Movieheart Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ja, ekstra-klippene kommer etter rulleteksten også på POTC DVDene, er bare å spole littegrann. 8726400[/snapback] Herlig! *sette på dvd'en for å se* EDIT: Var litt morsomt å se de klippene, selv om de ikke var nødvendig så var det litt morsomt likevell. Noen som vet om andre filmer det er slike ekstraklipp på? Endret 28. mai 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Visste dere at James Caveziel ble truffet av et lyn under innspillingen av Passion of the Christ? En av produsentene til filmen ble truffet to ganger under innspillingen. Det er litt rart å bli truffet av lynet når man spiller guds sønn i en film, også ikke bli nervøs av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) EDIT: Var litt morsomt å se de klippene, selv om de ikke var nødvendig så var det litt morsomt likevell. Noen som vet om andre filmer det er slike ekstraklipp på? 8726414[/snapback] Vet det er en på slutten av "A Knight's Tale", er den eneste jeg kommer på i farta. EDIT: Og "Sorority boys" Endret 28. mai 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 EDIT: Var litt morsomt å se de klippene, selv om de ikke var nødvendig så var det litt morsomt likevell. Noen som vet om andre filmer det er slike ekstraklipp på? 8726414[/snapback] Vet det er en på slutten av "A Knight's Tale", er den eneste jeg kommer på i farta. 8726947[/snapback] Ok... Har ikke filmen da, men fint å vite. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 X-Men 3 har en ekstrascene husker jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Visste dere at James Caveziel ble truffet av et lyn under innspillingen av Passion of the Christ? En av produsentene til filmen ble truffet to ganger under innspillingen. Det er litt rart å bli truffet av lynet når man spiller guds sønn i en film, også ikke bli nervøs av en eller annen grunn. 8726859[/snapback] Mener å huske at Mel Gibson var på Letterman, og Dave sa ganske enkelt og greit: If I'm making a movie about Jesus and I get struck by lightning, then I'm heading home. ^^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Det verste er jo at både Gibson og Caviezel (skrev feil første post) er veldig kristne. De skulle jo egentlig ha reagert litt. Endret 28. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvor sikkert er det at de faktisk ble truffet av lyn? Det er et (u)kjent knep blant filmskaperne å skape PR-blest omkring filmene sine på denne måten (altså løgn). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Andre som ser fram til zombie-komedien Fido? Fra traileren (og en tidligere teaser med noe andre klipp) ser den passe morsom ut (lett å få for seg at den er mer enn litt inspirert av slutten på Shaun of the Dead, med Fido insirert av Dawn of the Deads Bub). Dog litt redd for at alle de beste scenene er representert i traileren, og at filmen har lite annet å fare med (det har vi jo sett en gang eller to før). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Andre som ser fram til zombie-komedien Fido? 8727749[/snapback] Den ser litt for barnevennlig ut. Som om Shaun of the Dead møter Dennis the Menace. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dawn of the Deads Bub. Day of the Dead riktig nok. Men joa, den så veldig underholdene ut! Får håpe du ikke har rett i det du sier på slutten der, fikk samme følelsen jeg også. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dawn of the Deads Bub. Day of the Dead riktig nok. Men joa, den så veldig underholdene ut! Får håpe du ikke har rett i det du sier på slutten der, fikk samme følelsen jeg også. 8727998[/snapback] Jeg satt og tenkte Day..., men fingrene levde sitt eget liv. (skylde på et par glass med noe godt til en sen middag). Personlig synes jeg ikke den ser for barnevennlig ut, jeg synes det ser/høres ut som om den mer er en svart komedie der ikke all humoren er visuell/eksplisitt gory (og filmen er kanadisk, og rated 'R', så barnevennlig tror jeg uansett ikke er passende beskrivelse). Ellers 10 poeng fra meg for kuul bruk av Ramones i traileren. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvor sikkert er det at de faktisk ble truffet av lyn? Det er et (u)kjent knep blant filmskaperne å skape PR-blest omkring filmene sine på denne måten (altså løgn). 8727180[/snapback] Je ne sais pas. To lyn høres litt usannsynlig ut, ja, men det er for bra til å ikke tro på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ellers 10 poeng fra meg for kuul bruk av Ramones i traileren. 8728064[/snapback] Tenkte det samme ^^ Den kan gå begge veier, jeg likte 50-tallsinnstillingen men frykter at jeg kommer til å kjede meg etter en time. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noen som av om Shannen Doherty stripper i noen av filmene/seriene sine? Skulle gjerne redigert inn Mighty Mouse sangen på et slikt klipp. Rene - "On your birthday, when you told me to do a striptease to the theme of "Mighty Mouse", I said okay." Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Unbeknownst to many, in 1997 Seagal publicly announced that one of his Buddhist teachers, His Holiness Penor Rinpoche, had accorded Seagal as a tulku, the reincarnation of a Buddhist Lama. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tenkte og se en film i dag, jeg har en del på lager: Dead or Alive Babel The Departed The Fountain The Exorcist Crank Apocalypto Hvilken skal jeg se? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Valget står mellom The Fountain og Apocalypto. Jeg tror du bør velge førstnevnte Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Men etter som jeg har forstått så er The Fountain ganske vanskelig og forstå, men klarte og forstå The Machinist så den kan da ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er ikke snakk om å forstå så mye. Det er bare å la seg fange av det gode og vakre ved den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå