Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dere syns virkelig ikke at ben er en god skuespiller?

Som både jeg og andre har påpekt flere ganger har Ben Affleck blitt en helt ålreit skuespiller med tiden, men jeg vil ikke kalle skuespillerprestasjonene hans i hverken Armageddon eller Pearl Harbour gode. Tvert i mot. Pissfilmer med masse uinspirert, platt og kjedelig skuespill, selv fra Steve Buscemi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg liker dem, men har bare sett de to første. Underholdende eventyrfilmer uten voldsomme svakheter.

Har du sett scorpion king?

Lenke til kommentar

The Mummy og oppfølgeren er helt greie filmer, det. Spesielt den første er relativt underholdende. Men som du kan se under her har ikke serien (og dens spin-offs) hatt en veldig poitiv utvikling.

The Mummy 7/10

The Mummy Returns 6/10

The Scorpion King 6/10

The mummy: Tomb of the Dragon Emperor 5/10

The Scorpion King: Rise of a Warrior 2/10

The Mummy er jo løst basert på mesterverket The Mummy fra 1932, men Boris Karloff i hovedrollen. Men vi skal være glad for at de kjørte på med en eventyrfilm og ikke horrorfilm som orginalt planlagt. Hadde garantert endt opp som en katastrofalt dårlig film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ben Affleck som Batman ja, haha! Den så jeg virkelig ikke komme. Jeg kommer nok ikke til å greie å se verken Batman eller Bruce Wayne i denne filmen. Kun Ben Affleck.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

The Mummy og oppfølgeren er helt greie filmer, det. Spesielt den første er relativt underholdende. Men som du kan se under her har ikke serien (og dens spin-offs) hatt en veldig poitiv utvikling.

The Mummy 7/10

The Mummy Returns 6/10

The Scorpion King 6/10

The mummy: Tomb of the Dragon Emperor 5/10

The Scorpion King: Rise of a Warrior 2/10

The Mummy er jo løst basert på mesterverket The Mummy fra 1932, men Boris Karloff i hovedrollen. Men vi skal være glad for at de kjørte på med en eventyrfilm og ikke horrorfilm som orginalt planlagt. Hadde garantert endt opp som en katastrofalt dårlig film.

Men nå har de faktisk tenkt til å reboote serien og gjøre filmene slik som før, horror. Var det ikke 3 scorpion filmer?

Lenke til kommentar

Haha. Ble kjent denne uka at Bradley Cooper mest trolig blir stemmen til Rocket Raccoon i James Gunn sin neste film, Guardians of The Galaxy. Vin Diesel vil også trolig voice Groot.

vin-diesel-and-groot-guardians-of-the-ga

rumour-bradley-cooper-to-play-rocket-rac

Anyways, jeg skal nok se filmen uansett, også får jeg dømme Affleck's versjon av Batman etter det.

Haha, gilmerende relevant video til ukas største filmnyhet. Godt funn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...