement for film Har også nettopp kommet med en nydelig iPad app Prøv 30 dagers gratis prøvemedlemskap Endret 4. september 2013 av MKej 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Ian McKellen to play Sherlock Holmes in new film directed by Bill Condon" - http://www.theguardian.com/film/2013/sep/05/ian-mckellen-sherlock-holmes-slight-trick? Virker interessant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Rått! Dette ser jeg frem til. Håper på noe langt mer old school enn de to med Robert Downey Jr. og Jude Law. Jeg liker begge to ganske godt, men de blir i overkant glatte og glorete. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Ian McKellen to play Sherlock Holmes in new film directed by Bill Condon" - http://www.theguardian.com/film/2013/sep/05/ian-mckellen-sherlock-holmes-slight-trick? Virker interessant. Hva med robert downey jr? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Ian McKellen to play Sherlock Holmes in new film directed by Bill Condon" - http://www.theguardian.com/film/2013/sep/05/ian-mckellen-sherlock-holmes-slight-trick? Virker interessant. Dæven døtte!!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hva med robert downey jr? Det har ingenting med hverandre å gjøre. Folk har lagd Sherlock Holmes i moderne tid, eldre tid og sånt før både BBC-serien Sherlock (med alltid fantastiske Benedict Cumberbatch) og Robert Downey Jr.-filmene. Det kommer til å forsette slik også i generasjoner. Endret 5. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det har ingenting med hverandre å gjøre. Folk har lagd Sherlock Holmes i moderne tid, eldre tid og sånt før både BBC-serien Sherlock (med alltid fantastiske Benedict Cumberbatch) og Robert Downey Jr.-filmene. Det kommer til å forsette slik også i generasjoner. Jeg ble bare overrasket over at han ikke tok opp igjen rollen men han er kanskje lei av å ha den rollen, ian er en rå skuespiller også så filmen vil sikkert bli god:) Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg ble bare overrasket over at han ikke tok opp igjen rollen men han er kanskje lei av å ha den rollen, ian er en rå skuespiller også så filmen vil sikkert bli god:) De har vel startet å jobbe litt med en tredje Sherlock Holmes-film med Robert Downey, Jr. og Jude Law. Den kommende filmen med Ian McKellen er en helt annen film som ikke har noe som helst med filmserien med Robert Downey Jr. og Jude Law og gjøre. Begge omhandler Sherlock Holmes, men har ingenting med hverandre å gjøre allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Kwz9M0l7vsw&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=4qFb2aO8vXE Man-at Arms : "You dare threaten the Sorceress ?!" Skeletor : "I dare anything , I am Skeletor......throw down your weapons !" Endret 5. september 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) The Italian Job fra '69, noen som vet hva budsjettet på den er? Ble nysgjerrig nå etter å ha sett den. Endret 5. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 The Italian Job fra '69, noen som vet hva budsjettet på den er? Ble nysgjerrig nå etter å ha sett den. Tror den var på rundt $3m. Hva synes du om den? Sjefsfilm! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Likte den. Mye bra scener, effektbruk og kamerabruk til sin alder. God underholdning. Likte godt at de valgte å ha en litt annerledes slutt en de typiske klisjéene. Litt usikker, men tror jeg gir den 8/10. Kanskje 9. Klassiker er den, i hvert fall. Endret 5. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Spiller ikke Michael Caine i den? Har den stående i hylla, men har ikke surret meg til å se den enda. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Jo, Caine spiller hovedrollen. Endret 5. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Likte den. Mye bra scener, effektbruk og kamerabruk til sin alder. God underholdning. Likte godt at de valgte å ha en litt annerledes slutt en de typiske klisjéene. Litt usikker, men tror jeg gir den 8/10. Kanskje 9. Klassiker er den, i hvert fall. hva syns du om 2003 filmen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Likte den også. God underholdning. Elsket den når jeg var mindre. Så den hundre ganger, haha. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Den gangen Cage kunne ha blitt Supermann... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Den gangen Cage kunne ha blitt Supermann... Uff får frysninger av tanken på han som superman Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Får sett De syv Samuraier i natt, så er jeg nede på nr. 25 på imbd topp 250 før neste stopp. Casablanca ser jeg ikke noe frem til. Noen som har noe positive erfaringer? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvis du gruer deg, tror jeg du får en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå