Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skrev at Heath Ledgers tolkning av The Joker så og si ble legendarisk pga. hans død, noe som overhodet ikke stemmer. Fikk den mer oppmerksomhet og den slags pga. hans død? Ja, selvfølgelig. Men den var allerede genierklært før han døde, og ville derfor vært genierklært selv om han fremdeles levde.

Lenke til kommentar

Affleck? Virkelig skeptisk, men så har jeg ikke sett noen av rollene han de siste årene heller. Noen anbefalinger som kanskje kan få dette til å gi litt mening?

The town

Mange var skeptiske til Daniel Craig da han fikk rollen som James Bond. Synes Ben Afleck kan bli et godt valg. Har likt det meste han har kommet med og regissert de siste årene. Fin artikkel om hvorfor Ben kan funke: link

Lenke til kommentar

Affleck begynner jo å bli en gammel ringrev i faget, han er ikke bare "a pretty face" som i starten, akkurat som Leo Dicaprio. De har begge modnet fra fjortisjenterom-plakat stadiet vil jeg si.

Og akkurat som Brad Pitt, George Clooney, og omtrent alle andre som har vært i filmbransjen i noen år.

Lenke til kommentar

Gone Baby Gone er sånn ca. femtifemtusenetthundredeognittifem ganger bedre enn The Town. Foretrekker Ben Affleck bak kamera, men han var veldig god i The Town, Smokin' Aces og Hollywoodland i hvertfall.

Ganske enig at Gone Baby Gone er bedre enn The Town. Og det var på en måte flott greie med at Affleck ga broren sin en slik rolle som endte bra. Men det som var bra med The Town (synes jeg), var Jeremy Renner egentlig av skuespillerne.

Hvor kort var rollen hans i Smokin' Aces egentlig? Var ikke det bare 2 scener?

Lenke til kommentar

Kommer bare inn for å klage litt jeg også.

Affleck som Batman må være en av tidenes dårligste valg. Fyren er jo en elendig skuespiller i alle filmene jeg har sett han i, føler jeg (Og ja, det er mer enn DareDevil :p). Har null tro på at han gjør en troverdig eller overraskende god jobb. At jeg og de aller fleste jeg vet om ikke liker trynet på fyren hjelper i alle fall ikke.

Nå hadde jo aldri jeg fått jobben til å caste skuespillere til filmer, men jeg er sikker på at det finnes hundre personer jeg heller ville valgt foran Ben Affleck.

edit: Og ja, jeg er litt oppspilt og kanskje litt vel kritisk, men jeg ble virkelig skuffet..

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Det tenker jeg også. Jeg føler han burde fått bevise seg litt før denne filmen. Det er veldig risky å gi han rollen, og håpe at det er nå han slår igjennom som en skuespiller folk liker.

Jeg blir å gi han en sjangse, og blir definitivt å se filmen. Men det blir vanskelig å legge bort alle fordommer, og han får en ekstra hard jobb med å være overbevisende.

Føler dette blir som om de ga Ryan Reynolds rollen som Batman, igrunn.

edit:

KaBv2aJ.jpg

adjc0TI.jpg

mhe2XQJ.gif

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Gode poeng både med Ledger og DiCaprio.

For sistnevnte, Django Unchained liksom. Ikke akkurat Jack i Titanic der gitt.

Har jo en scene som viser hvor fantastisk Leo er som skuespiller:

Scenen hvor han konfronterer Django og "doktoren". Han slår hånda i bordet, begynner å blø fordi han treffer et objekt (husker ikke akkurat hva det var), ser på hånda litt forundret og fortsetter videre med scenen. Det er klippet de brukte i filmen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kommer bare inn for å klage litt jeg også.

Affleck som Batman må være en av tidenes dårligste valg. Fyren er jo en elendig skuespiller i alle filmene jeg har sett han i, føler jeg (Og ja, det er mer enn DareDevil :p). Har null tro på at han gjør en troverdig eller overraskende god jobb. At jeg og de aller fleste jeg vet om ikke liker trynet på fyren hjelper i alle fall ikke.

Nå hadde jo aldri jeg fått jobben til å caste skuespillere til filmer, men jeg er sikker på at det finnes hundre personer jeg heller ville valgt foran Ben Affleck.

edit: Og ja, jeg er litt oppspilt og kanskje litt vel kritisk, men jeg ble virkelig skuffet..

Når overreagerer du vell litt, ben er absolutt ingen elending skuespiller, en av de bedre skuespillerne der ute. Vist du vil ha bevis så se på armageddon, pearl harbor eller argo

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bare for å spise mine egne ord litt mere

Herregud for noen stygge kommentarer det der var, hvordan våget de å si at heath ledger var en dårlig skuespiller! han var fantastisk, så nylig en film han var med på som het a knights tale og er en av de beste filmene jeg har sett på lenge, måtte han hvile i fred

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...