Jonas2k Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Cosmopolis sin teaser var den første som slo meg inn når du spørte om favorittteasere. På tross av teaseren har jeg enda ikke fått summet meg til å få kjøpt filmen, men skal nok få gjort det iløpet av kort tid. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 HAHA omg, det der er gull. Lo høyt. Haha, jeg og! Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 En annen jeg har sansen for er den svenske oversettelsen av Anarchophobia, som er Imse vimse spindel. 3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Historien om Norges største bankraner Martin Pedersen blir film Spennende! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvorfor må Norge lage så mange idiotiske oversettelser av filmtitler? Mange ganger jeg ikke kjenner igjen filmer på IMDb fordi de har mongo tittel. Siste jeg så var You Only Live Twice. "James Bond i Japan". Virkelig? Dude, det er jo ikke verre enn at du fikser settings på IMDb til å vise originaltittel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvorfor ikke nevne hvordan du gjør det da, når du først nevner det? Jeg ante ikke at det var et alternativ selv jeg. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 http://youtu.be/jd83DTpX1to Herrefred så fet film! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Hvorfor ikke nevne hvordan du gjør det da, når du først nevner det? Jeg ante ikke at det var et alternativ selv jeg. Haha, ikke jeg heller, men jeg skulle gjerne visst hvordan man gjorde det. Må sjekkes ut. You account > site preferances > title pages. Endret 1. september 2013 av Cutman Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hayao Miyazaki retires from making feature films 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er ikke akkurat første gangen han har sagt at han skal pensjonere seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Allikevel synes jeg det er kjipe nyheter. Men denne gangen er det offisielt fra Studio Ghibli på en filmfestival, det har det vel ikke vært før, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Big Boss kinesisk tittel : "China Mountain Big Brother" Way of Dragon kinesisk tittel : "Hissig drage krysser elva"....elva symboliserer reisen til utlandet , he he (bror på kinesisk kan bety slektning men det der med fjellet forstår jeg ikke) YOLT japansk tittel er noe sånt som "007 vs skurk i vulkan"........ Endret 3. september 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Der har vi en film jeg skal prøve så godt jeg kan å slippe unna. Jeg har ikke noe imot filmer kun for underholdningens skyld, men faen så ræva de andre har vært. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Blir ikke bedre en roboter som sloss. Nå slipper vi Shia Labeouf i tillegg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg er glad i Transformers fra gammelt av, og har faktisk ikke noe stort problem med forandringene som er gjort heller. Men jeg synes rett og slett at de er grisekjedelige. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Kjedelig er en underdrivelse av dimensjoner. Herrefredfor noen ufattelig mongokjipe filmer. Jeg ser faktisk for meg at Rock of Ages er både fetere og mer underholdende enn Transformersfilmene. Hohoh. Endret 4. september 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg er glad i Transformers fra gammelt av, og har faktisk ikke noe stort problem med forandringene som er gjort heller. Men jeg synes rett og slett at de er grisekjedelige. Ja, de vinner ikke akkurat noen priser på grunn av god story, eller dype karakterer. Så ser den. Men innen sjangeren av hjernedød hollywood-action liker jeg den veldig godt. Actionmaratonet den siste timen i 3'eren var herlig. Spesielt i 3D. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Popcorn underholdning på nivå med typiske superheltfilmer. Ble underholdt av de forrige, så denne blir sikkert ikke noe unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå